به دنبال نژاد پرستی در چشم: سه لنز

پس از سیاه و سفید زندگی مهم جنبش فوران من آب گرفتگی با دوستان درخواست من چه من فکر می کنم در مورد سفیدی و من د

توسط NEWSATROPAT در 6 مرداد 1399

پس از سیاه و سفید زندگی مهم جنبش فوران من آب گرفتگی با دوستان درخواست من چه من فکر می کنم در مورد سفیدی و من در زندگی تجربه ساختاری نژاد پرستی. آن بوده است طاقت فرسا. برای سال های من فریاد را به باطل در مورد تاثیر نژادپرستی در زندگی از سیاه و غیر سیاه و سفید از مردم از رنگ و تنها به ملاقات با اعتقادی که من هنوز هم کوبیدن در مورد نژاد' یا امتناع آشکار به اذعان کرد که وجود دارد هیچ چیز مانند سفید امتیاز.

در حال حاضر آن را احساس به عنوان اینکه 'عملکرد' ضد نژادپرستی ممکن است فقط جلوه های ویژه گرافیکی را به چیزی دگرگون است. مشکل این است که برای بسیاری از مردم که صحبت کردم به این بزرگی از نژاد پرستی است طاقت فرسا و فلج. چگونه می تواند ما را به عنوان افراد و سازمان های واقعا تفاوت دارد ؟

بر اساس تجربه من, من فکر می کنم وجود دارد سه لنز است که می تواند روشن و ساختار واقعی و منسجم ضد نژاد پرستی: ساختار فرهنگ و خودمان. من این را 'سه گانه لنز از نژادی, سهام,' انتخاب 'سهام' بیش 'برابری' از آنجا که ما نمی تواند درمان هر کس در گفتگو همان زمانی که آنها شروع به از موقعیت های مختلف در جامعه است. ما باید به کار سخت تر برای رسیدن به کسانی که به طور نامتناسبی از مطالعه خارج شدند.

سازه های.

یک همکار سابق من در حال حاضر با این نسخهها کار در یک موسسه خیریه است که به تازگی تصمیم به تبدیل شدن به ضد نژادپرستانه' در پی قتل جورج فلوید. خود برابری و تنوع و شمول سرب' خواسته مدیر عامل شرکت به قرار دادن یک بیانیه ای تایید کرد که بخش بزرگ رنج می برد از نابرابری نژادی که وجود دارد کارهای زیادی را انجام دهد. مدیر عامل شرکت گفت که به اعتقاد او این بیانیه را تنظیم فرایند خاموش 'در پای اشتباه است.' او در ادامه به توضیح است که او تا به حال هرگز شاهد و یا تجربه نژادپرستی. او یک زن میانسال از طبقه متوسط ،

این یک مثال کلاسیک از " ما اصلا مشکل طرز فکر و نشان می دهد که چرا لنز اول بررسی ساختار بسیار مهم است. فقط به این دلیل شما باید درصد معینی از سیاه و غیر سیاه و سفید از مردم از رنگ در سازمان خود به این معنا نیست که آن را نماینده. شواهد نشان می دهد که "برفی قله" سندرم همچنان به پیروز: شما ممکن است سطح بالایی از تنوع نژادی در سطوح پایین تر این سلسله مراتب اما چگونه در مورد در مدیریت میانی و ارشد رهبری است ؟ این نوع از شکاف است که یک ساختار لنز کمک می کند تا شما را به دیدن.

نیز وجود دارد که تغییرات عظیمی بین نژادی و اقلیت های قومی از جمله تقاطع های نژادی و قومی با هویت و جنسیت و مذهب و تمایلات جنسی و ناتوانی است. به همین دلیل دسته های مانند "بام" در انگلستان ('Black pussy, اقلیت های قومی') تنها مفید به عنوان "اولین نگاه" - ما نیاز به حفر کردن عمیق تر. برای مثال یک مطالعه اخیر نشان داد که پرداخت شکاف بین سفید و سیاه و غیر سیاه و سفید از مردم از رنگ در انگلستان آموزش عالی بخش 9 درصد است, اما از آن است که 14 درصد بین سیاه و سفید هیات علمی. اضافه کردن در جنس و فاصله است و حتی گسترده تر است. یک دانه تر و هدفمند رویکرد به ما می دهد اطلاعات حیاتی در جایی که ما نیاز به انجام بهتر.

فرهنگ.

یک سال پیش نا امید shoddily-طراحی موسیقی محلی رویداد شریک زندگی من علنا به انتقاد از برگزارکنندگان تنوع پانل در Facebook post. آن رفت نیمه ویروسی در شبکه های ما به دلیل آن طنین انداز با بسیاری از سیاه و غیر سیاه و سفید هنرمندان از رنگ را تجربه دعوت به هنر و ادبی جشنواره به صحبت می کنند تنها در مورد هویت نژادی در مقابل سفید هنرمندان هستند که برای به اشتراک گذاشتن هر چیزی و همه چیز را در مورد خود عمل خلاق.

هنگامی که او به نام این رویداد واکنش از برگزارکنندگان یکی از شدید defensiveness: کمال عملکرد, سفید, شکنندگی. با وجود شورای هنر انگلستان اخیر تعهد به افزایش تنوع در هنر در "ناخودآگاه" برنامه نویسی گیری مثل این می بینیم که فرهنگ و هنر بخش است که هنوز هم یکی فرض بر این است که سفیدی به عنوان پیش فرض که در آن سیاه و غیر سیاه و سفید هنرمندان از رنگ ها به ارزش متفاوت به همتایان سفید.

فرهنگ لنز ومیزان توجه به زبان و شیوه ها و فرآیندهای است که حفظ قدرت باروری از سفیدی است. سفیدی است که کمی درک و اکراه صحبت کردن در مورد. در تجربه من, سازمان اغلب هنگامی که شانه خالی کردن از اصطلاح "سفید" استفاده می شود به عنوان اینکه به سادگی نامگذاری آن است که یک عمل خصومت. تاپیک آشکار قیاس با جنسیتی در اینجا: ما نمی توانیم مقابله با تبعیض مگر ما نام و مردسالاری به دلیل آن است که مردسالاری که حفظ نابرابری جنسی.

به طور مشابه, سفیدی حفظ نژادی و بی عدالتی به دلیل آن است که یک مجموعه ای از ایده ها و شیوه های مورد مسابقه شده اند که منتشر sedimented و کد گذاری از طریق فرهنگ سازمانی. این عمل توسط نامرئی بازتولید یک دیدگاه به محرومیت از همه دیگران است. با نامگذاری آن به ما اجازه می دهد آن را به چرک در تاریکی.

سفیدی عمل در همه جا. آن را در حال حاضر در برنامه های درسی دانشگاه, که در آن دانش از جهان جنوب است که به حاشیه رانده شده نسبت به آن از اروپا و شمال امریکا است. این عمل در انتشار آن بخش بازاریابی هدف خود را در کمپین های تبلیغاتی را تقریبا به طور انحصاری به یک تک خوان مشخصات: سفید طبقه متوسط زن اغلب به عنوان "سوزان."

رنگی است که اغلب ارائه شده به عنوان یک راه حل برای سفیدی اما این فرض است که آن را ممکن است برای شروع از یک 'خنثی' موقعیت حتی زمانی که رفتارها و اقدامات به طور مستقیم و زاویه دار نسبت به دیدگاه های سفید. درمان همه همان پاکسازی راه های که در آن تاریخی تعهدی سفید امتیاز و تبعیض نژادی را متقابلا تقویت شده با یکدیگر برای قرن ها.

همین دلیل است که واژه هایی مانند 'ورود' و 'تحمل' هستند اغلب در مورد علاقه در ضد نژادپرستانه استراتژی: آنها را صدا بهتر به گوش مردم سفید. آژانس هنوز استوار با مردم چون آنها را وادار به 'شامل و تحمل' در حالی که بقیه از ما باید صبر و حوصله به توان موجود و قابل تحمل است.

خودمان را.

دو سال پیش از من خواسته شد برای اجرای یک کارگاه آموزشی ضد نژاد پرستی به صورت یک سرمایه گذاری اجتماعی. من به عقب گرفته شد چرا که من می دانستم که بسیار کمی در مورد بخش آنها مشغول به کار بودند در (مسکن). این سازمان تا به حال نسبت بالایی از زنان در کارکنان خود را. اگر چه من flattered به خواسته من تصمیم به کاهش ارائه توصیه یکی از همکاران زن از رنگ به جای.

سوال می شود که به 'انجام' ضد نژادپرستی ننهاده است و تا سوم لنز - خودمان - را قادر می سازد اکتشاف از هر دو منابع را در اختیار ما و خود ما امتیاز و نقاط کور. انجام این کار ممکن است نیاز به ما برای صرفنظر کردن فضا به دیگران در برخی از زمینه و در دیگران, برای از بین بردن بار از ضد نژاد پرستی از دوش همکاران و همسالان که شناسایی به عنوان سیاه و غیر سیاه و سفید از مردم از رنگ. در حالی که ما همیشه باید ارزش زندگی تجربه به عنوان یکی از راه های شناسایی نابرابری در ساختار و فرهنگ هیچ یک از ما قادر به درک نژادی و بی عدالتی از یک نظر.

بالاتر از همه ما روش نیاز به توانمند سازی هر کس به عوامل نژادی و حقوق صاحبان سهام. برای بیش از حد طولانی بار ضد نژادپرستی کاهش یافته است بر روی شانه های مردم از رنگ. ما شده اند از چپ به تعمیر سیستم های که ما را محدود. عاطفی و روانی از عوارض این کار است و به ندرت به رسمیت شناخته شده و نه خستگی از ضرب و شتم یک ضد نژادپرستانه درام که دیگران نمی خواهید به شنیدن. به قول سارا احمد 'هنگامی که شما مطرح مشکل شما را تبدیل به مشکل است.' آن را تا به همه ما برای مطرح کردن مشکل و همه ما برای حل آن با هم.

آن را آسان به لغزش به یک محزون wringing دست در مورد ساختاری و نهادی نژاد پرستی. قدر نژادی و بی عدالتی می تواند فلج و ما در سمت چپ ما احتمالا می تواند تفاوت را. سه گانه لنز من شرح داده شده طراحی شده است برای آزادی ما از این فلج. به عنوان ما به بررسی فرهنگ ما و خودمان می تواند "دیدن" نژاد پرستی با وضوح بیشتر و هنگامی که ما با آن آسان تر می شود برای پیوستن به نقطه بین تبعیض آمیز نتایج, فرهنگ و تعصبات شخصی. کوچک جرقه تغییر اطلاع رسانی یک دیگر را تولید می کند و شتاب و خواهد به درایو بزرگتر تغییرات.

آنچه ما در محل کار - که آیا آنها در دانشگاهها, موسسات خیریه, کسب و کار و یا هنر و صنایع خلاق - می توانید یک اثر مواد در بالا بردن نژادی سهام در بزرگ است. سازمان های که اتخاذ صراحت ضد نژادپرستانه که در آن هویت نژادی سهام نیست تزئینی شکوفا اما یک شاخص کلیدی عملکرد نیز بهتر انجام دهید.

اما لطفا: همین حالا تماس بگیرید و خودتان را ضد نژادپرستانه تا زمانی که معتبر واقعیت است که پشتیبانی شده توسط تمام شواهد و داده ها و قضاوت ها از سیاه و غیر سیاه و سفید از مردم از رنگ در سازمان خود. باز به این واقعیت است که شما مشتاق به ضد نژادپرستی در حالی که تصدیق شما هنوز وجود دارد. در کلمات جیمز بالدوین: "من نمی توانم باور کنم که آنچه به شما می گویند از آنجا که من می بینم آنچه شما انجام دهد."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب