پست الکترونیکی رای گیری: پنس و مشاوران در آغوش عمل panned با مغلوب ساختن پیشی جستن

توسط: AP | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 23 ژوئن 2020 2:35:46 pm بیش از سه سال پس از خروج از ایندیان

توسط NEWSATROPAT در 3 تیر 1399
توسط: AP | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 23 ژوئن 2020 2:35:46 pm
Coronavirus, us Coronavirus cases, mike pence Coronavirus, white house Coronavirus, mike pence self isolating, donald trump on Coronavirus بیش از سه سال پس از خروج از ایندیانا فرماندار اقامت پنس هنوز لیست که به عنوان اقامتگاه رسمی و رای غایب درآمده است. (AP Photo/الکس Brandon)

معاون رئیس جمهور مایک پنس و یک نیم دوجین دیگر از مشاوران ارشد رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن بارها و بارها رای داده شده توسط پست الکترونیکی با توجه به انتخابات سوابق به دست آمده توسط آسوشیتد پرس. که به رهبری رئیس جمهور این استدلال که این عمل منجر به تقلب گسترده در ماه نوامبر.

بیش از سه سال پس از خروج از ایندیانا فرماندار اقامت پنس هنوز لیست که به عنوان اقامتگاه رسمی و رای غایب درآمده است. وزیر آموزش و پرورش بتسی DeVos اتحاد دائمی رای گیری غایب وضعیت در ایالت میشیگان.

براد Parscale تهمت را مدیر کمپین رای دادند غایب در تگزاس در سال 2018 و نمی, رای گیری در انتخابات پارلمانی دو سال پیش زمانی که مغلوب ساختن پیشی جستن نام در انتخابات.

دو دیگر ارشد تهمت کمپین مقامات افسر ارشد عامل Michael Glassner و معاون مدیر کمپین لایحه Stepien بارها و بارها رای داده شده توسط پست در نیوجرسی. و نیک Ayers ارشد کمپین مشاور که قبلا رئیس ستاد معاون رئیس جمهور مایک پنس رای داده است از طریق پست در گرجستان پس از 2014.

در اکثر انتخابات سال رای دادن با پست عادی رویداد. اما در این سال متفاوت است چرا که مغلوب ساختن پیشی جستن است برافراشته در برابر تلاش های دولت برای گسترش دسترسی به پست الکترونیکی-در رای گیری به عنوان یک جایگزین برای انتظار در خط در حوزه های رأی گیری در طول یک بیماری همه گیر. او معتقد است که بدون شواهد که پست الکترونیکی-در رای گیری منجر به تقلب و روز دوشنبه هشدار داد که کشورهای خارجی می تواند چاپ برگه های رای.

که برخی از کارشناسان می گویند که یک استاندارد دوگانه است که به مقدار رای دهندگان سرکوب.

"این مردم هستند که با استفاده از آن کاملا قانونی از حق خود برای رای دادن غایب" گفت: Trevor پاتر رئیس حزبی کمپین مرکز حقوقی که قبلا به عنوان یک مشاور عمومی در هر دو جان مک کین جمهوری خواه ریاست جمهوری در مبارزات انتخاباتی.

"اما آنها نمی خواهید افراد دیگر به انجام چیزی مشابه به همین." مغلوب ساختن پیشی جستن خود رای دادند از طریق پست در فلوریدا اولیه در اوایل این سال است. دبیر مطبوعاتی کاخ سفید Kayleigh McEnany دارای یک تاریخچه طولانی از رای گیری از طریق پست است که دقیق در سال های اخیر اخبار. و دادستان کل ویلیام Barr که همچنین نگرانی در مورد عمل رای غایب در ویرجینیا در سال 2012 و 2019 واشنگتن پست قبلا گزارش شده است.

تیم Murtaugh این تهمت کمپین ارتباطات مدیر در دفاع از مغلوب ساختن پیشی جستن دستیاران که رای داده شده توسط ایمیل. در بیانیه ای گفت: یک وجود دارد "تفاوت گسترده ای بین رای گیری غایب توسط ایمیل زمانی که شما نمی توانید به پای صندوق های رای در روز انتخابات در مقابل هر پستی ثبت نام رای دهندگان انتخابات حتی کسانی که نمی درخواست یکی است."

در میان همه گیر برخی از ایالت "حکومت هر دو حزب دموکرات و جمهوری خواهان" ارسال برنامه ها به صورت غیابی به رای دهندگان و نه آراء خود را. شش متحده را ارسال برگه های رای در ماه نوامبر. دیگران در حال مصرف کمتر چشمگیر مراحل.

"رسانه ها فکر می کند که آنها در حال بازی 'gotcha' توسط هدفمند نادیده گرفتن است که تفاوت", Murtaugh ادامه داد. "رای دهندگان رول بدنام هستند برای داشتن بد آدرس خود را و یا حتی مثال مرده مردم به عنوان فعال رای دهندگان." کمپین کاهش یافته است به تهمت و مشاوران که رای های ایمیل موجود برای مصاحبه.

Coronavirus دارای طرح میتوانست مقدماتی در سراسر ایالات متحده در این سال منجر به تعویق انتخابات کمبود نظرسنجی کارگران سازندگان: برخی از رای گیری مکان و ساعت-صف های طولانی در برخی از که مانده اند باز است. که مطرح دموکراتیک ترس است که مشابه عوارض در ماه نوامبر می تواند تغییر نتیجه مسابقه بین تهمت و دموکراتیک چلنجر جو بایدن.

جاستین, Clark, برگ برنده های کمپین را بالا دادستان گفت: جمهوری خواهان در طول یک جلسه در ویسکانسین در سال گذشته که ایران متکی بر رای دهندگان سرکوب به توان رقابتی در نوسان متحده در حالی که خواستار به "شروع به جرم بازی کمی" با توجه به ضبط که قبلا به دست آمده توسط AP.

در حالی که موارد تقلب انتخابات نادر مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین کشف و ضبط اخیر اخبار جزئیات چگونه یک فیلادلفیا انتخابات قاضی به تازگی التماس کرد گناه را به چاشنی صندوق های رای در ازای رشوه بین 2014 و 2016.

در تگزاس که در آن Parscale رای دادند از طریق پست در سال 2018 وجود دارد سفت absentee ballot قوانین نیاز به یک فرد به بیش از 65 معلول یا خارج از شهرستان که در آن آنها در حال ثبت نام در رای گیری اولیه و همچنین در روز انتخابات.

Parscale در هوستون برای مغلوب ساختن پیشی جستن تجمع در Oct. 22, 2018, روز رأی گیری آغاز شد و در سن آنتونیو که در آن او زندگی می کردند در آن زمان با توجه به سوابق و چند توییتهایی او فرستاده می شود. روز بعد از او امضا, بیانیه ای از محل اقامت که ارائه شد به شهرستان های انتخاباتی برای روشن کردن آدرس خود را. هنوز معلوم نیست اگر او سفر به سن آنتونیو که در آن حضور او را رد صلاحیت او از رای گیری غایب.

تگزاس دیوان عالی کشور حکم داده است که ترس از ابتلا به کروناویروس را ندارد رای دهندگان واجد شرایط برای شرکت در رای گیری از طریق پست.
Parscale اذعان کرد مشکل او مواجه مصاحبه غایب رای گیری در سال 2016 زمانی که نبود قادر به رای دادن.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن