Loons دروازه بان تایلر میلر باز می شود تا در مورد سلامت روان مبارزات

اگر تایلر میلر شنیده بود که گروه کر در پایان فصل گذشته با لس آنجلس FC, آن را لرزاند, در داخل سر خود را, او گفت

توسط NEWSATROPAT در 22 تیر 1399

اگر تایلر میلر شنیده بود که گروه کر در پایان فصل گذشته با لس آنجلس FC, آن را لرزاند, در داخل سر خود را, او گفت: St. Paul, مطبوعات پیشگام در طول یک سری از مصاحبه.

"من در خطرناک?" او تعجب کرده اند. "من نمی توانید یک اشتباه را ندارد."

میلر شده است باید با بهره گیری از حرفه ای اوج فصل گذشته و نه shutouts, 28 اهداف مجاز در 28 بازی و یک 18-2-8 رکورد LAFC در 2019 — و اولین تماس خود را به ایالات متحده آمریکا تیم ملی مردان برای CONCACAF Gold Cup در ماه ژوئن. به جای آن که زمانی که همه چیز شروع به رفتن داری.

در طول قاره ای مسابقات, میلر تماشا از روی نیمکت در حالی که هموطنان زاک Steffen و Sean Johnson تمایل خالص در طول آمریکایی' اجرای دوم-محل پایان, پشت, مکزیک. بدون بازی یک بازی در شش هفته او را از فرم و آن را دشوار است به بازگشت به یک ریتم با LAFC.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"من شروع به لذت بردن فوتبال در مجموع" میلر گفت. "من لذت بردن از نشان دادن به آموزش. من لذت بردن از سخت کار کردن روزانه و یا کاری که نیاز بود از من موفق باشد.

"هنگامی که شروع به ضربه, بازی, در بازی, واقعا, آنها سرگرم کننده و خوب است اما زمانی که این همه گفته و انجام داده, من احساس خودم را به طور مداوم در یک ابر که در آن من نمی تواند خارج از آن."

میلر نزدیک شدن به پایان قرارداد خود را و احساس او underpaid با لاشی $77,565 حقوق و دستمزد. اما با یک ژانویه تجارت به مینه سوتا, ایالات میلر یک قرارداد جدید از طریق 2022 و باشگاه گزینه برای 2023. جبران خسارت است و در عین حال منتشر می شود MLS بازیکنان ارتباط است.

میلر مشترک مشکلات فصل گذشته به دلیل او می خواهد به مردم یادآوری کند که این خوب نیست درسته بران پیام به آمریکایی ها مبارزه از طریق coronavirus بیماری همه گیر. مطالعات متعدد نشان داده اند که چگونه این بیماری همه گیر است که تعطیل MLS فصل در اواسط ماه مارس تاثیر منفی می گذارد سلامت روان.

"آن را OK به قبول و پذیرش است که وجود دارد (بد) همه چیز اتفاق می افتد در حال حاضر با ویروس ها و مسائل" میلر گفت. "هنگامی که شما در واقع آن را قبول می شود آن را آسان تر برای مقابله با."

قیصر بنیاد خانواده گفت: حدود 20 درصد از بزرگسالان ایالات متحده گزارش بیماری های روانی در سال قبل به COVID-19 همه گیر و رای گیری در مارس یافت 45 درصد از بزرگسالان ایالات متحده گزارش خود سلامت روحی و روانی شده بود منفی نهفته نگرانی و استرس بیش از ویروس.

این بنیاد گفت: به همه گیر می پوشد در آن است که به احتمال زیاد سلامت روانی بار افزایش خواهد یافت.

میلر funk زد طریق LAFC اجرا به تنظیم MLS پرونده برای بهترین هدف دیفرانسیل (به علاوه-48) و امتیاز در یک فصل (72). زمانی که تیم برنده حامیان Shield برای لیگ بهترین به طور منظم فصل رکورد های میلر برخوردار جشن لحظه اما اذعان کرد که او نمی دانم چقدر که feat به معنی او را در حال حاضر.

به عنوان MLS Cup مورد علاقه LAFC بود منعکس نهایی کنفرانس غرب با نهایی قهرمان سیاتل و در سراسر سال جدید میلر گفت که او احساس به خصوص کم است. او به یک روانشناس ورزشی, خواندن کتاب ها و تلاش های میانجی.

"ارزش من نیست در جای مناسب است," او گفت:. "این گذشته offseason من در تلاش برای پیدا کردن یک باشگاه است. مینه سوتا آمد و من بسیار خوش شانس و خوشحال می شود در اینجا, اما من تقریبا تا به حال کمی از فروپاشی روانی. من در تلاش بود. وجود دارد یک روز خاص بود و من رفتن را از طریق همه چیز. زمانی که من دوباره بررسی قرار گرفت که در آن من می خواهم زندگی من برای رفتن."

در طول پیش فصل اردوگاه در فلوریدا در ماه ژانویه میلر خوانده شده را علامت منسون بهترین-مشاوره فروش کتاب "ظریف هنر نمی دادن (Expletive): یک رویکرد متضاد با منطق به زندگی یک زندگی خوب است." این کتاب به میلر افزایش دهد و او jotted یادداشت ها در هر فصل.

"من هرگز آن را قبل از انجام," او گفت: "اما من نوشت چیزهایی است که اگر وجود داشت یک سناریو من می توانم به عقب بروید و دوباره آن را."

میلر زده شد در بخشی از این فصل با عنوان "ارزش درد و رنج" با تمرکز بر روی خطرات ناشی از به دنبال لذت, مواد, موفقیت و همیشه حق بودن.

"من تقریبا در حال توسعه این حس کاذب از حق" میلر گفت. "که واقعا مرا در مارپیچ رو به پایین از (احساس) مثل من سزاوار چیزهای خاصی نداشتم که مرا به زندگی در این نوع از حس است که من هم به اندازه کافی ندارد."

میلر گفت که او یک کمال گرا قدمت آن به دانشگاهی, فوتبال حرفه ای در شمال غرب و اولین MLS را متوقف و با Seattle Sounders. او پس از آن مشخص شده چه اهمیت به او خانواده اش و دوستان کار خود را به عنوان یک بازیکن فوتبال با کودکان سرطانی, سازمان, Austin اورت پایه و اساس است.

"من خدا را شکر به دور از احساس من از حق که من زندگی می کنند و می آیند به ارزش های اصلی است که من در مورد مراقبت از" میلر گفت.

یکی دیگر از غذای آماده شد تفاوت بین "گسل" و "مسئولیت" — که شما می توانید با مسئول یک رخداد می گویند اجازه می دهد یک هدف اما از دست دادن یک بازی لزوما تقصیر شما نیست. شاید بزرگترین چیزی که میلر در زمان دور از منسون کتاب یک حکایت در مورد گیتاریست Dave Mustaine بود که لگد از یاد متال متالیکا و سپس شروع خود موفق گروه Megadeth.

Mustaine بستری در سال 2003 که با وجود موفقیت Megadeth او هنوز هم در نظر گرفته خود را شکست.

این کتاب به اشتراک گذاشته شده یکی دیگر از موسیقی به عنوان مثال در پیت بهترین, بود که لگد از بیتلز در سال 1962. بهترین ندارد همان موسیقی موفقیت پس از آن به عنوان Mustaine اما ارزش خود را تغییر داد و او گفت: بوت شدن از بیتلز به رهبری او را به همسر و سپس فرزندان.

"از آن شده است بسیار رهایی بخش" میلر گفت. "این احساس من تا به حال وزن بر روی شانه های من و به مینه سوتا, ایالات برداشته است آن را از من و واقعا به من اجازه برای پذیرش خیلی بیشتر در زندگی من و در آغوش خیلی بیشتر از سفر از این بازی است. در حال حاضر من می توانید بیرون بروید و بازی کنید."

میلر و Loons برای اولین بار در بازی برگشت که روز شنبه در برابر اسپورتینگ کانزاس سیتی در گروه D لیگ بازگشته است مسابقات در اورلاندو فلوریدا. او گفت وفراهم ارزش کمک به او را از طریق قرنطینه و بدون حرفه خود را.

Miller, 27, گفت: آن را به چالش ذهنی و از آن زمان مقدار زیادی از صبر و اما اصول این کتاب به او قطعه ای از ذهن است. او آویزان کردن با سگ خود را نش هاسکی-سگ گله اسکاتلندی مرز مخلوط در حالی که همچنین یادگیری برای بازی گیتار.

Loons مربی دروازه بان استوارت کر در حال کار با میلر برای اولین بار اما گفت: همان پایه اصل با goalies در بازی است.

"من فکر می کنم اگر شما یک دروازه بان و شما می توانید یک بازی و می دانم که اگر شما به اشتباه ... شما شروع به بازی آزمایشی است. شما نمی بازی عادی خود را از بازی" کر گفت. "بنابراین من فکر می کنم آن را بسیار مهم برای این دروازه بان به دانستن سر مربی کامل اعتقاد او. حتی اگر او اشتباه می کند که اتفاق خواهد افتاد چرا که دروازه بان ها اشتباه می کنند."

میلر است که اعتماد به نفس از Loons سر مربی Adrian هیت که در پیش فصل به نام میلر یکی از این لیگ بهترین.

"او شده است و فوق العاده برای ما" هیت گفت. "من نمی تواند صحبت می کنند به شدت به اندازه کافی از او. بزرگ مرد جوان روشن و خاموش میشه. می آید در هر روز قطار واقعا واقعا خوب است. ... همانطور که گفتم من نمی بینم هر دلیلی که چرا در طول سال های آینده او نمی تواند به زور راه خود را به" ایالات متحده در تیم ملی.

زمانی که میلر در مقابل آن دلهره آور چوب ارتش در سال 2020 بازکن فصل در مارس 1, او sloughed خود heckling. این Loons برنده بازی 3-1 به عنوان بخشی از خود را 2-0 شروع سال.

"این فقط ساخته شده من خنده," او گفت:. "من فقط لبخند آنها را در حالی که آنها آن را گفت. من فقط ببنج سر من به این آهنگ. آره سرد سرد است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن