دیرین بنده مدنی به نام Minn. معاون AG

ST. پل — شهرهای دوقلو بنده لوز ماریا frías را از دست خواهد خدمت به عنوان معاون دادستان کل برای مینه سوتا مقام

توسط NEWSATROPAT در 27 تیر 1399

ST. پل — شهرهای دوقلو بنده لوز ماریا frías را از دست خواهد خدمت به عنوان معاون دادستان کل برای مینه سوتا مقامات دولتی اعلام کرد: چهار شنبه, جولای 16.

در حال حاضر در خدمت به عنوان رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت YWCA مینیاپولیس, frías را از دست خواهد صعود به یک پست برگزار شد اخیرا توسط کریستی Eller که بازنشسته شد در اوایل این ماه پس از 42 سال با دولت دفتر دادستان کل است. Frías را از دست 30 سال کار حرفه ای در دهانه در هر دو بخش دولتی و غیر انتفاعی در جهان با توجه به انتشار اخبار از دفتر دادستان کل است.

"من بسیار هیجان زده هستم برای پیوستن به دادستان کل (کیت) الیسون و با استعداد تیم وکلای مدافع و کارکنان که در حال مبارزه برای مردم مینه سوتا و ساختمان یک جامعه عادلانه است که با این نسخهها کار برای همه" frías را از دست گفت: در انتشار.

منصوب شده توسط الیسون, frías را از دست کار می کرد به عنوان معاون رئیس جمهور برای جامعه تاثیر در مینیاپولیس بنیاد قبل از پیوستن به YWCA. او قبلا کار می کرد برای شهر سنت پل تحت شهردار سابق کریس کلمن به عنوان مدیر آن از امور خارجی و به عنوان مدیر از آن مراسم تحلیف حقوق بشر بخش.

در حرفه قانونی او تاسیس مینه سوتا اسپانیایی کانون و همچنین در خدمت به عنوان رئیس جمهور آن نقش او در مینه سوتا زنان کانون وکلای. او همچنین به عنوان یک مینه سوتا دادگاه خانواده قاضی شنوایی برای امتحان Shakopee Mdewakanton سو جامعه و مدیر عامل و CLO از سنترو قانونی است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

او دارای کارشناسی ارشد و مدرک از دانشگاه آیووا.

در یک بیانیه الیسون ستایش frías را از دست مهارت به عنوان یک وکیل و مدیر گفته او منجر به اتهام نژادی و برابری جنسیتی "قبل از اکثر مردم درک ضرورت آن است."

"او بزرگ مناسب برای دفتر دادستان کل و به من کمک خواهد کرد فشار رو به جلو کار ما برای کمک به Minnesotans توانیم زندگی خود و زندگی با عزت و احترام" الیسون گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب