پاکسازی گفت دورسی توییتر خوش آمدید به حرکت شرکت به فرانسه

توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 13 ژوئن 2020 2:48:24 pm پاکسازی ساخته جذب شرکت های خارجی و سرمایه

توسط NEWSATROPAT در 25 خرداد 1399
توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 13 ژوئن 2020 2:48:24 pm
Emmanuel Macron, Emmanuel Macron on islamic extremism, islamic extremism in west africa, islamic extremism, islamic terror, world news پاکسازی ساخته جذب شرکت های خارجی و سرمایه گذاران یک کلید نقطه فروش خود را تا سال 2017 ریاست جمهوری, مبارزات انتخاباتی, بیمه توسط یک حرفه ای-کسب و کار در دستور کار است. (AP Photo/میشل اویلر)

پس Twitter, Inc.'s تف با رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن رئيس جمهور فرانسه به نام جک دورسی در هفته گذشته به تکرار حمایت خود را از این شرکت با توجه به دستیار امانوئل پاکسازی.

رئیس جمهور پاکسازی همچنین شوخی با دورسی که توییتر — مستقر در سان فرانسیسکو — خواهد بود استقبال به حرکت به فرانسه.

یک سخنگوی توییتر کاهش یافته است به نظر. تماس برای اولین بار گزارش شده توسط فرانسه هفتگی Canard Enchaine.

مغلوب ساختن پیشی جستن خشم هایش پس از توییتر در زمان مرحله غیر معمول در اواخر ماه مه از اضافه کردن یک واقعیت-بررسی برچسب به دو توییتهایی توسط رئیس جمهور در مورد پست الکترونیکی-در برگه های رای — واژگونی یک سال استراتژی باقی مانده آرام به او دادند و دروغ و سوال اطلاعات اجتماعی آن-media خدمات.

به زودی پس از توییتر, سیلی قانون-تخلف اطلاع در پست دیگری با مغلوب ساختن پیشی جستن هشدار معترضان در مینه سوتا است که "هنگامی که غارت شروع به تیراندازی شروع می شود."

جک دورسی را ایستادگی در برابر تهمت علائم یک بحث خط قرمز

توییتر حرکت باعث بهمن نقد از مغلوب ساختن پیشی جستن و آمریکا محافظه کاران است. در مقابل یک دیدار رسمی کمیسیون اروپا معاون رئیس جمهور برای ارزش ها و شفافیت ورا Jourova به سرعت ستایش توییتر حرکت به پیاده سازی یک "شفاف و سازگار اعتدال سیاست."

پاکسازی مشاور رئيس جمهور گفت: می خواستم سیستم عامل به رعایت اتحادیه اروپا و قوانین در گزینش مطالب — که به طور معمول محدود تر از در ایالات متحده آمریکا

هر شرکت است که احساس تهدید در خانه خوش آمدید به فرانسه دستیار اضافه شده است.

پاکسازی ساخته جذب شرکت های خارجی و سرمایه گذاران یک کلید نقطه فروش خود را تا سال 2017 ریاست جمهوری, مبارزات انتخاباتی, بیمه توسط یک حرفه ای-کسب و کار در دستور کار است.

در طول سال 2018 راهبری اینترنت فروم میزبانی در پاریس پاکسازی حمایت بیشتر برای اینترنت تنظیم و بارها وعده داده شده به مبارزه با اخبار جعلی. آن نتیجه معکوس به تازگی پس از دولت مجبور به عقب نشینی یک ابزار آنلاین که برچسب اخبار در مورد Covid قابل اعتماد است یا نه. این سایت به نام Desinfox کشته شد پس از دولت انتقاد قرار گرفته بود برای تجاوز در آزادی مطبوعات.

پاکسازی و دورسی صحبت در مورد یک یا دو بار در سال با توجه به رئيس جمهور به مشاور. مدیر عامل شرکت آمد به پاکسازی را برای یک رویداد سال گذشته است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن