در 30s جوانترین شمالی Dakotan به مرگ از COVID-19 به افزایش موارد آهسته

دوم مرگ یک مرد در 80s در از Burleigh شهرستان است. هر دو مردان اساسی شرایط بهداشتی. مرگ تحت فشار قرار دادند و ت

توسط NEWSATROPAT در 29 تیر 1399

دوم مرگ یک مرد در 80s در از Burleigh شهرستان است. هر دو مردان اساسی شرایط بهداشتی.

مرگ تحت فشار قرار دادند و تعداد COVID-19 مربوط به مرگ و میر در کشور به 92. هفتاد و هشت مرگ و میر لیست COVID-19 به عنوان علت اصلی در حالی که 14 نفر دیگر در حال بررسی پرونده مرگ یا لیست COVID-19 به عنوان علت دوم. علاوه بر این دولت ذکر شده است چهار مرگ و میر افرادی که فرض شده اند COVID-19 مثبت است.

دولت گزارش 113 جدید موارد مثبت از 5,533 کل آزمون هر چند بیش از نیمی از کسانی که این دارو به افرادی که در حال حاضر آزمایش شده است. ایالات متحده اعلام کرد 102 جدید بهبود و هفت جدید بستری شدن در بیمارستان یکشنبه. چهل و پنج نفر در حال حاضر در بیمارستان بستری با COVID-19 در دولت است.

Cass County, دولت پرجمعیت ترین منطقه اضافه شده 26 مورد جدید از این ویروس منجر به دولت است. Grand Forks شهرستان گزارش 25 مورد جدید در حالی که Burleigh شهرستان اضافه شده 16 مورد. مندن را مورتون شهرستان ثبت 12 مورد جدید. ویلیامز و والش شهرستان اضافه شده و نه و هفت مورد جدید بود.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

برک, Cavalier, Emmons, مک اینتاش مکنزی, McLean, Mountrail, Pembina, Richland, Sioux, استیل, Towner, Traill و بخش استان ها اضافه شده هر سه یا کمتر از موارد جدید.

با وجود داشتن حدود یک پنجم از تعداد کل موارد به عنوان Cass County, Burleigh شهرستان منجر دولت در فعال موارد با 175 با توجه به داده ها از شنبه, جولای 18. Cass County دارای 163 فعال موارد و چنگال بزرگ شهرستان 82 فعال موارد است.

از افزایش موارد کاهش پیدا کرده است و پس از یک صعود سریع پس از استقلال بعد. فعال موارد رز 62% از دوشنبه, جولای 6 تا چهار شنبه, جولای 12. در یک هفته پس از فعال موارد افزایش 13 درصد. هنوز هم فعال موارد به یک بیماری همه گیر-بالا 796 با توجه به اطلاعات منتشر شده در روز یکشنبه ،

داکوتای شمالی در رتبه هفتم در کشور در سرانه تست جلوتر از زمان نقطه داغ ایالت تگزاس و فلوریدا با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز دانشگاه Coronavirus مرکز منابع. دولت گزارش شده است 3.75% رای مثبت میان 133,854 منحصر به فرد افراد آزمایش شده است.

دولت شمارش هفتم-کمترین مرگ و میر و هشتم-بدترین موارد در کشور با توجه به داده ها از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری.

در سراسر ایالات متحده آمریکا CDC گزارش کرده است 3,630,587 موارد COVID-19 و 138,782 مرگ و میر ناشی از ویروس است.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در بالا righthand گوشه ای از صفحه اصلی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن