مالزی ex-PM نجیب با توجه به 12 سال زندان در 1MDB غارت

توسط: AP | کوالالامپور | منتشرشده: ژوئیه 28 سال 2020 5:59:02 pm Najib Razak شد اولین مالزی رهبر انقلاب

توسط NEWSATROPAT در 7 مرداد 1399
توسط: AP | کوالالامپور | منتشرشده: ژوئیه 28 سال 2020 5:59:02 pm
Najib Razak شد اولین مالزی رهبر انقلاب به اعدام محکوم شده است.

یک مالزی دادگاه محکوم شد نخست وزیر سابق Najib Razak به خدمت تا 12 سال در زندان روز سه شنبه پس از پیدا کردن او را به اتهام جرایم مربوط به چند میلیارد دلاری غارت از 1MDB دولت سرمایه گذاری صندوق آورده است که خود دولت در تکان دهنده در انتخابات بیمارستانها در حال تمام شدن دو سال پیش.

نجیب آرام بود و سنگ رو به عنوان او اولین مالزی رهبر انقلاب به اعدام محکوم شده است. او قول داده است به درخواست تجدید نظر حکم و زمان سوگند در سخنان کوتاهی از حوض قبل از صدور حکم است که او غافل از پیوند.

قاضی محمد Nazlan غزالی محکوم نجیب به 12 سال زندان در یک تعداد از سوء استفاده از قدرت از 10 سال هر سه فقره کیفری نقض اعتماد و 10 سال هر سه فقره از پول شویی و همچنین به عنوان جریمه از 210 میلیون ringgit (تومان 49.4 میلیون). اما او دستور داد که جملات را به طور همزمان اجرا به این معنی است که نجیب را تا 12 سال در زندان.

قاضی گفت: این جمله بود "مناسب و متناسب" با توجه به این که نجیب به حال مرتکب جرم و جنایت از یک "موقعیت اعتماد" به عنوان نخست وزیر خود را اعدام و نیاز به بازداشتن دیگران از ارتکاب همان جرم.

این حکم در اولین پنج فساد محاکمه آمد و پنج ماه پس از نجیب را مالایی پارتی بازگشت به دولت به عنوان بزرگترین بلوک در یک اتحاد است که در زمان قدرت از اصلاح طلب دولت قدرتمند که نجیب را در سال 2018 است.

تحلیلگران گفت: این حکم را تقویت دادستان پرونده در Najib دیگر محاکمات خواهد بود و سیگنال به جامعه کسب و کار در مالزی قانونی سیستم قدرت بین المللی در مقابله با جرائم مالی. اما دیگران هشدار حاکم می تواند لغو شود و خود را حزب سیاسی باقی مانده است.

"من پیدا کردن متهم به جرم و محکومیت متهم از هفت اتهام" قاضی گفت: پس از گذراندن دو ساعت خواندن استادانه درست شده ان.

نجیب وکلا استدلال کرده بود برای یک جمله نور گفت: دفاع "فلج" توسط قاضی امتناع برای به تاخیر انداختن صدور حکم استدلال تا هفته آینده.

دادستان گفت: در این مورد تا به حال مخدوش کشور به عنوان یک دزد سالاری و به دنبال جمله ای که یادآوری آن در دولتی که "هیچ کس بالاتر از قانون است."

صحبت از حوض نجیب خواسته دادگاه را به حساب دستاوردهای خود را در طول نه سال تصدی و به سوگند که او آگاه از 42 میلیون ringgit (تومان 9.8 میلیون) کانال خود را به حساب های بانکی از SRC بین المللی سابق واحد 1MDB.
"من تقاضا 42 میلیون نکردم طرح برای 42 میلیون و نه بود و 42 میلیون ارائه شده به من. شده است وجود دارد هیچ مدرکی و نه شاهد این است. و من همچنین می خواهم بگویم که من هیچ آگاهی از 42 میلیون" نجیب اصرار داشت.

برخی از نجیب حامیان خارج از دادگاه گریه زمانی که آنها متوجه شدند این حکم در حالی که دیگران شعار می دادند "رایگان bossku" و "زنده باد bossku." این نام به معنی "رئیس من" ابداع شد برای نجیب خود را در رسانه های اجتماعی کمپین به دوباره اختراع خود را به عنوان یک طبقه کارگر رهبر.

Najib, 67, عهد کرده است به مبارزه با به پایان است. او گفت که او گمراه و سرکش بانکداران و علیه او پرونده سیاسی است.

"من می خواهم عدالت است. من می خواهم به روشن به نام من," او نوشت: در Facebook اواخر دوشنبه. "از این به بعد ما را به دادگاه تجدید نظر. من آماده هستم." یک قلمه از یکی از مالزی برجسته ترین سیاسی خانواده او چهره 42 اتهامات در پنج جداگانه محاکمه.

قاضی با موافقت دادستان روز سه شنبه که نجیب بود "فراگیر کنترل" SRC موفق به رد کردن اتهامات علیه او و دادستان که تا به حال تاسیس فراتر از شک معقول است که نجیب اختلاس پول برای خود استفاده کنید.

"این اعتقاد را در خدمت به عنوان یک پایه محکم برای محاکمه متعاقب آن IMDB مربوط به محاکمه" گفت: Oh Ei Sun, یک عضو ارشد با سنگاپور و موسسه امور بین الملل.

او گفت: این حکم نیز تقویت خواهد اعتبار از زمان نخست وزیر Muhyiddin یاسین, حتی اگر او در حال حاضر متکی به نجیب را پشتیبانی می کند. Muhyiddin اخراج شد به عنوان نجیب معاون پنج سال پیش به تاریخ روز سه شنبه حکم برای صحبت کردن در 1MDB رسوایی.

نجیب حزب بزرگترین بلوک در زمان مالایی ملی داد که حکومت از ماه مارس با یک لرزان و ویفر نازک اکثریت در مجلس است.

حکم "کاملا" خوب برای مالزی گفت: تحلیلگر Bridget ویلز افتخاری تحقیقاتی مرتبط با دانشگاه ناتینگهام مالزی. "من فکر می کنم که وجود دارد این است که حس شادی و سرخوشی در میان شهروندان است که عدالت در حال خدمت در میان اکثریت مردم مالزی" ویلز گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن