مرلین Hagerty: جهان همیشه در حال تغییر است اما پرندگان همیشه دوباره

Robins, محدوده chickadees انبار کاه سکس آرام, طلا, فنچ, wrens. آنها از بین بردن اطراف خانه خود را. او از آنها

توسط NEWSATROPAT در 27 خرداد 1399

Robins, محدوده chickadees انبار کاه سکس آرام, طلا, فنچ, wrens. آنها از بین بردن اطراف خانه خود را. او از آنها است. و باربارا سفید می گوید blue jays اقامت در اطراف تمام زمستان.

او علاقه wrens.

او زندگی می کند در یک خانه احاطه شده توسط درختان و درختچه ها و پرندگان. با شوهر مرحوم او باب سفید او خریداری زمین برای بازنشستگی همراه ایالات متحده بزرگراه 2. فقط یک مایل شرق Turtle River State Park. آنها را در انتخاب پوشیده شده از درخت, رو به آفتاب و منطقه سایهدار به همین دلیل به عنوان پرندگان. بسیاری از پرندگان اقامت در اطراف در تمام طول سال. دیگران می آیند.

و باربارا باقی می ماند وجود دارد به استقبال آنها.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"تغییر جهان" او گفت:, "اما پرنده جهان باقی می ماند تقریبا یکسان است."

او بازنشسته و از آموزش و پس از 22 سال در مدرسه ابتدایی در گرند فرک پایگاه نیروی هوایی. اواخر شوهرش, باب سفید پس از گرد آوردن از نیروی هوایی به عنوان یک به پایان رسید یک حرفه ای در این نزدیکی هست میدوی مدرسه. او تا به حال شده است در تایلند به عنوان یک خلبان جنگنده.

در حال حاضر او همچنان به ماندن و صرف زمان خود را با پرندگان. او به تماشای robins و درخت چلچله ها را به لانه خود. وجود دارد طلا فنچ و آرام.

باربارا سفید می داند که عادات خود را.

"پرستوها خوردن اشکالات. سینه و wrens خوردن کرم," او می گوید. او می تواند بشنود انبار چلچله "صحبت کردن" به هر یک از دیگر. و او می گوید آنها بسیار آوازی.

انبار چلچله او می گوید: می رسند هفته اول ممکن است. درخت چلچله ها می رسند و قبل از آن و بالا بردن دو یا سه broods. آنها از بین بردن در مقابل پنجره آشپزخانه و زمین در مقابل دروازه.

آن را به عنوان آنجا که می گویند "من اینجا هستم."

باربارا سفید با حضور میانه در دانشگاه Wichita Falls, Texas. در حالی که او در حال رشد بود در تگزاس او متوجه مادر نام پرندگان که می آیند و بروید.

در حال حاضر مردم بپرسید در مورد خانه در داکوتای شمالی. و او می گوید: "من نمی زمستان در اینجا. من اینجا زندگی می کنند."

او منتظر برای پرندگان. او استقبال آنها را به عقب. درخت چلچله در زمان رسیدن به افزایش دو یا سه broods او می گوید:. انبار چلچله شروع به ساخت لانه در زیر پیش امدگی لبه بام از خانه قبل از آن به پایان رسید به زندگی می کنند.

آنها رنگین کمانی آبی-سیاه پرنده که با ضد زنگ رنگ سینه. آنها می رسند و در اولین روز از جنوب و وزش او می گوید:. آنها در ساخت لانه خود را در بالا بردن خود و سپس ترک مدتی در اواخر سپتامبر یا اوایل اکتبر. آنها قوی و شمال باد.

وقتی آنها می رسند از بین بردن آنها در مقابل پنجره آشپزخانه و زمین در مقابل دروازه. و به نظر می رسد آنها می گویند, "من اینجا هستم."

رسیدن به مرلین Hagerty در mhagerty@gra.midco.com و یا با تلفن در 701-772-1055.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن