ماسک-پوشیدن به ارمغان می آورد چالش های اضافی برای کمشنوا

کار او قومی تعیین و رانندگی است بدست او را به جایی که او امروز اما همه گیر ایجاد کرده است یک مانع جدید او هرگز

توسط NEWSATROPAT در 31 اردیبهشت 1399

کار او قومی تعیین و رانندگی است بدست او را به جایی که او امروز اما همه گیر ایجاد کرده است یک مانع جدید او هرگز با آن روبرو قبل در تلاش برای حفظ ارتباط موثر در دریایی از ماسک صورت.

Elizabeth Galvin working out in Fargo last year. Forum file photo

الیزابت گالوین در فارگو سال گذشته است. فروم فایل عکس

"این واقعا چالش برانگیز است چرا که من قادر به انجام lipreadings با ماسک پوشش," او می گوید.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

الیزابت Galvan توضیح می دهد که چگونه مشکل آن این است که برای شنوایی افراد برای برقراری ارتباط در طول همه گیر

Galvan با این نسخهها کار در پوشاک وزارت در خارج در فارگو. او می گوید: او به طور معمول در ارتباط با مشتریان و همکاران با لبخوانی (گفتار خوانی) با استفاده از حرکات و ارسال پیامک بر روی تلفن خود را. اما همانطور که بیشتر مردم شروع به پوشیدن ماسک به عنوان توصیه شده توسط مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری او تا به حال به تغییر چرخ دنده ها.

"برخی مایل به جلو و ماسک را به انجام لبخوانی (گفتار خوانی) به علاوه من جلو من ماسک را به برقراری ارتباط" او گفت:. "این واقعا یک چالش کشیدن بخش چرا که من بسیار استفاده می شود به انجام لبخوانی (گفتار خوانی) هر روز با مشتریان و یا با همکاران دیگر."

آن را ترک کمشنوا مردم (توسط برخی از حساب وجود دارد حدود 48 میلیون آمریکایی با برخی از از دست دادن شنوایی) در یک اتصال — تلاش برای پیروی از دستورالعمل CDC در حالی که هنوز قادر به برقراری ارتباط است. حتی کسانی که با جزئی از دست دادن شنوایی هستند نهفته چون ماسک صدا خفه کن صدای به اندازه کافی به برخی از مکالمات کشف و اگر که نیست به اندازه کافی به مانع ارتباط ماسک خود را می تواند تداخل با سمعک.

پل Sando

"الاستیک می رود که در اطراف گوش من است که در آن میکروفون, بلندگو, پس از آن خواهد سوهان بنابراین بازخورد" گفت: پل Sando, یک استاد دانشگاه مینه سوتا دانشگاه ایالتی مورهد.

Sando اتحاد فرسوده سمعک از سال 1997 و حتی اگر او هنوز هم می تواند بشنود او مانند Galvan متکی بر نشانه های بصری از لبخوانی (گفتار خوانی) برای کمک به درک خود را.

"اکثر مردم با از دست دادن شنوایی را تبدیل به خوب خواندن ، ما اقتباس و تبدیل" او گفت:. "این سخت تر در حال حاضر."

"هنگامی که کسی از دست دادن شنوایی صرف نظر از شدت آنها یاد بگیرند به تکیه بر لبخوانی (گفتار خوانی) برای درک معنای آنچه است که گفت:" دکتر گفت: Andrea ویلسون یک شنواییشناس در Bemidji, Minn. "آنها همچنین ممکن است تکیه بر نشانه های بصری مانند یک لبخند یا اخم به درک تن منتقل کسی که پیام به آنها.

چه کاری می تواند کمشنوا انجام دهید ؟

پس چه می تواند انجام شود به سهولت ارتباطات برای کمشنوا بدون فرار از پوشش صورت و خطر قرار گرفتن در معرض COVID-19? برخی از کارکنان مراقبت های بهداشتی (به ویژه کسانی که در امکانات مراقبت طولانی مدت با یک جمعیت از مردم با از دست دادن شنوایی) پوشیدن چیزی به نام "ارتباط برقرار ماسک" — یک ماسک روشن در پانل جلو.

You can find patterns online to make masks with clear openings so hearing-impaired individuals can still read lips. Photo/Emily Brooks

شما می توانید پیدا کردن الگوهای آنلاین به ماسک روشن دهانه بنابراین کمشنوا افراد هنوز هم می توانید بخوانید ، عکس/امیلی بروکس

امیلی بروکس است که ساخت ماسک صورت تقریبا از زمان شروع این بیماری همه گیر در بر داشت یک الگو و شروع به ساخت آنها به تازگی.

"من علاقه مند شد و در ایجاد یک محصول شبیه به این از پیدا کردن است که در آن می تواند مفید باشد برای دادرسی آسیب دیده جامعه است. فقط دانستن که وجود دارد نیاز به یک محصول مانند این که می تواند مفید باشد برای دیگران تحت فشار قرار دادند من به آن را امتحان کنید," گفت بروکس. شما می توانید اطلاعات بیشتر در مورد ماسک های او در taeamade.com. اگر شما می خواهم به خود را الگو را می توان یافت آنلاین.

Galvan به نظر می رسید هیجان زده در مورد ایده.

"بله! است که سود زیادی از همکاران به مشتریان به خودم," او گفت:. "ما نمی خواهد در معرض خطر بیشتری برای کشیدن ما ماسک را به برقراری ارتباط به طوری که می تواند امن تر است."

کسانی که مبارزه با سمعک تداخل ممکن است در نظر یک کلاه یا پیشانی بند با دکمه های روی آنها را به قرار دادن الاستیک در اطراف و یا برخی از ماسک باید تسمه که در اطراف سر نمی گوش.

Mask maker Emily Brooks has started to make communicator masks which help hearing impaired people read lips. She's also making headbands with buttons to help ease the pressure of elastic on ears. Photo/Emily Brooks

ماسک ساز امیلی بروکس را آغاز کرده است تا ارتباط برقرار ماسک است که کمک به افراد کم شنوا بخوانید ، او همچنین ساخت هدبند با دکمه هایی برای کمک به کاهش فشار الاستیک در گوش. عکس/امیلی بروکس

Sando ممکن است در هیئت مدیره است.

"من سمعک. من از خوانندگان من. من و گوش من در حال چسبیده بود," او گفت:. "من شروع به نگاه مانند یک کودک بد خلق Yoda."

چه چیزی می تواند غیر کمشنوا مردم انجام دهید ؟

دکتر ویلسون توصیه به پوشیدن امن ارتباط برقرار ماسک برای فعال کردن لبخوانی (گفتار خوانی). او می گوید تنها کاهش ماسک هنگامی که شما شش فوت جدا از یکدیگر. همچنین عمدی در حالی که صحبت کردن به کسی که با از دست دادن شنوایی به خصوص در این روزها از ماسک صورت.

"صحبت می کنند به وضوح بیشتر و جلوگیری از به طور منظم برای اطمینان از فرد مبتلا به اختلال شنوایی درک کرده است شما" ویلسون گفت:.

Dr. Andrea Wilson, an audiologist in Bemidji recommends wearing communicator masks to ease communication with the hearing-impaired. Submitted photo

دکتر آندریا ویلسون یک شنواییشناس در بمیجی توصیه پوشیدن رابط ماسک برای سهولت ارتباط با کمشنوا. ارسال عکس

Sando همسر ژان آموخته است برای انجام این کار از آنجا که او می داند سمعک نیست درست از دست دادن شنوایی به طور کامل

"زمانی که من در تلاش برای بدست آوردن توجه خود را من به وضوح می گویند نام او دو بار. 'پل, پل,' من به شما استفاده از حرکات دست و چشم" او گفت:.

به عنوان مورد در خیلی با این بیماری همه گیر وجود دارد یک منحنی یادگیری وقتی که می آید برای کمک به افراد کمشنوا حفظ ارتباط مناسب.

"اگر ماسک لازم است آنها لازم است. ما فقط انجام بهترین ما می توانیم انجام دهیم" گفت: Sando.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن