مارسدن می کند دو وظیفه بر تپه به عنوان چنگال بزرگ به پایان می رسد 27-سال لژیون عنوان خشکسالی با پیروزی در سال 1999 عنوان

ده نوبت را به اندازه کافی برای هارون مارسدن. مارسدن انداخت 10-کامل زمین باز یافته بازی به چنگال سلطنتی به قهر

توسط NEWSATROPAT در 3 خرداد 1399

ده نوبت را به اندازه کافی برای هارون مارسدن.

مارسدن انداخت 10-کامل زمین باز یافته بازی به چنگال سلطنتی به قهرمانی بازی در سال 1999 داکوتای شمالی کلاس American Legion مسابقات بیس بال.

روز بر روی تپه را انجام نداده برای چپ دست. مارسدن نامیده می شد به یکی بیشتر و پرچ چنگال بزرگ' برای اولین بار American Legion دولت عنوان در 27 سال است.

سلطنتی در آمد از طریق بازنده کردن براکت به پیروزی چهار مستقیم, بازی دو نفر از آنها در مسابقات نهایی روز. یک 10-9 برنده بیش از مینت در مسابقات قهرمانی به پایان رسید عنوان خشکسالی که مورخ به سال 1972 است. توجه داشته باشید شخصی: من پسر برایان, بازی های برگزار شده در '99 قهرمانی تیم.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

کرافت زمینه تا به حال طرفداران بیشتر در این غرفه که بعد از ظهر یکشنبه از من تا کنون دیده ام در یک لژیون بیس بال بازی در گرند فرک. سلطنتی نمی نا امید.

Grand Forks ماند زنده با 2-1 بازنده-از برنده شدن در 10 نوبت در برابر مندن. مارسدن رفت و فاصله قابل توجه 15 و اجازه می دهد فقط در یک کسب شده و اجرا شود.

در مسابقات گرند فرک بود چسبیده به 10-9 منجر به ورود پایین seventh inning. Royals پارچ اسکات Miedema ثبت دو outs از زمین باز یافته. اما با قدرتمند مینت چپ دست hitter وظیفه لوقا Teagle آمدن به صفحه Royals مربی برنت Polum آورده مارسدن در به نهایی کردن.

"او (Polum) به من انتخاب که آیا من می خواستم به زمین به (Teagle)," Miedema گفت. "آرون انجام داده بود و در مقابل او در طول سال است. به من گفت: او باید این کار چه بود بهترین ها را برای این تیم است. مسائل شخصی نیست یک چیزی که اگر ما برنده این بازی بزرگ است.

"ما تنها هدف این بود که به نفع دولت است."

مارسدن نمی برنده lefty-مقابل-lefty مطابق با ضربه Teagle با سوم زمین. اما مارسدن زده از مینت پاک کردن hitter وظیفه کیسی اولسون در سه زمینهای برای صرفه جویی در, پیروزی و چنگال بزرگ' برای اولین بار مسابقات قهرمانی کشور از سال 1972.

مارسدن پریدم کردن تپه بالا بردن هر دو دست خود را بالا در هوا پس از نهایی کردن به عنوان هم تیمی های خود با هجوم به تبادل موند.

"اسکات کردم ضربه بزرگ هنگامی که ما نیاز به آن" Polum گفت. "و برای هارون به جنگ به راه او در دو روز استراحت شگفت انگیز بود."

قهرمانی نزدیک شد, see-saw نبرد. منجر به تغییر دست چهار بار.

چنگال بزرگ در زمان 9-7 در بالای ششم تام Bakke 2-اجرا اجرای خانه تنها برای دیدن مینت کراوات بازی در پایین زمین باز یافته در چاد تامپسون ،

در هفتم DeVillers چراغ خاموش با یک و پیشرفته به سوم در یک تونی Stinar قربانی bunt و زمین است. Miedema حفر یک مخالف-میدان واحد به سمت راست میدان به درایو در چه ثابت شده است که این بازی برنده اجرا و راه اندازی مارسدن اواخر heroics.

DeVillers نیز به ثمر رساند برنده اجرا در برابر مندن. او چراغ خاموش بالای 10 با یک و قربانی شد به دوم توسط Stinar. DeVillers به سرقت برده و سوم و زمانی که پرتاب منعکس شده به سمت چپ میدان او ادامه داد: خانه به نمره و شکستن 1-1 کراوات.

Miedema نامگذاری شد با ارزش ترین بازیکن در این مسابقات است. DeVillers و Bakke پیوست او در همه مسابقات تیم است.

The Royals فصل به پایان رسید در دشت های مرکزی منطقه ای که در آن آنها رفت 1-2.

"ما نه نا امید" Stinar گفت: پس از منطقه ای. "هدف ما همیشه به نفع دولت به از اینجا دریافت کنید. بدیهی است که ما می خواستیم به پیروزی برخی در اینجا (در این منطقه). اما دولت چیز بزرگی بود."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن