خداوند Ram, تصاویر نمایش داده می شود در میدان تایمز به جشن Aug 5 Ram معبد پیشگامانه

توسط: PTI | نیویورک | منتشر شده: ژوئیه 30 سال 2020 3:38:26 pm میدان تایمز می پوشد یک ترک نگاه به منهتن

توسط NEWSATROPAT در 9 مرداد 1399
توسط: PTI | نیویورک | منتشر شده: ژوئیه 30 سال 2020 3:38:26 pm
میدان تایمز می پوشد یک ترک نگاه به منهتن قفل کردن برای جلوگیری از COVID-19 انتقال است. (عکس: ساغر Rajagopal)

تصاویری از خداوند Ram, و 3D portraits of the grand Ram معبد در ایودیا خواهد بود مخابره سراسر تابلوهای تبلیغاتی غول پیکر در یاد در میدان تایمز در اینجا در اوت 5 به جشن معبد پیشگامانه مراسم با برگزارکنندگان توصیف بزرگداشت به عنوان یکی از یک نوع و رویداد تاریخی.

جامعه برجسته رهبر و رئیس جمهور آمریکا و هند روابط عمومی کمیته Jagdish Sewhani روز چهارشنبه گفت که ترتیبات ساخته شده برای جشن لحظه تاریخی در نیویورک در اوت 5, زمانی که نارندرا نخست وزیر برنامه ریزی شده است برای ذخیره کردن پایه و سنگ برای ساخت و ساز از رم معبد در ایودیا.

Sewhani گفت PTI که در میان برجسته تابلوهای تبلیغاتی که در حال اجاره برای مناسبت های غول پیکر نزدک صفحه نمایش و 17,000 فوت مربع در اطراف صفحه نمایش LED صفحه نمایش در نظر گرفته شده در میان بزرگترین مستمر بیرونی صفحه نمایش در جهان است و بالاترین رزولوشن بیرونی صفحه نمایش LED در میدان تایمز.

آغاز از ساعت 8 صبح در آگوست 5 تا 10 PM تصاویر از کلمات 'Jai Shri Ram' به زبان هندی و انگلیسی, خداوند, رم, را, پرتره و فیلم 3D پرتره از معبد طراحی و معماری و همچنین تصاویر از گذاشتن سنگ تهداب توسط مودی نمایش داده خواهد شد در سراسر چندین تابلوهای تبلیغاتی که در میان قابل توجه ترین و محبوب ترین ویژگی های میدان تایمز یکی از محبوب ترین مقصد توریستی در جهان است.

بخوانید | ایودیا 2.0.2.0: 'بزرگتر معبد 3 گنبد دو ماسه سنگ'

Sewhani گفت که اعضای جامعه هند را نیز جمع آوری در میدان تایمز در آگوست 5 به علامت جشن و توزیع شیرینی.

"این است که یک بار در طول عمر و یا یک بار در یک قرن رویداد. این یک رویداد است که می آید یک بار در زندگی بشر است. ما تا به حال به آن را در خور جشن و چه جایی بهتر از این یاد در میدان تایمز به مناسبت Ram Janma Bhoomi shilanyas' (پیشگامانه مراسم).

"تحت نخست وزیر مودی ساخت و ساز رم معبد یک رویا به حقیقت می پیوندند برای یهودیان سراسر جهان است. تا شش سال پشت ما هرگز فکر نمی کردم که این روز به زودی خواهد آمد اما با توجه به مودی رهبری در این روز آمده است و ما می خواهیم به آن جشن می گیرند در خور راه," او گفت:, و اضافه کرد که در آگوست 5, تصاویر از خداوند Ram, سیل میدان تایمز.

Sewhani گفت که در میدان تایمز بزرگداشت حال ساخته شده ممکن است با کمک و حمایت از جامعه و حامیان مالی.

نخست وزیر مودی اعلام کرده بود تشکیل Shri Ram Janmabhoomi Teertha Kshetra اعتماد در فوریه. اعتماد دعوت کرده است مودی به ذخیره کردن پایه و اساس سنگ بزرگ Ram معبد.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب