دیرین دانشگاه مری جمهور مرده در 80

خواهر توماس جوشکار که رهبری دانشگاه برای 31 سال درگذشت و در خانه اش در بشارت جنوب صومعه بیسمارک در دوشنبه 22 ژ

توسط NEWSATROPAT در 3 تیر 1399

خواهر توماس جوشکار که رهبری دانشگاه برای 31 سال درگذشت و در خانه اش در بشارت جنوب صومعه بیسمارک در دوشنبه 22 ژوئن دانشگاه گفت: در انتشار اخبار. او به تازگی تشخیص داده شده است با سرطان کلیه.

"خواهر Thomas زندگی می کردند زندگی خود را برای دیگران" بشارت صومعه Prioress نیکول Kunze گفت. "او همیشه به دیگران, که آیا آن یک لبخند دلگرم کننده کلمه یا یک وعده نماز ، او اغلب می گفت که بزرگترین هدیه شما می تواند یک فرد هدیه ای از وقت خود را و او است که بدون شکست است."

جوشکار عضو منظور از سنت بندیکت به عنوان دانشگاه مری رئیس جمهور از 1978-2009. او شروع به او آموزشی حرفه ای به عنوان یک معلم در U-Mary در سال 1963.

پس از فارغ التحصیلی از بیسمارک را St. mary's دبیرستان مرکزی در سال 1958 او به دست آورده مدرک لیسانس در کالج St. Scholastica در Duluth, Minn. او مدرک کارشناسی ارشد موسیقی از دانشگاه نورث وسترن در اوانستون بیمار است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

تحت جوشکار رهبری مریم کالج شد دانشگاه در سال 1986. ثبت نام در مدرسه بیش از سه برابر طول جوشکار تصدی در حال رشد از 925 در سال 1978 به حدود 3000 سال 2004. تو-مریم اضافه شده برنامه های مقطع تکمیلی در سراسر کشور از جمله در فارگو, مینت, Grand Forks و شهر جدید.

در سال 2004 او تئودور روزولت Roughrider جایزه توسط رژیم صهیونیستی. جان Hoeven.

"Mikey (نیاز) و من غمگین به شنیدن از عبور از خواهر توماس جوشکار" سناتور. Hoeven گفت: در انتشار اخبار. "او یک شخص از ایمان بزرگ زندگی می کردند که زندگی خود را در خدمت به جامعه خود است. خواهر توماس انجام یک کار باور نکردنی پیشرو دانشگاه مری و معشوق هر دو دانش آموزان و استادان."

در یک شنبه بیانیه رژیم صهیونیستی است. داگ بورگوم و همسرش کاترین ارائه تسلیت خود را به دوستان و خانواده و نوعی کنیاک مقوی خواهر و دانشگاه مری جامعه است.

"خواهر توماس جوشکار لمس زندگی های بی شماری از دانش آموزان و اهالی داکوتای شمالی از طریق او قابل توجه هوش قادر به رهبری و عمیق ایمان" بورگوم گفت. "با او مهربان, مهمان نوازی شور و شوق عمیق برای آموزش و پرورش و یک پایه محکم ساخته شده است و ارزش خدمات, خواهر, Thomas برداشته دانشگاه مری به ارتفاعات جدید را به عنوان چراغ هدایت و رهبری خدمتگزار."

جشن جوشکار زندگی را در سراسر دو روز در دانشگاه مری. یک ملاقات برنامه ریزی شده است از 1-7 بعد از ظهر روز سه شنبه 28 ژوئن در بانوی ما از بشارت نمازخانه و پس از یک شب زنده داری در 7 p. m. در مراسم تشییع جنازه خواهد بود در ساعت 10 صبح در نمازخانه در جمعه, ژوئن 29, با یک دوم ملاقات قبل از آن از 9-10 صبح

تشییع جنازه باز است به جوشکار خانواده و دوستان نزدیک است. یادبود مراسم می توان به صورت آنلاین مشاهده توسط عموم www.youtube.com/universityofmary/live.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن