مرلین Hagerty: تسلط بر هنر RV سفر

عزیز دیو مک فارلین, مانند بسیاری دیگر شما و کتی در حال تسلط بر هنر RV سفر در تابستان امسال است. پرواز در همه

توسط NEWSATROPAT در 31 تیر 1399

عزیز دیو مک فارلین,

مانند بسیاری دیگر شما و کتی در حال تسلط بر هنر RV سفر در تابستان امسال است. پرواز در همه جا مرتب کردن بر اساس در طول این روزها از coronavirus. و شما در حال آمدن به چنگال بزرگ در ماه اوت برای یک سفر سریع با خانواده خود را.

در اولین سفر RV تا اینجا شما اجاره ماشین در هر زمان شما را متوقف و در طول راه به انجام برخی از گشت و گذار. این زمان به شما خرید یک جیپ گرند چروکی به جلو و پشت RV خود را. که راه شما نمی خواهد که برای پیدا کردن یک ماشین. شما می توانید پوست را به راحتی در ایست که در آن شما می خواهید برای رفتن گشت و گذار.

و وای! به شما می گویند بخشی از طرح خود را برای سال های آینده است برای دیدن تمام 47 پارک ملی در ایالات متحده آمریکا است. به خوبی شما انجام عکاسی و کتی یک جنگ داخلی از چرم گاومیش. شما بازنشسته جوان به اندازه کافی از کسب و کار خود را در اینجا در گرند فرک برای دیدن جهان است.

هیچ پشتیبان گیری

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

بنابراین در حال حاضر شما در حال یادگیری آنچه کامیونداران می دانم. شما اجازه ندهید که مخزن خود را دریافت کنید بیش از حد کم است. شما می دانید شما 7 مایل به گالن است.

و شما می دانید شما نمی توانید به بالا!

به شما می گویند کتی می تواند منجر شما به جبهه و به دور از شلوغ ساختمان. و او را همراه خود اسپاگتی و خانگی خورش.

آره, من می توانید ببینید که چگونه آن را وسوسه انگیز به اندک اندک خوردن در زمانی که شما خلبان خود را در خانه بر روی چهار چرخ پایین بزرگراه!

آن را ترسناک به شنیدن از ادامه تایید موارد coronavirus در فلوریدا. ما نه خانه رایگان در اینجا در گرند فرک. من یک ماسک زمانی که من بیرون رفتن در ملاء عام و یا خرید. من فکر می کنم آن را نشان می دهد احترام به افراد دیگر.

وداع Fr. فیل

صحبت از احترام ... بزرگ وجود دارد نشان از آن زمانی که برگرد. Fr. فیل Ackerman به تازگی چپ لنگدن. او کشیش سنت Alphonsus کلیسا وجود دارد و منتقل شد به صلیب مقدس در وست فارگو. به هر حال محله های کشیش نشین خود و دیگران تشکیل یک رژه زمانی که او در سمت چپ لنگدن خود را برای نشان دادن احترام و خداحافظی. در ضمن دوستان در سراسر چنگال بزرگ هنوز هم از روی علاقه به یاد داشته باشید روز خود را در خانواده مقدس. او موفق شد در لنگدن توسط دور برداشتن. Fr. مایکل Hickin.

خوب زمان پیاده روی است. و بنابراین باید I. احترام خود را دوست مرلین

رسیدن به مرلین Hagerty در mhagerty@gra.midco.com و یا با تلفن در 701-772-1055.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن