سیاهگوش را به جاده بالا به عنوان همسالان شکایت در مورد شرایط داخل WNBA حباب

ESPN Kayla جانسون وارد شده برخی از این شکایات از داخل WNBA حباب که شامل یک تله موش در داخل یک اتاق رختشویي, کر

توسط NEWSATROPAT در 18 تیر 1399

ESPN Kayla جانسون وارد شده برخی از این شکایات از داخل WNBA حباب که شامل یک تله موش در داخل یک اتاق رختشویي, کرم را در کف یک اتاق خواب و یک وعده غذایی گزینه ای بود که دقیقا اشتها آور ترین.

در ضمن به نظر می رسد مینه سوتا سیاهگوش کاپیتان سیلویا Fowles و Napheesa ذغال سنگ در تلاش هستند تا بهترین خود را به نگاه در سمت روشن. آنها خطاب به برخی از گزارش های روز سه شنبه, جولای 7, در طول نزدیک به 30 دقیقه ای گپ با خبرنگاران و تاکید کرد که تجارب خود را خوب شده اند تا کنون.

Maya Moore

مایا مور

"من نمی باید هر گونه مسائل" Fowles گفت. "من بسیار آسان رفتن. آن را بسیار به من لطفا. من می خواهم به مطمئن شوید که من نگه داشتن یک نگرش خوب و شکایت نیست بیش از حد. نه همه رفتن خوشحال می شود. شما فقط باید به رول با مشت."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"من دوست دارم که در آن ما ماندن" ذغال سنگ اضافه شده است. "این تنها 2 روز پس ما هیجان زده برای دیدن چه چیز دیگری در لیگ انجام شده است. ما تا به حال یک تماس در اوایل امروز که در آن آنها خطاب بسیاری از نگرانی های ما است که واقعا خوب است. من فکر می کنم همه آماده برای شروع است."

اگر همه چیز می رود با توجه به طرح 22 بازی فصل شروع خواهد شد در اواخر ماه جولای از محدوده این WNBA حباب. همانطور که از سه شنبه شب سیاهگوش در یک قرنطینه اجباری که هر بازیکن است که نیاز به از طریق به محض ورود.

در حالی که WNBA است که مصرف هر احتیاط در میان بیماری همه گیر کوروناویروس با موارد در حال افزایش سریع در سراسر فلوریدا همیشه وجود دارد شانس این فصل می شود لغو شد در برخی از نقطه.

"من می خواهم اگر من دروغ گفت من فکر کردم که گفت: Fowles که در فلوریدا زندگی می کند و, شده است کرده است. "شما سعی کنید به فکر می کنم در مورد آن را به عنوان اغلب فقط به اندازه کافی امن است."

بیش از هر چیز دیگری Fowles در تلاش است به ماندن مثبت در میان دریایی از ناشناختهها. او امیدوار است هم تیمی های او به دنبال کت و شلوار.

"ما نمی خواهیم به این تیم که شکایت" Fowles گفت. "ما می خواهم به سعی کنید به همه چیز کار کردن به عنوان آنجا که ممکن است و اگر آن را خارج از کنترل ما ما باید برای رفتن با آن و آن را خورد."

شاید که مثبت می دهد سیاهگوش یک مزیت در برخی از نقطه.

"وجود دارد بسیاری از چیزهایی که خارج از کنترل ما در حال حاضر" کالیر گفت. "ما فقط باید به ماندن مثبت و مطمئن شوید که همه همین طرز فکر. اگر تیم دیگری شکایت است که می تواند به ما کمک کند و به جلو. در حالی که آنها مشغول انجام است که ما می تواند تمرین و ساخت بهترین از این وضعیت است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب