مهاتما گاندی مجسمه در آمستردام تخریب: گزارش

توسط: PTI | آمستردام | به روز شده: 18 ژوئن 2020 2:50:45 pm مجسمه گاندی در Churchilllaan در آمستردام

توسط NEWSATROPAT در 29 خرداد 1399
توسط: PTI | آمستردام | به روز شده: 18 ژوئن 2020 2:50:45 pm
mahatma gandhi statue vandalised in Netherlands, gandhi statue vandalised Netherlands, gandhi statue vandalised, Netherlands racism, gandhi statue vandalised Amsterdam مجسمه گاندی در Churchilllaan در آمستردام بود پوشش داده شده با رنگ قرمز و پایه است 'نژادپرستانه' و یک مخفف برای یک expletive در برابر پلیس chalked آن مترو, هلندی, روزنامه, گزارش شده است. (بازنمودی)

یک مجسمه مهاتما گاندی بوده است تخریب در اینجا در پایتخت هلند توسط unknown miscreants با نقاشی های دیواری و نقاشی اسپری و, در میان موجی از حملات در بحث آمار و ارقام پس از اعتراض ها در سراسر جهان پس از وادار سازد قتل آفریقایی-آمریکایی جورج فلوید با توجه به گزارش های رسانه ها.

مجسمه گاندی در Churchilllaan در آمستردام بود پوشش داده شده با رنگ قرمز و پایه است 'نژادپرستانه' و یک مخفف برای یک expletive در برابر پلیس chalked آن مترو, هلندی, روزنامه, گزارش شده است.

با توجه به alderman Rutger Groot Wassink شهرداری خواهد فایل اعلامیه برای daubing.

"بدیهی است که ما مخالف هر نوع خرابکاری و daubing از این چیزهایی که کاملا غیر قابل قبول" این شهرستان برگزار شد به نقل از به نقل از AD.nl.

"این منطقی است که ما فایل اعلام تصویر خواهد بود تمیز" Wassink گفت.

آن است که هنوز رتبهدهی نشده است شناخته شده است که در پشت daubing. یک کارمند Kunstwacht که فراهم می کند تعمیر و نگهداری و تعمیرات می گوید که کار تمیز کردن می تواند ساعت.

75-سال-پیرمرد را دیدم daubs روز چهارشنبه و به نام شهرداری. "من در اینجا زندگی می کردند چهل سال و من هرگز این را تجربه کرده. من شده اند با تماشای این مجسمه در سال" مرد گفت.

پس از مرگ 46 سال فلوید در مه 25 در مینیاپولیس, ایالات متحده, و پس از آن در سراسر جهان سیاه و سفید زندگی می کند موضوع اعتراض شده است بحث های زیادی در مورد نام خیابان ها و مجسمه ها از مردم با یک گذشته استعماری. در سراسر جهان مجسمه های جنجالی چهره های تاریخی را به ارمغان آورد و یا تخریب.

به تازگی تصاویر و ساختمان ها شده اند مخدوش در مکان های مختلف است که اشاره به گذشته استعماری هلند از جمله Tropenmuseum در آمستردام و مجسمه Piet Hein در روتردام. اینها ضد نژادپرستانه عبارات که به دنبال مرگ فلوید از طریق یک افسر پلیس مترو گزارش شده است.

گاندی شناخته شده بود به عنوان یک قهرمان حقوق بشر و عدم خشونت. اما در دهه بیست سالگی خود را که او را صرف در آفریقای جنوبی او هنوز هم به نام مردم سیاه و سفید ?سخت بسیار کثیف و در آنها زندگی می کنند مانند جانوران? و متوجه شد که مردم سفید شد ؟ غالب نژاد؟. بعد از آن او در کنار کسانی که ایده های این گزارش اضافه شده است.

مجسمه رونمایی شد در Churchillaan در 2 اکتبر 1990 در افتخار از گاندی 121 تولد.

طراحی و ساخته شده توسط مجسمه ساز Karel گومز که در سال 2016. در آن زمان این طرح به صورت مجسمه در آمد از هندو سازمان Triveda.

گاندی به تصویر کشیده شده است راه رفتن شامل روپوش اطراف بدن دمپایی بر سر یک کتاب در یک دست و یک چوب در دیگر.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب