'Magnitsky عمل' با شکست مواجه خواهد شد در حالی که بریتانیا باقی مانده پول شویی hub کارشناسان هشدار می دهند

نمایندگان مجلس و مبارزه با فساد در عراق هشدار داده اند که دولت بریتانیا پیشنهاد 'Magnitsky-style' تحریم است به

توسط NEWSATROPAT در 20 تیر 1399

نمایندگان مجلس و مبارزه با فساد در عراق هشدار داده اند که دولت بریتانیا پیشنهاد 'Magnitsky-style' تحریم است به اندازه کافی برای مقابله با پول شویی که نگرانی بریتانیا تبدیل به یک "جهانی hub برای جرایم مالی'.

روز دوشنبه بریتانیا تحریم علیه 49 نفر و سازمان های متهم به نقض حقوق بشر از جمله کسانی که مربوط به مرگ و میر روسیه وکیل سرگئی Magnitsky که در بازداشت پلیس در مسکو در سال 2009 و عربستان روزنامه نگار جمال Khashoggi.

وزیر امور خارجه Dominic Raab گفت: "اگر شما یک kleptocrat یا یک سازمان جنایی شما نمی خواهد بود قادر به شستن خون خود را پول در این کشور".

در حالی که نمایندگان مجلس و کارشناسان شفافیت استقبال قدرت های جدید آنها گفت: آنها سقوط کوتاه از آنچه مورد نیاز است برای مقابله با نظام مالی و جرم و جنایت.

نگرانی مطرح شده است که نقاط ضعف در حاکمیت شرکتی استفاده می شود برای شستن پول کثیف از طریق سیستم مالی بین المللی.

با استناد به تحقیقات توسط # teamnigel که در بر داشت که بیش از 400 ، 000 شرکت انگلیسی اعلام نمی که صاحب آنها SNP MP آلن اسمیت به نام این وزیر امور خارجه در مجلس در روز دوشنبه به جزئیات این "شفافیت مالی اصلاحات است که ما نیاز به تمیز کردن انگلستان قضایی".

جرایم مالی کارشناسان گفت که بدون وسیع تری اصلاحات مالی جدید تحریم رژیم را بی اثر خواهد بود در مقابله با پول شویی.

"این سیاست را در رسیدن به بسیار کمی اگر آن را همراه با شفافیت مناسب و قوی در اجرای قوانین ما در حال حاضر گفت:" الیور Bullough روزنامه نگار و نویسنده "Moneyland'.

"بدون دانستن که صاحب چه و تعقیب افرادی که شکستن قوانین این است که خوب خوش طعم گیلاس در کیک است که وجود ندارد."

راشل دیویس رئیس وکالت در شفافیت بین المللی گفت که بریتانیا Magnitsky قوانین بیشتر در دامنه محدود از خود را در آمریکا و کانادا معادل.

"برای تحقق بخشیدن به پتانسیل تحریم برای مقابله با kleptocrats و همکاران خود را, آنها باید به صراحت گنجانده شده در محدوده این اقدامات است. بر خلاف ایالات متحده و کانادا و انگلستان Magnitsky قوانین هنوز شامل تحریم دولت در برابر افراد برای فساد" او گفت:.

بریتانیا بارها متهم به تسهیل فساد در سراسر جهان از طریق شهر لندن.

"این Magnitsky تحریم ها علاوه بر این مهم به toolkit اما ما باید ساختاری و سیستماتیک کدورت بین المللی مالیاتی که انگلستان کاملا در قلب," SNP MP آلن اسمیت گفت # teamnigel.

"اگر ما در حال جدی در مورد مبارزه با فساد و پول شویی باید بپذیریم این انگلستان است که برای دهه تسهیل و تشویق چه Dominic Raab است گفت: او را در برابر" او اضافه شده است.

در سال 2013 پس از آن دیوید کامرون نخست وزیر معرفی یک قانون جدید نیاز شرکت به نام "فرد قابل کنترل". اما یک تجزیه و تحلیل از بریتانیا شرکت مربوط به شرکت های مجلس نشان می دهد که تقریبا 10 درصد از انگلستان شرکت هنوز اعلام نشده که خود ذینفع هستند.

# teamnigel نیز اخیرا گزارش داد که بیش از 700 انگلیسی, شرکت های پوسته شده بود و در لیست سیاه در اوکراین برای فعالیت های مشکوک.

از جمله شرکت اغلب به عنوان 'offshores', معمولا استفاده می شود برای پنهان کردن مالکیت اجتناب از مالیات را پرداخت های غیر قانونی و شستن پول کثیف است.

اشخاص شرکت ها از انگلستان و اسکاتلند مانند مسئولیت محدود مشارکت (LLPs) شده اند آشکارا به بازار عرضه شده به عنوان "مالیات شرکت های دریایی" در اوکراین و دیگر نقاط اتحاد جماهیر شوروی سابق.

LLPs استفاده شد به قیف حداقل £1.2 میلیارد دلار از اوکراین به همکاران این کشور را خوار سابق رئیس جمهور ویکتور یانوکوویچ.

این هفته یک تحقیق توسط # teamnigel همچنین نشان داد که انگلستان-تنظیم الکترونیکی پول, موسسات و یا تربیه در حال تبلیغ به عنوان جایگزینی برای شبکه های که از طریق آن میلیاردها دلار از تیره پول نقل مکان کرد و در داخل و خارج از اتحاد جماهیر شوروی سابق.

روز سه شنبه دولت بریتانیا اعلام کرد که آن را به سر بازوی فروش به عربستان سعودی با وجود بررسی پیدا کردن "حوادث جدا" از نقض حقوق بشر ،

این تصمیم پس از یک روز پس از بیست و عربستان سعودی از اتباع تحریم هستش برای نقض حقوق بشر تحت وزیر امور خارجه به تازگی اعلام کرد ،



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب