مایو رتبه کشور شماره 1 بیمارستان توسط اخبار آمریکا و گزارش جهانی

برای پنجمین سال متوالی در کلینیک مایو روچستر شده است در رتبه بندی بهترین بیمارستان در کشور توسط اخبار آمریکا و

توسط NEWSATROPAT در 7 مرداد 1399

برای پنجمین سال متوالی در کلینیک مایو روچستر شده است در رتبه بندی بهترین بیمارستان در کشور توسط اخبار آمریکا و گزارش جهانی سالانه بهترین بیمارستان ها رتبه بندی.

"برای رتبه بندی شماره 1 بیمارستان در کشور برای پنج سال متوالی است که یک عهد به تعالی از ما قابل توجه کارکنان قرار داده است که ما نیازهای بیماران برای اولین بار — حتی و به خصوص در طول یک بیماری همه گیر" Gianrico Farrugia, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت در کلینیک مایو در بیانیه ای گفت:.

"ارائه متناسب با مهربان, کیفیت مراقبت در هسته اصلی آنچه ما هر روز انجام دهید و آن را یک امتیاز برای دیدن کارکنان ما گرد هم می آیند برای حل خلاقانه پیچیده مشکلات پزشکی و توسعه جدید درمان از طریق تحقیقات نوآورانه."

این گزارش همچنین رتبه مایو کلینیک شماره 1 بیمارستان در فلوریدا, مینه سوتا و آریزونا.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

رتبه بندی استخدام انواع متریک و رای گیری در نهادهای همکار به چوب خط حساب کردن نمرات در سراسر 16 پزشکی و جراحی و تخصص برای 10 مشترک شرایط و خدمات جمع آوری داده ها در بقا و تجربه انسانی پرستار و بیمار خدمات.

مایو رتبه اول در شش تخصص:

  • دیابت و غدد درون ریز
  • گوارش (GI) و جراحی دستگاه گوارش
  • زنان
  • نفرولوژی
  • Pulmonology و عمل جراحی ریه
  • و اورولوژی.

شش شماره 1 رتبه بندی تخصصی مراقبت از اهدا این سال به کلینیک مایو بود بیش از هر نهاد دیگر.

"ما همچنان به رتبه بندی شده اند No. 2 و 3 در بیشتر تخصص از هر سازمان دیگری که فوق العاده است" گفت: Henry M. تینگ رئیس ارزش افسر کلینیک مایو. "ما در حال No. 2 in orthopedics, ما شماره 3 در سرطان و اگر شما فکر می کنم که این یک دستاورد فوق العاده."

"در ارتوپدی, شماره 1 بیمارستان است که در واقع یک بیمارستان عمومی" تینگ گفت: با مراجعه به بیمارستان به صورت ویژه عمل جراحی در نیویورک است. "این یک تخصص بیمارستان است که فقط ارتوپدی -- آنها هیچ چیز دیگری نیست."

"همان چیزی که برای سرطان های شماره 1 و شماره 2 بیمارستان در این سال ها به یادبود-اسلون کترینگ و MD Anderson, که, دوباره, هستند, سرطان تنها بیمارستان ... کسانی هستند عالی بیمارستان ارتوپدی و سرطان, اما در کلینیک مایو در ما غرور خودمان را در همه-شامل مراقبت از تمام بیماران."

U. s. اخبار & گزارش جهانی ارزیابی بیش از 4500 مراکز پزشکی در سراسر کشور در 26 تخصص و 10 روش ها و شرایط, به کامپایل آن سالانه "بهترین بیمارستان" رتبه بندی.

"اگر شما نگاهی به اخبار ایالات متحده و گزارش جهانی رتبه بندی ما نه بزرگترین بیمارستان توسط هر معنی" تینگ گفت. "وجود دارد بیمارستان با 3000 تخت و با وجود سیستم های بزرگتر از ما است. ما اصلا به دنبال به بزرگترین سیستم و ما اصلا به دنبال رشد و ادغام فقط برای این منظور است. ما بسیار هدفمند و دقیق در مورد ما چگونه رشد می کنند و که در آن ما گسترش به, از آنجا که ما درک می کنیم مهم ترین دارایی ما این است که مردم ما فرهنگ ما و ارزش های ما."

اخبار از تکرار شناخت می آید در طول یک سال است که در آن COVID-19 لرزاند خط پایین از بیمارستان در سراسر کشور با ماه-طولانی تعطیل انتخابی خدمات furloughs و پرداخت کاهش ایجاد توازن از مراقبت های بهداشتی استفاده در سراسر کشور و فعالیت تحقیقاتی است که هنوز به طور کامل بازی خود را. مایو مقامات اعتباری انعطاف پذیر کارکنان و ماندگار فرهنگ در درمانگاه.

"گاهی اوقات بیماران را نمی توانید ببینید کیفیت مراقبت تا زمانی که چیزی بد اتفاق می افتد" تینگ گفت. "آنچه بیماران واقعا می تواند احساس است همدلی امید و مراقبت است که ما کارکنان را فراهم می کند هر روز در کنار تخت با ما پرستاران و پزشکان ما ما داروسازان اجتماعی ما کارگران ارائه نه تنها بهترین مراقبت اما یک تجربه عالی از مراقبت."

"آن را به رتبه بندی و امتیاز اما یک داستان است که به من گفته شد که دکتر Farruggia سهام باعث می شود شبیه نقطه," او گفت:, توصیف یک پرستار که پس از یادگیری است که یک اقامت بیمار از دست رفته و خاطرات خود را از ساخت برف فرشتگان به عنوان یک کودک بیرون رفت و اتاق سمت چپ و یکی در خارج از پنجره.

"این چیزهای کوچک مانند است که تفاوت" تینگ گفت. "این یک ارتباط شخصی است که کارکنان ما باعث می شود با بیمار برای کمک به آنها را بهتر و احساس بهتر است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن