اجرای قانون محلی افتخار افتاده افسر پلیس ملی هفته

آن شب 19 ژوئیه 1978 درست در این زمان اولسون ضرب گلوله کشته شد در حالی که بررسی گزارش از فعالیت های مشکوک Andry

توسط NEWSATROPAT در 23 اردیبهشت 1399

آن شب 19 ژوئیه 1978 درست در این زمان اولسون ضرب گلوله کشته شد در حالی که بررسی گزارش از فعالیت های مشکوک Andrys گفت: طوفان را شکست.

"پسر" او گفت:. "آسمان باز شده و او خود باران است."

اولسون یکی مسئول است که memorialized در طول پلیس ملی هفته به رسمیت شناخته شده و هر سال در طول هفته از آوریل 15. پلیس هفته ملی و صلح افسران یادبود روز به رسمیت شناخته شده در مارس 15, افتخار, 22,000 آمریکا افسران پلیس که فوت کرده اند در حین انجام وظیفه.

هر چند همه در شخص رویدادها و مراسم در بیشتر Grand Forks منطقه شده اند به تعویق افتاد از جمله 10 سالانه شمالی دره پلیس یادبود است که برنامه ریزی شده برای روز شنبه, مارس 12 هر دو GFPD و EGFPD به رسمیت شناخته اند این هفته با پست در رسانه های اجتماعی. GFPD Sgt. Jason Dvorak گفت: در این سال آنها تجلیل 146 پلیس کشته شده در حین انجام وظیفه در سال 2019 و 76 پلیس کشته شده تا کنون در سال 2020 است. که تعداد بالاتر از آن بود که در این زمان در سال گذشته, او گفت:, و او انتظار دارد که این تعداد همچنان به رشد به عنوان افسران مرگ به عنوان یک نتیجه از COVID-19 گرفتار در حالی که پاسخ به تماس.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

در حالی که کمبود در شخص اتفاقاتی باعث می شود پلیس هفته احساس کمی عجیب و غریب در این سال Andrys گفت: او هنوز گرامیداشت هفته بی سر و صدا با یک بازحمت حرکت کردن غرب از شرق چنگال به Arvilla N. D., که در آن اولسون به خاک سپرده شده است.

"از آنجا که آن اتفاق افتاد و پس از مدتها پیش بسیاری از مردم در شهر در اینجا حتی نمی دانند که در آن اتفاق افتاده است," او گفت:. "پس شما به آن اشاره و گفتند: چی ؟ من نمی دانم که. چگونه از آن آسان است برای فراموش کردن پس از 42 سال من حدس می زنم."

از آن پس Andrys کار کرده همراه با EGFPD برای اطمینان اولسون نیست فراموش شده-خود را نشان شماره 345 بازنشسته بوده و یک لوح یادبود به افتخار او است که در پایه میله پرچم در خارج از اداره پلیس و اخیرا گروه به دست آمده از برنج بل در حافظه خود را که اجرا می شود در آینده پلیس یادبود خدمات. این کنت اولسون بورس تحصیلی بنیاد و نیز آغاز شده و به افتخار او برای دانش آموزانی که می خواهند برای رفتن به اجرای قانون است.

اما Andrys نیازی پلاک و یا یادبود برای حفظ خاطرات خود را از اولسون زنده است. او هنوز هم به یاد می آورد که چگونه او را ملاقات کرد: با اورژانس چراغ چشمک زن در آینه.

"من فکر می کردم" خوب مطمئنا او نمی تواند پس از من'," او گفت:. "در نهایت او خود را تبدیل آژیر و من فکر کردم چه خبره?'"

مدتی پس از او می خواهم به سمت چپ و دوباره از سرعت مجاز در یک East Grand Forks جاده های او استفاده می شود به رانندگی شده بود کاهش یافته و از 40 مایل در ساعت به 30 مایل در ساعت است. اولسون اجازه دهید او با یک هشدار و سه ماه بعد به او تماس بگیرید و بپرسید که آیا او به یاد او و اگر او می خواهم برای رفتن در تاریخ.

عروسی خود آمد و به زودی پس از زمانی که او 25 و او بود 21. آنها ازدواج کرده بودند تنها چهار ماه هنگامی که او درگذشت Andrys گفت. حتی در زمان کوتاه است که آنها با یکدیگر می دانستند او گفت: شور و شوق خود را برای اجرای قانون روشن بود.

"او یک مرد از صلح و عدالت و حکومت قانون," او گفت:. "این نوع از راه او بود."

در چندین دهه است که Andrys شده در پلیس هفته مراسم و یاد اولسون او گفت که او را دیده نگرش پس از سانحه و حوادث غم انگیز, تغییر, هر دو در اجرای قانون و در درون جامعه است. در حالی که از آن استفاده می شود غیر معمول به صحبت علنی در مورد افراد دشوار است او گفت: در حال حاضر مردم بسیار باز در مورد مبارزات خود را. در راه او گفته است که جدایی برای قدردانی از فداکاری از افسران که فوت کرده اند, به عنوان به خوبی به عنوان افسران که در ادامه برای قرار دادن در هر روز.

"من می خواهم به فکر می کنم که ما قدر افسران بیشتر درک مطلب چقدر خطرناک است," او گفت:. "مانند آنها می گویند زمانی که چیزی اتفاق می افتد که آنها نسبت به اجرای این مشکل در حالی که از آن فرار کنیم. به طوری که آنها در حال شجاع و شجاع و آنها را به خانواده ها و خونریزی آنها درست مثل بقیه از ما و آنها انسان است. ما قادر به دیدن بیشتر از آنها به تمام مردم و نه فقط به عنوان افسران."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن