پست الکترونیکی-در انتخابات در داکوتای شمالی ممکن است مطابقت اعداد از قبلی ژوئن رای

او و دیگران گفت: با سه هفته به روند انتخابات بود "رفتن خوب است" اگر چه Jaeger و شهرستان حسابرسان که اجرای انتخ

توسط NEWSATROPAT در 28 اردیبهشت 1399

او و دیگران گفت: با سه هفته به روند انتخابات بود "رفتن خوب است" اگر چه Jaeger و شهرستان حسابرسان که اجرای انتخابات در منطقه شده است دریافت مقدار زیادی از تماس های تلفنی به روشن شدن مسائل.

وجود دارد یکی دیگر از سکسکه در جمعه 15 مه در زمانی که رژیم صهیونیستی. داگ بورگوم تعجب Jaeger با اعلام در روزانه خود را همه گیر توجیهی که county کمیسیون می تواند تایید داشتن فیزیکی محل رای گیری و رای دهندگان باید تماس خود را در کمیسیون اگر آنها می خواهند به یک.

بورگوم را زودتر اجرایی جهت تماس به پست الکترونیکی-در انتخابات برای محافظت از ساکنان شامل یک استثنا برای شهرستان به تصویب یک نظرسنجی در سایت با وجود دولت قانون است. Jaeger اما در مصاحبه ای گفت: پس از بورگوم این جلسه که تمام 53 شهرستان حسابرسان تصمیم گرفت پیش از آن در این بیماری همه گیر است که این امر می تواند یک پست الکترونیکی-در تنها رای با هیچ نظرسنجی نقاط.

او گفت: شهرستانهای آیا باید گزینه ای تحت بورگوم است اما اشاره کرد که تغییر آن در حال حاضر می تواند یک چالش است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

با وجود آن flare-up, انتخابات درخواست را به آینده Jaeger گفت و از شب جمعه, مارس 15 مورد 136,800 آراء فرستاده شده بود را در سطح ایالت. که تقریبا برابر با تعداد رای در آخرین انتخابات ریاست جمهوری در سال های اولیه در سال 2016 زمانی که 139,957 رای دهندگان شرکت کردند. از آراء فرستاده حدود 12 درصد و یا 16,900 شده اند.

ژوئن اولیه مشارکت صعود در کشور در دهه گذشته هنگامی که وجود دارد کلید نژادها از جمله در انتخابات ریاست جمهوری سال یا اگر رای دهندگان بودند در تصمیم گیری چالش اصلی برای فرماندار و یا دیگر ایالت ،

در دهه گذشته دیگر ژوئن اولیه رای گیری اعداد شامل 115,226 در سال 2018; 93,624 در سال 2014; 175,303 در سال 2012; و 102,066 در سال 2010.

دولت در حال حاضر در مورد 581,000 رای دهندگان واجد شرایط اگر چه جمعیت این ایالت در حال رشد بوده است و افرادی که در اینجا زندگی می کردند 30 روز قبل از تاریخ 9 ژوئن انتخابات می تواند رای بدهد.

استاد علوم سیاسی مارک جانسون که می آموزد در M دولت در مورهد و زندگی در فارگو شده است تماشای محلی و دولت در انتخابات برای بیش از 20 سال است و نمی داند برای مطمئن شوید که چگونه آن را تمام خواهد شد ،

او گفت: زمانی که یوتا انجام یک ایالت پست الکترونیکی-در رای گیری انتخابات چند سال پیش آنها در بر داشت یک دست انداز در حدود 2% تا 3% در مشارکت رای دهندگان.

"این عجیب و غریب, کمپین سال, چه کسی می داند چه اتفاقی خواهد افتاد گفت:" اشاره کرد که جزء اصلی در انتخابات محلی از رفتن درب به درب است که تقریبا تعطیل و او متوجه شده است که نامزد انجمن ها را به عنوان به خوبی به عنوان کمپین پستها و تبلیغات است.

سی و سه نفر از دولت در 53 شهرستان در حال حاضر پست الکترونیکی-در انتخابات برای همه انتخابات است.

در یکی از این غربی North Dakota شهرستان دونن شهرستان حسابرس تریسی Dolezal گفت: او تجربه است که پست الکترونیکی-در انتخابات کار می کند "واقعا خوب است." او گفت: مشارکت بود تا حدود 18 تا 20 درصد زمانی که آنها آغاز شده روش های جدید در سال 2018 است. او گفت که آنها هنوز هم تا به حال دو "مراکز رای گیری" در شهرستان اما این است که "اکثریت" مردم رای دادند از طریق پست.

در Cass County, آن را قطعا یک جدید انجام اما مایک آیووا, شهرستان, مدیر امور مالی که اجرای انتخابات گفت: این روند شده است "خوبی" هر چند از آن شده است یک تجربه یادگیری است.

آیووا گفت: در مورد 26,000 آراء شده بود از طریق پست این هفته با بیشتر انتظار برای درخواست شود در هفته های آینده. او فکر می کند رای گیری به پایان خواهد رسید که در تاریخ همتراز با یا بهتر از انتخابات اخیر.

Jaeger گفت: رای دهندگان باید پست پشت برگه های رای به عنوان به زودی به عنوان ممکن است به کمک پردازش. دولت قانون نیاز به آنها را از طریق پست و یا شهریور ماه ژوئن 8 یا کاهش یافته در امن رها کردن جعبه در بر داشت در مقابل و یا در داخل شهرستان courthouses در سراسر کشور 4 p. m. در ژوئن 9.

آیووا گفت: برخی از پرسش های اصلی در دفتر خود دریافت شده است که با بالا از رای گیری که در آن از مردم خواسته می شود را انتخاب کنید آنچه که انتخابات آنها می خواهم به دریافت رای گیری برای. او گفت: اگر یک فرد چک "اولیه" جعبه آنها را دریافت خواهد کرد همه از رای گیری برای محل سکونت خود را. اگر مردم نیز بررسی جعبه برای انتخابات محلی برگزار می شود که خوب بیش از حد.

نیز وجود دارد یک جعبه برای "انتخابات" در ماه نوامبر. تا حدودی از تعجب آیووا گفت: در Cass County حدود 75 درصد از متقاضیان خواست برای یک پست الکترونیکی-در رای گیری که برای انتخابات بیش از حد خواهد شد که از طریق پست را بعد از این سال.

آیووا گفت که می تواند از بین بردن برخی از فشار برای پیدا کردن انتخابات قضات اغلب شناخته شده به بازنشسته شهروندان ارشد و حوزه های رأی گیری برای انتخابات عمومی ماه نوامبر.

در اینجا برخی از اغلب خواسته سوال در مورد این که در ماه ژوئن انتخابات:

اگر چه من نمی دریافت یک پست الکترونیکی-در رای گیری در پست الکترونیکی ؟

سرحال رای دهندگان که به نوبه خود 18 ژوئن 9 می تواند به دولت در سایت www.vote.nd.gov. رای دهندگان می توانند برای یک پست الکترونیکی-در رای گیری در یک جای نرم افزار ساده روند. حتی وجود دارد یک نوار در بالای صفحه که در آن رای دهندگان می توانید وضعیت خود را در رای گیری اگر آن بوده است از طریق پست و یا با تایپ کردن در نام خود و تاریخ تولد. همه رای دهندگان نیاز به یک راننده مجوز شماره غیر راننده ID, قبیله ای, ID, گذرنامه یا نظامی ID یا دراز مدت مراقبت از گواهی. حتی وجود دارد یک نرم افزار جعبه برای رای دهندگان بدون شناسه. برخی از مردم ممکن است نقل مکان کرد و یا به دولت و دریافت نکردند رای گیری. آنها همچنین باید به سایت, تماس Jaeger را در 701-328-4146 و یا تماس با خود را در شهرستان حسابرس.

آیا من باید یک کامپیوتر و یا دسترسی داشت ؟

شهرستان حسابرسان و یا وزیر امور خارجه را می توانید از طریق پست رای گیری برای رای دهندگان اگر شما به آنها تماس بگیرید.

چه مدت پس از درخواست تا زمانی که من رای دریافت کرده است?

وزیر امور خارجه امریکا اجازه می دهد تا برای 10 روز پس از ارسال نرم افزار. اگر شما درخواست پس از مه 31, توصیه می شود که شما را از نرم افزار به شهرستان حسابرس تماس بگیرید و یا به صورت ایمیل و یا فکس گزینه های.

چه می شود اگر من یک اشتباه در رای گیری?

شما می توانید درخواست تعویض با تماس با شهرستان حسابرس ،

هر چیز دیگری پس از پر کردن برگه?

مطمئن شوید که شما محل خود رای دادند و رای گیری در داخل قهوه ای محرمانه پاکت و سپس محل پنهان کاری داخل پاکت بازگشت پاکت. شما باید تاریخ و امضای استشهاد در بازگشت از بازگشت پاکت و قرار دادن یک تمبر پستی در آن قبل از آن پستی به شهرستان حسابرس و یا انداختن آن در امن رها کردن جعبه در courthouses.

برخی از برگه های رای بودند از طریق پست به افراد دیگر زندگی می کنند در داکوتای شمالی. چرا ؟

مرکزی رای دهندگان فایل فدرال عمدتا توسط راننده مجوز دفتر برخی از افرادی که ممکن است از حالت نقل مکان کرد اما رای گیری شد و همچنین از طریق پست به غیر فعال رای دهندگان که ممکن است رای به تازگی. از 680,000 رای دهندگان در مرکز رای دهندگان فایل حدود 100,000 آمد از خدمات پستی به عنوان undeliverable. آنها می تواند پس از آن پاکسازی از رای گیری رول. حزب دموکرات رئیس کایلی Oversen روز جمعه گفت او نگران بود در مورد روند, اگر چه به عنوان یک رای گیری, نرم افزار فرستاده شده بود به یکی از ساکنان سابق در کلرادو که یک کشاورز در شمال داکوتای شمالی دریافت کرده بود رای گیری برای کارگران مهاجر که ممکن است یک دولت شناسایی اما نمی شد شهروندان است.

را کسی می دانم که چگونه من رای دادند?

هیچ. برگه های رای به کار گرفته توسط قضات انتخابات که برای اولین بار چک را امضاء در پاکت به دیدن اگر آنها مطابقت و سپس جداگانه به رأی مخفی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن