مرلین Hagerty مهمان در تام Brosseau را بزرگ عامیانه آمریکایی نشان می دهد,' debuting در مارس 3

چنگال بزرگ هرالد نویس مرلین Hagerty خواهد بود در میان مهمانان ویژه زمانی که "بزرگ عامیانه آمریکایی نشان می ده

توسط NEWSATROPAT در 14 اردیبهشت 1399

چنگال بزرگ هرالد نویس مرلین Hagerty خواهد بود در میان مهمانان ویژه زمانی که "بزرگ عامیانه آمریکایی نشان می دهد" آغاز بکار یکشنبه, مه 3 در دشت رادیو عمومی.

نشان می دهد ایجاد شده توسط خواننده و ترانه سرا تام Brosseau یک چنگال بزرگ بومی خواهد شد در 5 بعد از ظهر یکشنبه در ایستگاه های رادیویی محلی 89.3 FM و 90.7 FM.

در طول نمایش Hagerty را بخوانید از یک سال 1993 بررسی Bonzer را یک بار و رستوران در مرکز شهر ساری. Hagerty نوشته است restaurant reviews همراه با ستون دیگر برای هرالد برای چند دهه.

Brosseau پسر Jolene و دکتر جیم Brosseau از چنگال بزرگ است شناخته شده Hagerty بیشتر عمر خود را, او گفت: Fargo Forum جان بره.

یکی دیگر از برجسته مهمان, بازیگر و نوازنده, John C. Reilly, خواهد, خواندن یک داستان نوشته شده توسط جیم Brosseau در مورد یک آتش سوزی در یک نروژی کلیسای لوتری. تام Brosseau با تور Reilly, باند, John C. Reilly و دوستان که انجام شده در گرند فرک در سال 2012.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

Brosseau زندگی می کند که در سالت لیک سیتی با همسر و دختر جوان گفت: او نشان می دهد از ویژگی های موسیقی, قصه گویی و شعر. هدف او این است که به افراد با استعداد به پلت فرم برای به اشتراک گذاشتن داستان خود را و موسیقی و سنت.

Brosseau کار کرده است برای ایجاد یک نمایش رادیویی برای چند دهه, او گفت:. او برنامه ریزی یک ثانیه نشان می دهد و امیدوار است تا میزبان این برنامه ماهانه.

نشان می دهد همچنین ممکن است شنیده آنلاین در www.prairiepublic.org/radio.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب