مالزی برای اخراج بنگلادش در بحرانی الجزیره گزارش

توسط: AP | کوالالامپور | منتشرشده: ژوئیه 25 سال 2020 1:12:52 pm اداره مهاجرت گفت: Rayhan, 25 دستگیر شد

توسط NEWSATROPAT در 4 مرداد 1399
توسط: AP | کوالالامپور | منتشرشده: ژوئیه 25 سال 2020 1:12:52 pm
US schools, US foreign students, foreign students can't enter US, Indian Express اداره مهاجرت گفت: Rayhan, 25 دستگیر شد توسط آن واحد اطلاعات در روز جمعه. این گروه تا به حال قبلی خود را لغو اجازه کار. (AP Photo/بازنمودی)

مالزی مقامات میگویند آنها بازداشت یک مرد بنگلادشی خواهد شد و اخراج او را برای نقد دولت بیش از آن در درمان از مهاجران مستند نشده در یک فیلم مستند توسط news broadcaster Al-Jazeera.

Mohamad Rayhan کبیر بوده و در اجرا بعد از پلیس راه اندازی یک تحقیق در جولای 3, مستند زیر شکایت که آن را نادرست و مغرضانه. الجزیره است در دفاع از خود روزنامه نگاری.

اداره مهاجرت گفت: Rayhan, 25 دستگیر شد توسط آن واحد اطلاعات در روز جمعه. این گروه تا به حال قبلی خود را لغو اجازه کار.

"این ملی بنگلادش خواهد بود تبعید شدند و در لیست سیاه از ورود به مالزی برای همیشه"مهاجرت مدیر کل Khairul Dzaimee داوود گفت: در یک بیانیه کوتاه.

این فیلم مستند با عنوان "قفل کردن در مالزی مستند" بررسی مهاجران مستند نشده در آن گفته بودند در معرض خطر در این بیماری همه گیر کوروناویروس. بیش از 2000 مهاجر کارگران دستگیر شده بودند در طول حملات در مناطق در کوالالامپور که در زیر قرار داده شده تنگ ویروس مستندات.

The Daily Star روزنامه در بنگلادش به نقل از Rayhan کبیر عنوان کرد و گفت در یک پیام WhatsApp در مدت کوتاهی قبل از او دستگیر شد که او نمی ارتکاب هر گونه جرم و جنایت است.

"من دروغ نگفت. من فقط در مورد تبعیض علیه مهاجران. من می خواهم به عزت مهاجران و کشور اطمینان داد. من اعتقاد دارم که همه مهاجران و بنگلادش خواهد ایستاد با من."

پلیس کبابی یک گروه از خبرنگاران و کارکنان از الجزیره و گفت: آنها را ارائه یافته های خود را به دادستان برای اقدام بیشتر. مقامات همچنین گفت: الجزیره شکست خورده به درخواست برای مجوز قبل از تیراندازی مستند اما پخش آن گفت: نمی نیاز به یک.

الجزیره به نام حق گزارش آزادانه و بدون ارعاب و خواست مالزی به رها کردن تحقیقات جنایی.

فعالان حقوق اند ابراز نگرانی بیش از یک سرکوب آزادی بیان و رسانه های استقلال تحت جدید نخست وزیر مالزی Muhyiddin یاسین که در زمان قدرت در ماه مارس است.

تلویزیون های ماهواره ای ارائه دهنده Astro اخیرا جریمه ارتباطات در مالزی و کمیسیون چند رسانه ای برای پخش یک شبکه تلویزیونی الجزیره مستند در سال 2015 بیش از سال 2006 قتل مغولی زن که گفته میشود شامل "توهین آمیز محتوا."

نخست وزیر سابق Najib Razak که آستین حزب حاکم سرنگون شد در سال 2018 سنجی ساخته شده اما باز گشت به عنوان بخشی از دولت جدید شد دخیل در این قتل است. او در حال حاضر در دادگاه به اتهام فساد مالی.

محبوب آنلاین پورتال خبری Malaysiakini و سردبیر آن صورت نادر تحقیر دادرسی از دادستان کل بیش از نظرات ارسال شده توسط خوانندگان در برابر قوه قضائیه. پلیس نیز مورد سوال یک فعال سیاسی در مورد پست های رسانه های اجتماعی ادعا بدرفتاری با پناهجویان در بازداشتگاه های اداره مهاجرت مراکز.

یک روزنامه نگار از هنگ کنگ مستقر در جنوب چین صبح پست شد همچنین سوال قبلا در مورد او گزارش مهاجر بازداشت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب