ایجاد ماسک اجباری, مینه سوتا, پزشکان می گویند

MMA مشخص نیست اگر پیشنهادی حکم باید تمدید شود به عنوان متعدد متحده انجام داده اند به تنظیمات که در آن افراد نم

توسط NEWSATROPAT در 7 تیر 1399

MMA مشخص نیست اگر پیشنهادی حکم باید تمدید شود به عنوان متعدد متحده انجام داده اند به تنظیمات که در آن افراد نمی توانند حفظ 6 پا جدایی.

"مینه سوتا است شاهد بهبود در COVID-19 موارد اما تهدید این ویروس نشده است," دکتر گفت: Keith Stelter رئیس جمهور از مینه سوتا انجمن پزشکی, در بیانیه ای.

"پزشکی مزایای پوشیدن ماسک روشن هستند-ماسک کمک می کند تا کاهش انتقال ویروس به خصوص توسط افرادی که بیمار هستند اما هیچ علائم و توسط افرادی که آلوده شده اند اما در عین حال نشان می دهد هیچ نشانه ای. ماسک نیز امن برای پوشیدن دارم."

در یک بعد از ظهر تماس را فشار دهید, دولت, کمیسیون بهداشت و درمان Jan مالکوم گفت: رهبران دولت در حال بررسی این پیشنهاد اما او hedged در کامل تایید شده.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"من فکر می کنم شواهد بر ارزش ماسک به رشد خود ادامه گفت:" مالکوم. "این یکی از چیزهایی است که رک و پوست کنده, تغییر, طول دوره این بیماری همه گیر -- آنچه که ما می دانستم که در مورد ماسک و چه ارزشمند از ابزار ما به فکر آنها بودند. به عنوان شواهد همچنان ادامه دارد و به قوی تر در مورد مزایای استفاده از ماسک-پوشیدن ما قطعا باید همیشه خواست که به شدت توصیه می شود آن را به عنوان ما نگاه کنید به بیشتر reopenings."

"من می دانم آن است که یک سوال منطقی اگر ... در واقع آن را یک نیاز برای برخی از تنظیمات ممکن است یک منطقی همراه به reopenings," مالکوم گفت. "تعدادی از محلات گرفته اند که ابتکار عمل را خود به خود است که قطعا چیزی است که ما شده اند در حمایت از به عنوان به خوبی."

در حال حاضر 16 متحده صادر سفارشات نیاز به استفاده از ماسک در اماکن عمومی در داخل و اغلب در خارج از منزل اگر افراد نمی توانند حفظ فاصله 6 فوت.

مینیاپولیس و سنت Paul شهرداران دستور داده اند که با پوشیدن ماسک در داخل خانه در اماکن عمومی و خارج از منزل که در آن فاصله نمی تواند حفظ شود. ایالت مینه سوتا مورد نیاز برای پوشیدن ماسک در کسب و کار خاص اما در کنار مشتریان از مراقبت های شخصی خدمات عمومی است که در حال حاضر تحت هیچ مورد نیاز خود را برای پوشش دهان و بینی در زمین 10,000 دریاچه ها.

"ما می دانیم که فرماندار گفت: چند بار برای این کار Minnesotans مجبور به خرید در و اتخاذ این رفتارهای" مالکوم گفت. "ما همچنین درک می کنیم گفت: چیزی مورد نیاز است مهم نیست. ما در حال صحبت کردن در مورد آن و نگاه کردن به آن بسیار نزدیک به ما متوجه است که بیشتر ایالات و شهرستانها در سراسر کشور در حال رفتن به یک نیاز است."

مینه سوتا گرفته است آمیخته پاسخ به, ماسک, توصیه های, با, رستوران ها, کافه ها و مغازه های کوچک اغلب نشان یونیفرم پایبندی در میان کارکنان و اگر نه مشتریان در تقابل با خرده فروشان و مشتریان flaunting مشاوره در دسترس نباشد.

نتیجه این است که ناگفته تنش ایجاد شده توسط برخورد کسانی که با پوشیدن ماسک به عنوان یک حرفه ای-فعالیت های اجتماعی -- ماسک محافظت از غریبه بیش از این فرد با پوشیدن یک-- در مواجهه با ذینفعان خود را به نگرانی که راه رفتن در عرض 6 پا و شروع به صحبت با صدای بلند.

نیز وجود دارد یک توسعه فرهنگ جنگ بیش ماسک با اغلب ماسک-کمتر اوباما نامزد بالاتر اتاق مانند آمریکا نامزد Jason Lewis wading را به جمعیت لخت رو در رویدادهای سیاسی خوشه ای که شرکت کنندگان بدون ماسک.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن flouts توصیه در حالی که نامزد انتخابات ریاست جمهوری جو بایدن گفت که نیاز به ماسک از همه آمریکایی ها در طول این بیماری همه گیر.

این موضوع را گرفته و تنها در بیشتر ضرورت به عنوان متحده که دوباره باز اولیه در حال حاضر شاهد resurgences در موارد.

"ایالت استفاده از ماسک در حال حاضر در همه داخل تنظیمات و در حمل و نقل عمومی می تواند کمک مینه سوتا جلوگیری از تجدید حیات از مواردی است که اتفاق می افتد در بسیاری از کشورهای دیگر و جلوگیری از عقب به نوبه خود شماره گیری گفت:" MMA Stelter.

"ما همچنان به بررسی و فکر می کنم بیشتر در مورد چگونه به نوبه خود شماره گیری که باز می شود تا چیز افزایش تعامل اجتماعی گفت:" مالکوم "که فقط یک واقعیت است. بیشتر تعامل ما بیشتر ارزش هر حفاظتی و اندازه گیری کنیم."

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در گوشه سمت راست بالا از صفحه خانگی.

مینه سوتا وزارت بهداشت COVID-19 تدریس خصوصی در خانه: 651-201-3920.

COVID-19 تبعیض تدریس خصوصی در خانه: 833-454-0148

مینه سوتا وزارت بهداشت COVID-19 وب سایت: بیماری کروناویروس (COVID-19) وب سایت.

آخرین مطالب