مرد مقصر نزدیک به نیمی سریلانکا ویروس موارد صحبت می کند

توسط: PTI | کلمبو | منتشرشده: ژوئیه 15 سال 2020 4:52:27 pm Dinesh اما می گوید او اعتیاد به مواد مخدر د

توسط NEWSATROPAT در 25 تیر 1399
توسط: PTI | کلمبو | منتشرشده: ژوئیه 15 سال 2020 4:52:27 pm
23andMe provides more evidence that blood type plays role in virus Dinesh اما می گوید او اعتیاد به مواد مخدر در نظر گرفته است که جرم در سریلانکا باعث می شود او را راحت قربانی. عکاس: Krisztian Bocsi/ایسنا

برای ماه او شده است ناشناس اما در حال حاضر پراساد دینش مرتبط با مقامات سریلانکا نزدیک به نیمی از کشور را بیش از 2600 coronavirus موارد است که در تلاش برای پاک کردن نام خود و ریختن برخی از ننگ از اعتیاد به هروئین در ریشه خود مصیبت.

تحت ریاست جمهوری Gotabaya Rajapaksa سابق ارتش سرهنگ با اعتبار کمک به پایان سریلانکا جنگ داخلی در سال 2009 با یک عملیات نظامی علیه جدایی طلبان اقیانوس هند کشور جزیره ای است که با استفاده از نیروهای مسلح برای مبارزه با ویروس.

زمانی که Rajapaksa رئیس جمهور انتخاب شد در سال گذشته یک واحد بهداشت ایجاد شده در سرویس های اطلاعاتی که بر خاست به عمل هنگامی که COVID-19 اول به نظر می رسد با توجه به دولت و سرویس اطلاعاتی دستیار کارگردان Parakrama de Silva. ماموران بهداشت کارگران افسران پلیس و نیروهای نظامی کار کرده اند با هم برای شناسایی افراد آلوده به ردیابی تماس های خود را و ارسال آنها را به نظامی-اجرای قرنطینه مراکز.

پس از دینش, 33, آزمایش مثبت برای این ویروس در ماه آوریل ملوانان نیروی دریایی حمله روستای خود را وادار به مخاطبین خود را به قرنطینه. اما مقامات سرزنش غوغا که گرفت نه در نظامی اما در دینش و گفت: rumpus به پایان رسید تا منجر به حداقل 1,100 اضافی عفونت ویروس.

این موارد آنها علنا اعلام شد همه مربوط مربوط به یک بیمار است.

با اشاره به او تنها به عنوان "بیمار 206" مقامات دولتی مورد دینش در تلویزیون و رسانه های اجتماعی سرزنش او را برای حداقل سه خوشه از موارد از جمله در مورد 900 ملوانان نیروی دریایی که آلوده شدند و پس از یک عملیات در Ja-Ela یک شهر کوچک در حدود 19 کیلومتری شمال پایتخت کلمبو.

Dinesh اما می گوید او اعتیاد به مواد مخدر در نظر گرفته است که جرم در سریلانکا باعث می شود او را راحت قربانی. "من نمی تواند قبول کند که من مسئول برای آلوده کردن بسیاری از جمله ملوانان نیروی دریایی" دینش گفته آسوشیتد پرس پس از او به خانه بازگشته بود پس از آزادی از یک ماه اقامت در بیمارستان.

قبل از همه گیر برتر سریلانکا در نتیجه در جزیره مستند دینش مشغول به کار به عنوان یک خودرو راننده ریکشا. اما در حال حاضر او قادر به پیدا کردن کار. "هیچ کس می دهد یک کار زمانی که آنها متوجه است که من بیمار 206" او گفت:.

تشبیه او به کره جنوبی را "بیمار 31" که رسانه ها در آن کشور دارای برچسب "سوپر پخش" چرا که او اولین کسی بود که تست مثبت در پنهان جامعه کلیسا که در آن ویروس بعدها یافت بومی سخنگوی پلیس Ajith Rohana گفت: Dinesh تضعیف کرده سریلانکا مبارزه با COVID-19.

"او است که نقطه عطف و انجام داده است و خسارات زیادی به کشور ما", Rohana گفت.

مقامات می گویند که در آوریل 5, Dinesh گرفتار شده بود توسط ساکنان این روستا برای یک سرقت و تحویل به پلیس. در ایستگاه دینش تب داشتند و همچنین به عنوان یک پا آسیب پایدار در سرقت که مقامات او را بستری به بیمارستان که در آن او آزمایش مثبت برای coronavirus و ماند برای 31 روز است.

او پس از آزمایش مثبت پلیس ساخته شده که بازداشت دینش دوستان و بیش از 100 نفر در محله دستور داده شد به قرنطینه در خانه. اما نه هر کس پیروی.

می ترسم که این ویروس را به سرعت گسترش در تراکم منطقه سریلانکا نیروی دریایی فرستاده می شود در یک تیم از ملوانان برای کمک به سلامت کارگران است. به عنوان ملوانان با نزدیک شدن به برخی از دینش را همکاران دست پاچه.

از 28 نفر را از جامعه و قرنطینه, 16 آزمایش مثبت است. دو هفته بعد برخی از ملوانان درگیر در این عملیات را بیش از حد.

اولین آلوده ملوان بود که در ترک در شهر پلننرووا حدود 225 کیلومتری شمال شرق کلمبو گزارش شد مارس 22, باعث استانی مقامات بهداشتی برای منزوی 12 روستاهای اطراف. بعد 30 ملوانان دیگر آزمایش مثبت است.

با این ویروس در حال گسترش به نقاط مختلف کشور که در آن ملوانان در ترک مقامات دستور داد سربازان از تمام سلاح های نظامی گزارش را به اردوگاه های خود را. برخی از 4000 نیروی دریایی ملوانان قرنطینه در داخل یک کمپ در حالی که بیش از 200 بستگان گرفته شد به نیروی دریایی-اجرای قرنطینه مراکز. حداقل 15 روستا بودند جدا شده در نقاط مختلف سریلانکا برای حدود دو هفته و در حدود 1,300 افراد دیگر قرار گرفتند خود شده است.

در نهایت حدود 900 ملوانان نیروی دریایی آزمایش مثبت با حدود 50 دیگر افراد آلوده نیز بخشی از آن خوشه. دو خوشه نیز مقصر در دینش به حال حداقل 150 coronavirus موارد با توجه به مقامات.

سریلانکا تایید کرده است حداقل 2,665 موارد همه از جمله 11 مرگ و میر معنی نزدیک به نیمی از آن caseload متهم شده است در یک انسان دینش. "چه کاری انجام دهید ؟ این تقصیر ما برای استفاده از مواد مخدر ؟ " گفت: با اشاره به هروئین عادت.

Dinesh گفت که او تا به حال شده است با استفاده از هروئین از سال 2002 اما او هیچگاه "شدید معتاد." در طول coronavirus مستند, اما, او با استفاده از این دارو به طور منظم تر و پیوست سه نفر دیگر از کاربران در سرقت به جمع آوری پول برای خرید بیشتر از هروئین.

سابق سریلانکا رئیس جمهور Maithripala Sirisena راه اندازی گسترده سرکوب غیر قانونی مواد مخدر تماس کاربران "اجتماعی فاجعه" و جانشین او Rajapaksa نیز موضع دشوار است.

مقامات استفاده خرید اینترنتی از حمله دینش را ایجاد کرد برای افزایش مبارزه با مواد مخدر سرکوب در محله های فقیرنشین شهری و آپارتمان. مقامات می گویند برخی از 300,000 مردم – حدود 1.5 درصد از تمام سریلانکا – به مواد مخدر معتاد هستند.

دینش گفته او دیگر بخشی از آن stigmatised جمعیت. یکی مثبت از آلوده شدن با کروناویروس او گفت که او بستری شدن در بیمارستان به او کمک کرد به پا زدن خود را به هروئین عادت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن