کالج های محلی اندیشیدن چگونه به نگه داشتن دست ها در دوره های این سقوط

اینها پرسش های محلی اساتید و مدیران در حال فکر کردن در مورد به عنوان دانشگاه های آماده برای بازگشت به کلاس بعد

توسط NEWSATROPAT در 25 تیر 1399

اینها پرسش های محلی اساتید و مدیران در حال فکر کردن در مورد به عنوان دانشگاه های آماده برای بازگشت به کلاس بعدی در ماه است.

مانند بسیاری از کالج ها و دانشگاه های سراسر کشور Lake Region, کالج ایالتی و Northland جامعه و دانشکده فنی در حال برنامه ریزی کلاس های آنلاین و حضوری و همچنین به عنوان برخی از که می تواند ترکیبی فرمت.

دریاچه منطقه آزاد آن "سقوط راه اندازی مجدد" طرح اواخر هفته گذشته است. این طرح شامل یک پوشش صورت نیاز در زمانی که در داخل خانه و در کلاس درس. دیگر جنبه های این طرح عبارتند از: پیدا کردن راه هایی برای ایجاد فاصله فیزیکی ممکن است در کلاس های درس یا در مواردی که فاصله فیزیکی امکان پذیر نیست بدانند چگونه بهترین برنامه ریزی کلاس ها به بهترین نگه داشتن هر کس امن است.

Northland خواهد شد که شرایط مشابه و قصد دارد در این محل قرار می گیرند.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

لوید Halvorson معاون علمی و دانشجویی در دریاچه منطقه دولت گفت: اعضای هیات علمی و مدیران از مدرسه حرفه ای و فنی برنامه های آموزش و پرورش مشغول بدانند راه به دست در دوره های امن برای سقوط.

"طبیعت منحصر به فرد از برخی از ما حرفه ای ویژگی های برنامه های آموزش و پرورش ایجاد دو چالش ها و فرصت های بیشتر COVID امان از کلی درس اما در همان زمان ارائه یک فرصت برای حتی خارج" Halvorson گفت.

دریاچه منطقه دولت است تعدادی از برنامه های منحصر به فرد برای منطقه از جمله صلح و آرامش خود را مامور برنامه های آموزشی و انرژی باد تکنسین برنامه. هر دو ارائه چالش های منحصر به فرد.

برای مثال دریاچه منطقه انرژی باد برنامه کلاس درس و دست ها را در جنبه های آن است. برخی از کار را می توان در یک بسیار بزرگ آزمایشگاهی که ارائه فضای بیشتر برای حدود یک دوجین دانش آموزان است. اما این برنامه همچنین دارای آموزش است که شامل حال در داخل یک توربین بادی در یک فضا که اغلب تنها فضا برای یک نفر به صعود از نردبان -- و که مطرح چالش های اضافی برای گردش هوا Halvorson گفت.

"هر یک از دانشکده ما در آن برنامه ها در حال کنار هم قرار دادن آنچه آنها را تعیین خواهد بود COVID-پروتکل امن برای کسانی که در محیط های منحصر به فرد," او گفت:.

Northland تعدادی از بهداشت و خدمات انسانی برنامه به عنوان به خوبی به عنوان آن در برنامه های تجاری مانند جوشکاری ، لوله کشی و نجاری که بدان معنی است که وجود دارد بسیاری از برنامه های که نیاز به دست در یادگیری برای یک دانش آموز برای دریافت کامل آموزش.

Jodi Stauss-Stassen علمی دین در Northland را East Grand Forks پردیس گفت: کارکنان مشغول به کار شده اند از نزدیک با امکانات به پیدا کردن راه هایی برای یادگیری امن در کلاس درس و در آزمایشگاه است. آنها همچنین در حال بحث در مورد چگونه به بهترین حد تعداد دانش آموزان در یک کلاس درس در همان زمان در حالی که هنوز هم آموزش به همان تعداد از دانش آموزان که برخی از آنها ممکن است شامل نیمی از این کلاس در آینده برای یک روز و نیم دیگر.

در Northland اکثر برنامه ها باید توانایی برای تنظیم به عنوان وضعیت مطالبات است.

Stauss-Stassen گفت: Northland خوش شانس بود در بهار امسال پس از گروه های خاصی از دانش آموزان اجازه داده شد برای بازگشت به دانشگاه به پایان آخرین ترم از کلاس.

"ما تا به حال کمی از تجربه در طول ماه مارس ما آزمایشگاه اندازه کوچکتر مطمئن شوید که ما در حال تمیز کردن بین هر بار استفاده," او گفت:. "ما واقعا فقط رفتن به تکرار روند همان است که در پاییز."

Stauss-Stassen گفت: Northland مشغول به کار از نزدیک با مقامات بهداشت و مدیران سیستم در نظر دارد. دانش آموزان خواسته شد تا غربالگری سوال در هر روز و عینک و ماسک و انجام بهترین خود را برای حفظ فاصله فیزیکی. آنها همچنین تمیز کار خود را در ایستگاه های.

دانش آموزان سپاسگزار این فرصت را قادر به پایان دوره خود و به کار می کنند.

"همه آنها را با احترام از دستورالعمل جدید سوالات پاسخ تمرین فاصله پوشیدن ماسک," او گفت:. "من فکر می کنم آن را بسیار خوب است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن