سیاهگوش دریافت خلاق با 'آموزش مجازی اردوگاه' به آماده شدن برای WNBA فصل گمنام

در برخی از راه او نیست. "من را فراموش کرده ام آنچه در آن مانند به اجرا در می شود و در پیاده رو تمام وقت" howar

توسط NEWSATROPAT در 20 اردیبهشت 1399

در برخی از راه او نیست.

"من را فراموش کرده ام آنچه در آن مانند به اجرا در می شود و در پیاده رو تمام وقت" howard wolpoff گفت. "من زانو شده اند نه با من."

Howard wolpoff قرار بود در Lynx تمرین تسهیلات این هفته از رفتن را از طریق او اولین اردوگاه آموزشی در مینه سوتا است. او در حال حاضر می خواهم که یک زن و شوهر از بازی های پیش فصل زیر کمربند در این مرحله اگر اصلی WNBA, برنامه بازی های برگزار شده به عنوان برنامه ریزی شده.

اما این بیماری همه گیر کوروناویروس به حال ایده های دیگر و زندگی تغییر کرده است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"این فوق العاده عجیب و غریب" گفت: howard wolpoff 26 ساله سابق Gophers ستاره از آتش. "دوست من قرار بود به ازدواج در این آخر هفته و من قرار بود برای یک فصل بازی در روز پنج شنبه و پس از آن پرواز به عقب و سپس به عروسی خود را در روز جمعه و در آن باشد. ... همه چیز شده است را در خود نگه دارد و تحت فشار قرار دادند اما البته شما می توانید هر چیزی در مورد آن."

همه شما می توانید انجام دهید این است که بهترین با آنچه شما داشته باشد. که چه Lynx به عنوان به خوبی به عنوان تیم های دیگر در سراسر WNBA در حال انجام در حال حاضر است. مینه سوتا آغاز شده "آموزش مجازی اردوگاه" این هفته است. تا کنون که شامل یک "ملاقات و خوش آمد می گوید" زوم جلسه از انواع بین بازیکنان و کادر مربیگری و همچنین به عنوان یک سری از مطبوع تمرینات آموزش کارکنان ارسال به بازیکنان برای آنها را به انجام به صورت جداگانه در خانه های خود. دوم تیم زوم دیدار که روز جمعه برگزار خواهد شد.

هیچ یک از این تمرینات هستند "اجباری" از آنجایی که این واقعی نیست اردوگاه های آموزشی. که این تیم امیدوار است که هنوز هم آمده است. در عین حال همه مربی و مدیر کل Cheryl Reeve می شنود از بازیکنان در حال حاضر آنها می خواهند بیشتر. بیشتر این تیم می تواند به بازیکنان برای انجام بهتر.

"از آنجا که چقدر بد است از نظر اینکه قرنطینه" Reeve گفت.

خیلی بیشتر از چیزی است که آنها برنامه را به من بدهید. Howard wolpoff گفت: ممکن است کوچکتر زوم تماس که در آن چند بازیکن و یا مربی می تواند انجام یک تمرین یا برخی از توپ-دست زدن به. Reeve گفت: سیاهگوش طرح به تقلید برخی از یادگیری در کلاس درس که بر اساس آن NFL اغلب به شدت متکی به عنوان خوب به عنوان انجام بیشتر مبتنی بر تیم تمرینات. او با اشاره به امکان داشتن هر کس برای ورود به یک گروه تمرین به طوری که آنها می توانید انجام دهید آن هم این که آیا آن بود پیلاتیز و یوگا و یا چیز دیگری.

آیا واقعا "همه" شریک شدن?

"خوب, دستیار مربیان برای مطمئن" Reeve گفت: با خنده. "اما من کاملا در این وضعیت. من فکر می کنم این مهم است اگر هیچ چیز دیگری به یک خنده خوب برای آنها به دیدن من در یک نور متفاوت ببینید من مبارزه در برخی از شمار در یوگا یا هر آنچه در آن است."

وجود دارد می تواند برخی از فیلم های مطالعه بیش از حد. برخی از بازیکنان می خواهم که دیگران ندارند. تمرینات می تواند متناسب با آنچه که هر بازیکن در اختیار او در طول این زمان که آیا بدنسازی یا وزنه های آزاد یا به سادگی فضای خوبی برای حرکت در اطراف در خانه. Lynx رسیده به بازیکنان برای دیدن آنچه که آنها تا به حال و فرستاده اند, بازیکنان توپ, باند یا هر چیز دیگری مورد نیاز است.

بازیکن تشویق شده اند برای رسیدن به یک دادگاه در صورت امکان به عنوان rookie نگهبان کریستال Dangerfield گفت: این تیم قصد دارد تا در نهایت ارسال تیراندازی تمرینات. سیلویا Fowles دستور خودش یک حلقه در طول این زمان.

Howard wolpoff است, در بیرون دادگاه که در آن او تیراندازی شده است اما این ساخته شده است دشوار اخیر gusts باد.

"من تقریبا انداخت اوقات تلخی (دوشنبه)" او به شوخی.

Dangerfield اشاره کرد که زمانی که او در UConn, همه چیز بازیکنان را تحت یک مربی چشم ناظر. آن تمام شد و تجزيه و تحليل و نقد. در حال حاضر او را به خود او. هیچ کس برای دیدن اگر او در واقع خود را تمرین و یا نشانی آنها را به درستی.

"این نوع مانند یک سیستم افتخار" او گفت:. "اما این کار ما بنابراین ما باید آنها را جدی بگیرند."

Dangerfield خود محرک, اما او می داند که این مورد برای همه.

"من می خواهم مبارزه" Reeve گفت. "من نیاز به کسی برای رفتن 'سلام من نیاز شما را به دریافت این تمرین در, و من قصد دارم به تماس شما بعد از امروز و ما قصد داریم به بحث در مورد آن تمرین است.' من نیاز دارند و من فکر می کنم بسیاری از ما نیاز دارند که این چیزی است که ما در حال تلاش به آنها بدهد."

این است که ایده آل برای شروع فصل اما Reeve می توانید مثبت. او فکر می کند آن را خوب است برای بازیکنان به ارتباط برقرار کردن با او نسبتا جدید مربیگری کارکنان — همه از آنها یاد بازیکنان. او گفت: آن را خوب است برای بازیکنان به دیدن مربیان خود در یک نور جدید و رسیدن به آنها را می دانیم در یک سطح شخصی قبل از دست مربیگری می شود در جریان است.

سخت ترین بخشی از این "مجازی اردوگاه آموزشی" ممکن است که آن را به هیچ پایان تاریخ.

"من قصد ندارم به دروغ آن را دشوار است به نمی دانم" howard wolpoff گفت. "(فصل واقعی) می تواند یک ماه دور آن می تواند دو ماه دور آن نمی تواند اتفاق می افتد. پس شما رو به چشم پوشی از آن و تنظیم یک هدف برای خودتان و پس از آن بروید."

Howard wolpoff گفت Reeve اتحاد با تاکید بر اهمیت از بازیکنان مراقبت از خود و خانواده خود را اول است. اما در همان زمان او می خواهد آنها را به ماندن به عنوان آماده به عنوان امکان پذیر است.

"این احتمال وجود دارد که هنگامی که ما می تواند ضربه 'Go' را فشار دهید — با فرض اینکه ما می توانیم آمار 'Go' را فشار دهید — که ما در حال رفتن به همان مقدار از زمان است که ما به طور معمول برای آماده سازی" Reeve گفت. "پس از این زمان ارزشمند است برای آن."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن