انفجار در, معترضان در سیاتل یک شاخه

توسط: AP | سیاتل | انتشار: 8 ژوئن 2020 3:18:27 pm دانش آموزان در طول اعتصاب از کلاس ها در اعتراض به

توسط NEWSATROPAT در 19 خرداد 1399
توسط: AP | سیاتل | انتشار: 8 ژوئن 2020 3:18:27 pm
دانش آموزان در طول اعتصاب از کلاس ها در اعتراض به انتخابات دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان رئیس جمهور دوشنبه, نوامبر. 14, 2016 در سیاتل. "(AP Photo/ایلین تامپسون/بازنمودی)

مقامات می گویند یک مرد سوار یک ماشین در جورج فلوید معترضان در سیاتل یکشنبه شب به یک مانع سپس خارج شد خودرو brandishing یک تپانچه.

حداقل یک نفر مجروح شد. Seattle Fire Department گفت: قربانی 27 ساله مذکر که به ضرب گلوله کشته شد و به یک بیمارستان در وضعیت با ثبات است.

تصویری گرفته شده توسط یک خبرنگار برای سیاتل تایمز نشان داد بخشی از صحنه در شهر کاپیتول هیل محله که در آن تظاهر کنندگان را جمع آوری کرده اند برای روز نزدیکی یک پلیس حوزه.

سیاتل اعضای شورای شهر به شدت انتقاد شهردار جنی Durkan و رئیس پلیس کارمن بهترین پلیس با استفاده از فلش بنگ دستگاه ها و اسپری فلفل برای متفرق کردن معترضان یک روز پس از Durkan و جوانان گفت: آنها در تلاش برای به تعویق انداختن همه پرسی.

مقامات گفتند سنگ و بطری و مواد منفجره پرتاب کردند ماموران در این شهر کاپیتول هیل محله شنبه شب. پلیس گفت: از طریق توییتر که چندین افسر زخمی شدند "بداهه مواد منفجره است."

ضرب وشتم در کاپیتول هیل محله آمد در نهمین روز متوالی از جورج فلوید تظاهرات در این شهر است. آن را به دنبال بزرگ و مسالمت آمیز تظاهرات پیش از آن.

آن را نیز یک روز پس از Durkan و بهترین اعمال 30 روز توقف در بخش استفاده از یک نوع از گاز اشک آور.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن