محلی clipboard: رودخانه شهرستانها تنظیم برای رفتن به مسابقه; اجلاس لیگ باقی می ماند در 10 تیم

RCS بازکن مجموعه: مسابقه باز خواهد گشت در رودخانه شهرستانها جاده سریع السیر در سهشنبه, مارس 29. اما بیش از 500

توسط NEWSATROPAT در 9 خرداد 1399

RCS بازکن مجموعه: مسابقه باز خواهد گشت در رودخانه شهرستانها جاده سریع السیر در سهشنبه, مارس 29. اما بیش از 500 نفر اجازه خواهد داشت در مسیر را برای باز کن. این مجموع شامل روروک مخصوص بچه ها, خدمه, پیگیری مقامات و طرفداران.

تعداد محدودی بلیط برای خرید در دسترس هستند و تمام بلیط باید خریداری آنلاین و یا در محلی بلیط رسانه ها. بدون بلیط فروخته خواهد شد در دروازه. همچنین طرفداران استخدام خواهد شد به پوشیدن ماسک صورت به عنوان رانندگان و خدمه.

خیابان های میانه modifieds و منطقه رعد و برق سرعت مسابقه را در RCS. خیابان ها و میانه مدها اجرا به طور منظم در این مسیر است. اواخر مدل و سرعت در نظر گرفته شده برتر کلاس در RCS نخواهد نژاد پس از حضور محدود است.

RCS مقامات گفت: امشب را اصلاح برنده دریافت خواهد کرد $700.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

اجلاس به ماندن در 10: اجلاس لیگ باقی خواهد ماند و در 10 عضو است. در حال حاضر است.

رئیس جمهور در شورای سالانه آن ممکن است نشست "تصمیم گرفتند به دعوت هر یک اعضای اضافی در این زمان" اجلاس کمیساریای تام Douple در بیانیه ای گفت به Sioux Falls, Argus-رهبر روزنامه.

آنچه در آن معنی است Augustana دانشگاه, Sioux Falls, S. D., که در حال حاضر اعلام کرد قصد به حرکت به بخش من نمی خواهد به این اجلاس دعوت آن شاید امیدوار بود و باقی خواهد ماند و در بخش دوم و خورشید شمالی بین دانشکده کنفرانس.

این اجلاس که شامل UND, NDSU داکوتای جنوبی و داکوتای جنوبی است که در این میان تغییر در این سال با پوردو-فورت وین ترک برای افق لیگ و میسوری-کانزاس سیتی بازگشت به لیگ برتر برای 2020-21 سال تحصیلی. علاوه بر این, اجلاس سران در حال حاضر مورد تایید عضویت برای دانشگاه سنت توماس و مشروط به Tommies گرفتن NCAA تصویب به حرکت از NCAA Division III به بخش من در عرض یک استاندارد چهار سال طبقه بندی دوره است.

UND بازیکن افتخار: UND junior outfielder Ashlynn Uvila نامگذاری شد به علمی تمام-نشست تیم لیگ پنج شنبه. او حامل یک 3.89 معدل در پرستاری.

این فصل Prescott, Ariz., بومی آغاز شده 15 بازی ساخته شده و 20 حضور پیشرو تیم با یک .349 طور متوسط پنبه حلاجی شده و نه اجرا می شود batted در. او جمع آوری بازدید در هر یک از شش شروع می شود از جمله 3-برای-3 دو RBI تلاش در برنده شدن در سن دیگو در فوریه. 29.

ملی مسابقه لغو شد: آمریکا کشتی, تاریخ و 16U ملی و مسابقات و ترکیب رویداد در نظر گرفته بزرگترین مسابقات کشتی لغو شده است به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. تاریخ بوده است در Fargodome پس از این تسهیلات در سال 1992 افتتاح شد.

آن را برنامه ریزی شده برای ماه ژوئیه 17-24. آن شده اند که 50 سال از تاریخ و اتباع رویداد آغاز شده است که در Iowa City, Iowa در سال 1971.

Dryburgh نام مورهد مربی: توماس Dryburgh که موفق به کسب حداقل 21 بازی در هر یک از شش فصل به عنوان زنان مربی تیم بسکتبال در کالج ایالتی داکوتای شمالی از علم شده است, استخدام در مورهد دختران دبیرستان مربی بسکتبال.

Dryburgh یک فارگو Shanley ارشد و سابق UND بازیکن در حال آمدن است یک 27-6 فصل است که در آن علم واجد شرایط برای ملی تاریخ و کالج ورزشی انجمن بخش مسابقات است. که مسابقات لغو شد به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

MIAC است عضو جدید: College of St. Scholastica ملحق خواهد شد مینه سوتا کنفرانس ورزشی بین دانشکده (MIAC) در آغاز 2021-22 کنفرانس و St. Scholastica اعلام کرد.

St. Scholastica خواهد بود 13th تمام وقت عضو MIAC در سال 2021 به دیگر مینه سوتا خصوصی در مقطع کارشناسی دانشگاه آوگسبورگ, Bethel, Carleton, کنکوردیا از مورهد, Gustavus Adolphus, ال روزاریو, Macalester سنت بندیکت (زنان تنها) سنت کاترین (زنان تنها), سنت جانز (فقط آقایان), Saint mary's و سنت اولاف.

گاومیش کوهان دار امریکایی رتبه شماره 1: North Dakota State رتبه شماره 1 در حالی که همکار Missouri Valley مدارس فوتبال کنفرانس جنوب ایالتی داکوتای شمالی و, آیووا, رتبه بندی شماره 2 و شماره 3 به ترتيب قهرمان ورزشی بالا-25 فصل نظرسنجی.

Missouri Valley مدارس ایالتی ایلینوی و ایلینوی جنوبی در حال رتبه بندی شماره 12 شماره 22 در نظرسنجی.

در سال 2019 چهار Missouri Valley تیم در پایان فصل در رتبه بالا 10 در حالی که NDSU رفت سیم به سیم به عنوان برتر کشور تیم دربندی کامل آن 16-0 فصل با 28-20 پیروزی در برابر ردیف 2 جیمز مدیسون در عنوان بازی. این 16-0 فصل مشخص شده برای اولین بار در فوتبال کالج در دوران مدرن و پس از دانشگاه ییل در سال 1894. در این روند NDSU تمدید آن به پیروزی یک FCS-رکورد 37-مستقیم بازی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب