ممکن است به ارمغان می آورد reopenings در سراسر جهان به عنوان ویروس تلفات صعود

توسط: AP | نیویورک | منتشر شده در تاریخ: 1 مه سال 2020 12:27:41 pm پیاده پوشیدن تجهیزات حفاظت فردی ب

توسط NEWSATROPAT در 21 اردیبهشت 1399
توسط: AP | نیویورک | منتشر شده در تاریخ: 1 مه سال 2020 12:27:41 pm
coronavirus, coronavirus global updates, coronavirus US cases, coronavirus China cases, US lockdown, China lockdown, World news, Indian Express پیاده پوشیدن تجهیزات حفاظت فردی به عنوان آنها راه رفتن در امتداد خیابان اصلی در فلاشینگ بخش از ملکه قصبه نیویورک. (AP Photo/فرانک فرانکلین دوم)

ممکن است آوردن محتاط reopenings از coronavirus مستندات از پکن شهر ممنوعه برای مراکز خرید در تگزاس به عنوان تیره و تار اقتصادی و میر از این بیماری همه گیر کنه بالاتر است.

بسیاری از جوامع در سراسر جهان در حال صعود به سمت عادی و بدون یقین بیش از این که آیا آنها مغلوب شیوع ویروس. اما تلخ ارقام جدید منتشر شد پنج شنبه تأکید درد تحمیل شده توسط این بیماری و افزود: به فشار بر رهبران برای پایان دادن به خاموش شدن ناگهانی.

تعداد آمریکایی تشکیل پرونده برای مزایای بیکاری پیشی گرفته متناوب 30 میلیون و اروپا رشد اقتصادی یک رکورد 3.8 درصد در سه ماهه اول به عنوان هتل ها, رستوران ها, سایت های ساخت و ساز و تولید یخ زده بودند با مستندات.

به عنوان بد آن و شماره های دیگر هستند و برخی از آنها منسوخ شده به دلیل تاخیر در جمع آوری داده ها تا وضعیت واقعی است که تقریبا قطعا بسیار بدتر است.

تحلیلگران دیدم با روشنایی ضعیف تابیدن از امید در راه جدید به تعداد مدعیان بیکاری کاهش یافته است به مدت چهار هفته متوالی. اندرو Stettner یک عضو ارشد در قرن بنیاد گفت: موج اخراج در معرض کسب و کار مانند رستوران ها و هتل ها و فروشگاه ها ممکن است تا حد زیادی به اجرای آن دارد.

خوشبختانه در حال حاضر اقتصادی سرایت به نظر می رسد که plateaued, Stettner گفت. اما ما هنوز در یک سطح است که یک تهدید مرگبار برای کشور مالی خوب بودن.

اخراج به مقدار 1 در 6 کارگران آمریکایی و شامل بیشتر مردم از کل جمعیت تگزاس. برخی از اقتصاددانان می گویند که ما نرخ بیکاری برای ماه آوریل ممکن است به عنوان بالا به عنوان 20 درصد یک شکل دیده نمی شود پس از رکود دهه 1930 زمانی که افزایش بیکاری به اوج خود رسید و در 25٪.

چین باستان با شکوه شهر ممنوعه بازگشایی در روز جمعه با تمام بلیط مارس 1-5 دوره تعطیلات به فروش می رسد و یک حد از 5000 بازدید کننده در یک روز از قبل از آن حداکثر 80000.

چینی ها سرمایه بازگشایی پارک ها و موزه ها با کنترل ورودی حدود سه ماه پس از صدها میلیون نفر از مردم دستور داده شد به نزدیکی مستند به عنوان coronavirus وقوع فوران در مرکز شهر ووهان.

چین روز جمعه گزارش 12 مورد جدید شش از آنها آورده شده از خارج از کشور و هیچ مرگ و میر برای روز 16.

در ایالات متحده, که در آن تعداد زیادی از مردم هنوز هم در حال مرگ از COVID-19 مقامات بهداشتی هشدار از خطر موج دوم از عفونت و برخی از کارفرمایان و کارکنان ابراز ترس از رفتن به کار.

Lacey Ward, یک, Omaha, آرایشگر, گفت که او نگران است که فرماندار نبراسکا تصمیم به اجازه بازگشایی سالن در مارس 4 می تواند قرار دادن او و خانواده اش در خطر است. او ترجیح می دهند به جمع آوری بیکاری تا زمانی که خطر فروکش.

من احساس می کنم ما به معنای واقعی کلمه خوک گینه در این وضعیت او گفت:.

پیدا کردن به اندازه کافی کارگران حاضر به بازگشت است به اثبات می شود یک چالش برای جنیفر هالیدی مدیر در یک رستوران در شهر اوکلاهما است که بازگشایی آن اتاق ناهار خوری جمعه. بسیاری از کارکنان در حال بازگشت به تماس یا پیام.

در برخی از ایالتها مقامات در حال اتخاذ یک محتاط تر موضع: فرماندار کالیفرنیا گاوین Newsom دستور سواحل در اورنج کانتی تا اطلاع ثانوی بسته پس از ده ها هزار نفر از مردم رنگی به شن و ماسه در آخر هفته گذشته.

هنوز هم بسیاری از کشورها و کشورهای در حال فشار دادن آینده, آرامش, اقامت در خانه محدودیت در میان بی حوصلگی در میان کسانی که شکایت از دست معیشت و می گویند حقوق خود هستند که زیر پا گذاشته.

Simon Property Group Inc, بزرگترین مرکز خرید اپراتور, برنامه ای برای باز کردن 49 مراکز خرید جمعه در سراسر 10 متحده از جمله تگزاس, ایندیانا و گرجستان است.

مراکز خواهد بود نگه داشتن کارگران نقاب و محدود کردن تعداد خریداران. برخی از فروشگاه ها ممکن است فقط تا حدی باز در اول یا فقط باید منظقه وانت.

تگزاس coronavirus تلفات آمار تک-بعد از 50 روز شنبه به عنوان دولت آماده شد به صورت آهسته راه اندازی مجدد با بازگشایی خرده فروشان و رستوران ها و مراکز و سینما برای تعداد محدودی از مشتریان. 119 کشته و بیش از سه روز گذشته علائم مرگبارترین کشش پس از دولت اول مرگ و میر در این بیماری همه گیر ثبت شد مارس 17.

در دیگر نقاط جهان در حال خاموش شدن ناگهانی سیم پیچ را با احتیاط.

مالزی نخست وزیر Muhyiddin یاسین گفت: اکثر فعالیت های کسب و کار را دوباره باز از دوشنبه, روز قبل از دو ماه مستند با توجه به پایان پس از عفونت به شدت کاهش یافت و در هفته های اخیر.

تایلند آماده می شد برای بازگشایی پارک ها و برخی از خرده فروشان مو سالن و رستوران ها در حالی که نگه داشتن یک ساعت 10-4 am مقررات منع رفت و آمد در محل و گسترش آن ممنوعیت فروش الکل.

نخست وزیر بوریس جانسون که به تازگی از بهبود COVID-19 گفت: انگلستان است گذشته در اوج و در یک شیب رو به پایین در آن شیوع بود اما انتظار می رود به گسترش اقدامات احتیاطی در حالی که آلمان و پرتغال و جمهوری چک شد تا برای شروع به شل شدن محدودیت های خود را.

با نشانه هایی که شیوع دارای تثبیت شده در اماکن و پس از خبری که رشد اقتصادی در یک 4.8 ٪ نرخ سالانه در سه ماه اول سال با یک خرد کن 40 ٪ کاهش پیش بینی شده برای این سه ماهه رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تصمیم به گسترش کاخ سفید-اجتماعی فاصله دستورالعمل های گذشته خود را انقضا در روز پنج شنبه.

این دستورالعمل تشویق مردم به کار از خانه و جلوگیری از رستوران ها و گروه های غیر ضروری سفر.

این ویروس به کشته شدن بیش از 230,000 نفر در سراسر جهان از جمله بیش از 61,000 در ایالات متحده با توجه به شمارش توسط دانشگاه جانز هاپکینز. تایید عفونت در سطح جهان در صدر 3.2 میلیون با 1 میلیون نفر از آنها در ایالات متحده, اما این اعداد واقعی هستند که بسیار بالاتر به دلیل محدود تست تفاوت در شمارش مرده و پنهان برخی از دولتها.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن