ماکسول پنجه نرم می کند گناه نیست در اپستاین مربوط به سوء استفاده جنسی مورد

توسط: AP | نیویورک | منتشرشده: ژوئیه 15 سال 2020 9:21:19 am فایل – در این 5 ژوئن 1991 فایل, عکس, انگلی

توسط NEWSATROPAT در 25 تیر 1399
توسط: AP | نیویورک | منتشرشده: ژوئیه 15 سال 2020 9:21:19 am
Jeffrey Epstein, Jeffrey Epstein sex racket, Jeffrey Epstein sexual abuse, Ghislaine Maxwell, Ghislaine Maxwell Jeffrey Epstein فایل – در این 5 ژوئن 1991 فایل, عکس, انگلیسی, مقتدر Ghislaine ماکسول می رسد در اپسم دور مسابقه. (AP/فایل)

جفری اپستین سابق, دوست دختر Ghislaine ماکسول باقی خواهد ماند پشت میله های زندان تا دادگاه پس از او رد شد وثیقه جمعه به عنوان یک خطر به فرار به جای صورت به اتهامات او استخدام دختران برای سرمایه گذار به سوء استفاده جنسی از بیش از دو دهه پیش.

دو اپستاین شاکیان التماس قاضی به نگه داشتن بریتانیا در جامعه بازداشت و پس از او التماس کرد گناه نیست به اتهامات در طول تصویری جلسه دادگاه در منهتن.

ایالات متحده منطقه قاضی آلیسون J. ناتان گفت: حتی محدود ترین شکل از آزادی خواهد بود کافی برای اطمینان حاصل شود ماکسول نمی خواهد فرار به خصوص در حال حاضر که او می داند که یک اعتقاد می تواند در نتیجه تا 35 سال در زندان است.

به عنوان قاضی توضیح داد که او استدلال برای انکار وثیقه ماکسول کاهش یافته و سر او را بارها و بارها ظاهر می شود لازم است. در یک نقطه, او به نظر می رسد برای پاک کردن اشک از زیر یک چشم به عنوان او نشسته به تنهایی در یک اتاق در شهر بازداشتگاه در بروکلین که در آن او شده است قرار دارد از هفته گذشته است.

Maxwell, 58 برگزار شده است بدون وثیقه پس از او در جولای 2, دستگیری در, میلیون دلار, نیوهمشایر و مستغلات که در آن دادستان ها می گویند او حاضر به باز کردن درب برای ماموران اف بی آی که گران از طریق برای پیدا کردن خود در یک اتاق داخلی. او وکیل علامت گذاری به عنوان S. Cohen گفت: قاضی ماکسول که شد در خواب بود و به دنبال پروتکل های امنیتی خواستار او را به عقب نشینی به اتاق او اگر هر گونه اختلال در خارج رخ داده است.

قاضی رد کوهن ادعا می کنند که ماکسول بود و پنهان از مردم و رسانه ها پس از گرفتن تهدیدات و نه از محققان زمانی که او خریداری $1 میلیون عمارت در اواخر سال گذشته.

دستیار آمریکا وکیل آلیسون معارف گفت ماکسول مطرح شده به عنوان یک روزنامه نگار "جن مارشال" زمانی که او خریداری نیوهمپشایر و مستغلات.

"او است که توانایی زنده کردن شبکه به طور نامحدود" وزارت معارف گفت: با استناد به ماکسول ثروت و گسترده بین المللی روابط همراه با تابعیت ایالات متحده و بریتانیا و فرانسه است.

او گفت: ماکسول بود و مبهم در مورد امور مالی پس از دستگیری او به دلیل "او نمی تواند به یاد داشته باشید بالای سر او چگونه بسیاری از میلیون ها دلار او است."

و او رد کوهن مشاجره که دادستان درگیر در "چرخش" با چرخاندن حقایق را به تصویر بکشد مشتری خود را در بدترین نور است.

"آن خاک است. آن است نه چرخش" معارف گفت. دادستان گفت: برنامه ریزی برای برگزاری ماکسول پاسخگو برای "chilling انجام" هنگامی که ماکسول استخدام حداقل سه نفر یکی به عنوان جوان به عنوان 14 برای اپستاین به سوء استفاده از بین 1994 و 1997.

به عنوان بخشی از دولت در ارائه معارف با صدای بلند خواندن یک بیانیه توسط یک زن متهم در حالی که یکی دیگر از آنی کشاورز توسط تلفن خواست دادگاه به بازداشت ماکسول. کشاورز گفت: ماکسول بود "درنده جنسی که مرتب و آزار من است." او گفت: ماکسول "دروغ تحت سوگند و او را عذاب بازماندگان است."

رسانه راه اندازی دوربین های خارج از ورودی اصلی شهر بازداشتگاه بروکلین که در آن انگلیسی مقتدر Ghislaine ماکسول برگزار می شود. (AP)

کیفرخواست ادعایی که ماکسول مرتب قربانیان به تحمل سوء استفاده جنسی و گاهی اوقات وجود دارد که اپستاین آزار آنها. همچنین گفته او دروغ گفته در طول یک سال 2016 رسوب در پرونده های مدنی.

اپستاین خودش را کشته بود در ماه اوت سال 2019 چند هفته پس از او نیز در مواجهه با دو شاکیان از جمله کشاورز در یک وثیقه شنوایی. آنها اصرار او باقی می ماند در زندان در حالی که در انتظار قاچاق جنسی اتهامات عنوان شده که اتهام او آزار دختران در منهتن و فلوریدا قصرها در اوایل 2000s.

در دادگاه مقاله ماکسول وکلا استدلال می کنند که اپستین مرگ چپ رسانه ها "به اشتباه در تلاش برای جایگزین او برای اپستاین _ حتی اگر او می خواهم تا به حال هیچ تماسی با اپستاین برای بیش از یک دهه شده بود به اتهام یک جرم و جنایت و یا یافت شده است مسئول در هر گونه دعوی قضایی مدنی و همواره هرگونه اتهامات ادعا در آوریم."

ماکسول وکلا تحت فشار قرار دادند به او منتشر شد در $5 میلیون وثیقه. آنها گفت که او "به شدت تکذیب این اتهامات در نظر دارد برای مبارزه با آنها و حق برائت."

قاضی تعیین تاریخ محاکمه جولای 2021.

پس از آن برخی از شاکیان ستایش تصمیم به نگه داشتن ماکسول بازداشت شده اند.

در بیانیه ای ویرجینیا رابرتز Giuffre گفت که او "هیجان زده."

"بدون Ghislaine جفری اپستاین را نداشته اند قادر به تحقق بیمار خود خواسته" Giuffre گفت. "Ghislaine تمام من وقتی که من یک کودک بود. همانطور که با هر دیگر از او و جفری اپستین قربانیان من را مجبور به زندگی با آنچه که او به من برای بقیه زندگی من است. بقیه عمر خود را باید صرف پشت میله های زندان."

جنیفر Araoz که می گوید: اپستاین raped او در زمانی 15, در بیانیه ای گفت که او "یک بار دیگر قادر به نفس دیگر به عنوان Ghislaine ماکسول را در زندان حداقل تا محاکمه او در تاریخ ژوئیه بعدی."

او افزود: "دانستن است که او زندانی برای آینده قابل پیش بینی اجازه می دهد تا من و دیگر بازماندگان به ایمان است که ما در راه راست هستند."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب