پاکسازی سبز-شستشو

ستو voceاین کنوانسیون در واقع به رسمیت شناخته شده این نقطه, اما تنها ستو voce. در صفحه 56 از آن 460 صفحه گزارش

توسط NEWSATROPAT در 17 تیر 1399

ستو voce

این کنوانسیون در واقع به رسمیت شناخته شده این نقطه, اما تنها ستو voce. در صفحه 56 از آن 460 صفحه گزارش نهایی آن پیشنهاد شده است که "کل جمعیت فرانسه باید آگاه (از مسائل زیست محیطی) با لینک درک درستی از آب و هوا اضطراری برای نامزدی در عمل" به دلیل آن توضیح داد: "بالا بردن آگاهی بیشتر به طور موثر انجام شده توسط" بازیگری با هم "و نه آبشاری اطلاعات رو به پایین".

آنها خراب نقطه با ساخت "بازیگری با هم" یک ماده از سه چیز: پروژه های مشارکتی مانند باغ و یا محله کارگاه های آموزشی در پخت و پز, لوازم آرایشی, تمیز کردن مواد و لباس; محلی شب بحث و مینی شهروندان آب و هوا کنوانسیون. همه شایسته – در واقع لازم است – اما هیچ چیز به نگرانی در کسانی که 90 رهبران کسب و کار و خود را با شتاب برای dollops از مالیات دهندگان پول نقد.

یک پیشنهاد از کنوانسیون که به سرعت سطل آشغال بود این پیشنهاد که بالای سرعت مجاز در فرانسه بزرگراه ها باید قطع شود از 130 به 110kph تقریبا معادل بریتانیا 70mph. مخالفان به سرعت کشف یک محیط وزارت گزارش در سال 2018 بود که استدلال چنین کاهش خواهد "هزینه" خوش تیپ مبلغ 550 میلیون یورو است.

علامت نقل قول وجود دارد به دلیل وجود برخی از تردستی در چگونه این رقم محاسبه شده است که شاید به قلب بحث که از طریق آن پاکسازی در تلاش است تا راهنمای فرانسه.

که این است که محیط زیست نباید جزمی اما عملی نمی شود تنبیهی اما باید به دنبال متقاعد کردن همه کلمات کد برای یک رویکرد است که sooths این آشفته ترس از کسانی که رهبران کسب و کار به عنوان آنها دروغ در خود رانده راننده اتومبیل (برای چگونه می تواند آنها را به شرکت جت زمانی که آنها متعهد به آب و هوا?).

100-صفحه وزارت گزارش منتشر شده قبل از Hulot تصمیم گرفته بود برای جلوگیری از دروغ گفتن به خود است. آن را برخاسته از یک پیشنهاد به تصویب رسید و توسط فرانسه 2014 کنفرانس محیط زیست زمانی که پاکسازی صرف شد پشت درهای بسته manipulator در Elysée, نه یک مسئول است. آن را تخمین زده است که یک حد 110kph هزینه 1,150 میلیون یورو در سال به دلیل "از دست دادن زمان درگیر".

وجود دارد در میان فرانسوی کسانی که ترجیح می دهند هرگز به هدر یک دقیقه زمانی که در جاده ها است. مدت زمان طولانی ستاره از رادیو مصاحبه با ژان-ژاک Bourdin که سریع آتش مصر سوالات اغلب در این راه از هر کسی پاسخ او معلوم می شود همان زمانی که در پشت چرخ. در اواخر مستند او با سنجش زمان انجام 186kph در بزرگراه A75 در جنوب به دلیل "جاده خالی بود و آب و با شکوه".

در هوا چند روز بعد بدون کوچکترین نشانه ای از پشیمانی او ارائه شده دو "معتبر" دلایل خود را برای بالا بردن سرعت. او در پاریس به دیدن مادر خود در خانه مراقبت و تا به حال او توضیح داد: یک سند "او می تواند سفر در طول حبس" صادر شده توسط کارفرمای خود (خصوصی رادیو و تلویزیون کانال BFMTV در اعتصاب به نتایج انتخابات به دلیل آن صاحب پست-Covid است که با هدف "نجات" نقد و کارکنان).

خوانندگان می توانند به کار برای خود نفاق از اول "معتبر" دلیل اما دوم نیازهای واقعی رد. روزنامه نگاران می تواند حرکت در طول فرانسه مستند خود را با استفاده از پرس کارت و یا بیانیه ای از کارفرمای خود را, اما تنها زمانی که انجام این کار به دلیل کار. بازدید از یک پدر و مادر هرگز شمارش به عنوان کار برای روزنامه نگاران و نه هر کس دیگری که برای ماده. نه یک روزنامه نگار در رسانه ها اشاره کرد و این چنین است که غالب تحمل سرعت. حتی سبز قهرمان از ساعت Yannick Jadot در حال حاضر آماده سازی خود را به عنوان یک نامزد ریاست جمهوری شد و در میان کسانی که مخالف این حد پایین تر: "چه کسی نمی خواهم برای رفتن سریع ؟ من عشق ورزیدن است."

اما آنچه جهنم Bourdin است که نه تنها شکل عمومی به سکس با پلیس دوربین. امانوئل Wargon یک وزیر که در اداره کل محیط زیست گرفتار شد به سرعت در 150kph در یک ماشین رسمی در ماه فوریه 2019 در کشش از بزرگراه که در آن حد بوده است کاهش می یابد به 110kph به دلیل آلودگی هوا با توجه به شرایط آب و هوایی. دفتر او روشن ساخته است که او می دانست که سرعت این خودرو قرار بود در. روزنامه نگاران در جریان شدند که "ما نمی بینیم که ما شده بود دیدم اما این مربوط در اثر به سرعت که در آن ما قرار بود" و گفته شد از "خاطرات فشارهای".

Wargon شد در صور آهنگ فیلم برتر فیلیپ ادوارد. زمانی که او فقط یک جناح راست MP دو برابر به عنوان شهردار لو هاور در سال 2015 او هم گرفتار شد در 150kph در 110 محدود می کند. خوشبختانه Wargon مانند فیلیپ و Bourdin است نه کسی را کشته که سرعت و نه تا کنون کشته شده اند. که او را نجات داد, شریک, Mathias سر از A&E در Delafontaine بیمارستان در سنت دنیس وحشتناک وظیفه از دیدن او عبور از طریق خدمات خود را به عنوان یکی از 3,239 که درگذشت در فرانسه را در جاده ها در سال گذشته است.

زندگی انسان و آمار

مرگبار کل مربوط است چون 2018 گزارش مجموعه تعدادی از چیزهایی که در برابر هزینه از نظر زمان "از دست رفته" در هنگام رانندگی در سرعت معقول. یک چیزی است که آن را از نظر "آماری ارزش زندگی انسان". این مجموعه در 3 میلیون یورو است. در صفحه 23 در کوتاه ترین بخش در کل سند به ما گفته شده که در مجموع "هزینه" های ذخیره شده توسط این حد پایین تر خواهد بود و تنها 150 میلیون یورو در کمتر کشته و مجروح شدند.

اما اگر امانوئل Wargon بودند به ترک Mathias' A&E خدمات سردخانه خواهد برخی از پول نقد ثبت نام در سر خود را فقط به "Kchung!! وجود دارد می رود 3 میلیون"? و اگر هر گونه تصور می شد به تصویب از طریق مغز خود را بر چه اساس امکان خواهد او محاسبه کرده اند که بسیار دور مجموع ؟

این سند نشان می دهد برخی از هزینه های دیگر در کنار زمان هدر رفته است. دو صد یورو در هر پنل جدید اعلام, جدید, حد, به عنوان مثال. که در حداقل ممکن است برخی از مواد پایه و اساسی در واقعیت است. اما چگونه می توان یا جرات, دولت محاسبه از دست دادن یک زندگی انسانی برای این اهداف در 3 میلیون یورو ؟ بند در زندگی از دست داده برای این است که همه چیز در آن است, اشاره یکی بازگشت به قبل از آن توجه داشته باشید فنی برای توضیح چرا که در مجموع نشان دهنده ارزش آماری از یک زندگی انسانی است. چیزی که با وجود چندین خوانش این یادداشت طولانی شد نمی توان یافت.

که یکی باید به دنبال در همه به "monetise" یک زندگی انسانی بنابراین شما می توانید آن را در برخی از مرتب کردن بر اساس اره تعادل در برابر "هزینه" از زمان از دست رفته با رانندگی معقول است که در خود دو نمونه از اخلاق کسب و کار و مالی جهانی که در پاکسازی بالغ و امید به دوباره و کاملا توهین آمیز است. این رقم البته خودسرانه به اندازه کافی کوچک هرگز به outmatch متورم هزینه نسبت به زمان از دست رفته برای کسانی که برخورد همراه از آنجا که آب و هوا خوب است یا مسابقه از یک انتصاب دیگر در سر می برند وزرا خاطرات.

تغییر چگونه ما درایو بنابراین ما صرفه جویی در زندگی و محیط زیست است یک استعاره خوب برای چه افراد و جامعه نیاز به تغییر به طوری که آنچه ما انجام دهید این است که نه فقط سبز-شستشو.

محو سبز

یکی از 90 رهبران کسب و کار امضای که ممکن است درخواست تجدید نظر Jean-Pierre Clamadieu از Engie به ویژه مصاحبه به LeMonde در روز پنج شنبه 25 ژوئن به عنوان پاکسازی شد قرار دادن نکات نهایی به ایده های خود را در چگونه برای راه اندازی خود را سبز و احیای. وجود دارد چیزهای خوب در شهروندان کنوانسیون بسته اما "وجود دارد که فقط برخی از گزاره ها که سمت چپ من کمی بهت زده مانند واقعیت صحبت از مالیات بر سود سهام".

در حال حاضر که ایده مالیات 4 درصد در سود سهام نیست لطفا کسی به دیگری یا نه. چهار روز بعد 150 کنوانسیون اعضا در کنار هم بودند در باغ Elysée کاخ. آب و هوا بود به عنوان خوب به عنوان زمانی که Bourdin فلش شد. پاکسازی شد و خود را جلف و اعتماد به نفس خود ، Smirking مانند یک دارای گونه های برامده ور رفتن که به تازگی کاهش یافته خود را با استفاده از آدامس در پیاده رو, او موفق شد تا تریبون اعلام می کنم که در میان 149 پیشنهاد شد سه "jokers" است که او می تواند فرار از حق دور.

Jean-Pierre Clamadieu را حفظ خواهد کرد از سود سهام; Wargon هنوز یک وزیر محیط زیست در یک re-سازماندهی دولت می تواند به تحقق خاطرات خود را در 90 مایل در ساعت; و قانون اساسی را شامل نمی شود بیش از arching اولویت برای صرفه جویی در این سیاره است. بنابراین شما در حال حاضر می دانید چه پاکسازی به معنای زمانی که او گفت که او خواهد جای "محیط زیست جاه طلبی در قلب مولد مدل".

آن را تنها در زمان که یک هفته سبز-لباسشویی شروع به محو شدن. پاکسازی دولت جدید تشکیل شد با یک سیاستمدار در حال حاضر تحت بررسی بیش از یک تجاوز به عنف شکایت به عنوان وزیر کشور یک وزیر دادگستری که اصل مدرک تحصیلی به نظر می رسد توانایی های خود را به خشم دراندازد همکار خود وکلا و بقیه تیم همان کسانی که در زمان فرانسه به Covid بدون ماسک در چشم. در محیط زیست یکی از مستقل سبز و رهبران او امیدوار به جلب به چنگال او آماده شد برای دریافت در هیئت مدیره.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن