راهپیمایان تقاضای دادستان از افسران درگیر در ایستاده مرد سنگ را قتل

حدود 50 نفر در بیسمارک را کاستر پارک و راهپیمایی به دولت و کنگره به تقاضا است که شهرستان را مورد بازگشایی به ع

توسط NEWSATROPAT در 15 تیر 1399

حدود 50 نفر در بیسمارک را کاستر پارک و راهپیمایی به دولت و کنگره به تقاضا است که شهرستان را مورد بازگشایی به عنوان Gipp خانواده می گوید: تحقیقات فدرال از مرگ او بود نه کامل. Gipp خانواده نیز نامیده می شود برای انتشار اطلاعات است که آنها بر این باورند که دولت فدرال خودداری مورد شرایط اطراف شهرستان شدند.

در اکتبر سال 2017, دو اداره امور هند افسران شهرستان چندین بار در نزدیکی فورت یاتس, N. D. با توجه به طرح دعوی در دادگاه فدرال ظ توسط خانواده اش. شهرستان, 35, درگذشت, به عنوان یک نتیجه از صدمات خود را.

ماه مارس به رهبری هنری شهرستان رایان شهرستان برادر که گفت برادرش به ضرب گلوله کشته شد و پنج بار در در حالی که او تلاش برای فرار از افسران. افسران شده اند متهم و روبرتا شهرستان رایان شهرستان را گفت که دو افسر نه عذرخواهی برای مرگ پسرش.

"من اینجا هستم برای خانواده من. من اینجا هستم برای حقیقت و صحبت من برای خانواده ام که نمی توانم صحبت می کنند به دلیل درد بسیار غیر قابل تحمل" هنری شهرستان گفت: به جمعیت قبل از مارس. "آنها نمی تواند آن را انجام دهد. آن را سخت به حتی صحبت در مورد او."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

رایان شهرستان را در کودکان و مهم دیگر نیز راهپیمایی در میان جمعیت. حدود پنج داوطلبان عینک جلیقه و راهپیمایی در خارج از گروه به مداخله در صورت هر گونه ناآرامی و یا درگیری. اعتراض باقی مانده صلح آمیز است.

حدود 4 مایل مسیر رفت و گذشته بیسمارک فدرال ساختمان که در خانه های متعدد ادارات فدرال. این گروه متوقف در مقابل ساختمان و به نام ایالات متحده وکیل برای منطقه داکوتای شمالی جلب انوری که دفتر بررسی اف بی آی تحقیقات به شهرستان شدند.

Demonstrators stopped in front of Bismarck's federal office building to call out U.S. Attorney Drew Wrigley, whose office reviewed the FBI's investigation of Gipp's death. Michelle Griffith / The Forum.

تظاهرکنندگان متوقف شد و در مقابل بیسمارک فدرال ساختمان اداری به تماس از آمریکا وکیل جلب انوری که دفتر بررسی اف بی آی تحقیقات از شهرستان شدند. میشل گریفیث / فروم.

در بیانیه ای به فروم اوایل این هفته باراک اوباما در داکوتای شمالی گفت: اف بی آی "تکمیل یک تحقیق کامل."

"مشخص شد که اتهامات علیه ماموران درگیر شدند موجه نیست" بیانیه بخوانید.

هنری شهرستان گفت که او رسیده است از چند بار به باراک اوباما و دریافت پاسخ.

"انوری, ما نیاز به صحبت او گفت:" در مقابل اداره ساختمان.

در طول ماه مارس درجه حرارت در بالا 80s و تظاهرکنندگان دست از آب و تنقلات به هر یک از دیگر. هنری شهرستان گفت: آب و هوای گرم و نه هیچ دیگر ناراحتی او را متوقف خواهد کرد از تماس برای عدالت برای برادرش.

"من قربانی آنچه که من نیاز به فداکاری برای حقیقت به بیرون می آیند" هنری شهرستان گفت:.

خوانندگان می توانند در رسیدن به فروم خبرنگار میشل گریفیث یک گزارش برای امریکا سپاه, عضو, در mgriffith@forumcomm.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن