کسب و کار محلی ارائه گزینه های به روز مادر ویژه با وجود همه گیر

روز مادر است روز شنبه, مه 10. صاحبان چهار کسب و کار باید تیمی را روز مادر ویژه این سال است. آجر و جو قلدر دم

توسط NEWSATROPAT در 16 اردیبهشت 1399

روز مادر است روز شنبه, مه 10.

صاحبان چهار کسب و کار باید تیمی را روز مادر ویژه این سال است.

آجر و جو قلدر دم خندان گوزن شمالی کوه های راکی دلی و Sadie را مدل گل و رویداد یک ظاهر طراحی شده در حال ارائه یک روز مادر را-و-پخت کیک صبحانه بسته برای $65.

این بسته شامل آب پرتقال تازه و شامپاین, همراه با دو دست نورد صبحانه burritos از آجر و جو; دو رول کارامل و قهوه از قلدر دم تازه گلدان قهوه; چهار قند-دلمه وافل بلژیکی و یک میوه تازه کاسه از لبخند گوزن و یک دسته گل لاله با Sadie را مدل گل.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

لیزا مک کلین صاحب خندان گوزن "ما همه با هم هستیم" گفت: سارا Horak صاحب آجر و جو. "ما آمد تا با ایده های کنار هم قرار دادن 'را-و-پخت' وعده غذایی است که می تواند آسان برای خانواده ها برای پخت یکشنبه.

"گل Sadie (گاردنر) در حال شکر و تخم مرغ در کیک" گفت: Horak اضافه کرد که رول و burritos در فر "را به خانه بوی بزرگ است."

از آنجا که صاحبان کسب و کار در حال تمام مادران "ما می خواستیم برای قرار دادن چیزی هم به عنوان بچه و مامان" Horak گفت. "ما می خواهیم به متنعم مادر با یک صبحانه خوب و لازم است."

مشتریان که باید 21, باید سفارشات خود را توسط پیام آجر و جو قلدر دم یا خندان گوزن شمالی در Facebook توسط چهار شنبه, مه 6 و انتخاب کنید تا بسته از 3 به 8 p. m. روز شنبه, مه 9 در آجر و جو 9 N. سوم سنت

در شرق چنگال آبی گوزن شمالی است که در نظر گرفتن سفارشات برای روز مادر صبحانه شامل خرچنگ تخم مرغ بندیکت, آمریکا, سیب زمینی سرخ کرده میوه های تازه و یک لاک پشت یکجور دوربین عکاسی گفت: صاحب پت Boppre. خرچنگ تخم مرغ بندیکت آماده خواهد شد با یک تست زبان انگلیسی مافین صدر با یک تخم مرغ آب پز با پوشش خرچنگ-کره Hollandaise سس و تازه خرچنگ قطعات.

به $16 صبحانه بسته در دسترس است برای منظقه وانت و تحویل فقط از ساعت 11 تا 4 بعد از ظهر یکشنبه. تماس (218) 773-6516.

این رستوران به طور منظم منو در دسترس است برای منظقه وانت و تحویل از 4 تا 9 بعد از ظهر یکشنبه. رستوران واقع در 507 دوم سنت n. w. در خانه ناهار خوری هنوز مجاز در مینه سوتا است.

هوگو خانواده بازار ارائه شده است ویژه روز مادر صبحانه که در خدمت پنج. این بسته شامل Quiche Lorraine قاچ قشنگ بیکن و سیب زمینی تازه-برش مخلوط, میوه, ده مینی croissants 64 اونس کارتن هوگو آب پرتقال و یک گل رز.

هزینه $49.99 و 48 ساعت قبل درخواست شده است.

Ely پیچک, 22 S. سوم سنت است ارائه چندین گزینه های غذا برای بایگانی اطلاعات و تحویل به افتخار مادران در روز های خاص خود از جمله صبحانه و مواردی از قبیل quiche و کارامل pull-apart رول و شام دروس اصلی شامل ژامبون نخست کباب گوشت گاو و مرغ و یا ماکارونی گفت: Rachel فرانتس صاحب.

شام بسته همچنین شامل سالاد دو انتخاب مخلفات و دسر. جزئیات موجود در Ely پیچک Facebook صفحه. سفارشات ممکن است قرار داده شده تا 6 بعد از ظهر جمعه در وب سایت www.elysivy.com.

بایگانی اطلاعات و یا تحویل وعده های غذایی به گرما و خدمت روز یکشنبه در دسترس هستند از ساعت 11 تا 9 بعد از ظهر شنبه. آماده به خوردن وعده های غذایی در دسترس هستند برای وانت از 10 صبح تا 6 بعد از ظهر یکشنبه.

Ely پیچک است و در عین حال باز کردن در خانه ناهار خوری.

برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید (701) 757-0243.

عقاب تاج کوره در شاه راه رفتن در زمین گلف ارائه شده است ویژه روز مادر بسته بندی غذا که شامل یک انتخاب کبابی teriyaki مرغ یا سینه بوقلمون گفت: Jeff Waind صاحب. غذای اصلی همراه است بوداده عزیزم سیب زمینی قرمز لعاب نوزاد, هویج, کلم بروکلی, سالاد کول سالاد کلم شام رول و خانه باغ گیلاس میله های زندان.

این $64.99 بسته که در خدمت چهار یا پنج نفر در دسترس است برای بایگانی اطلاعات و یا ناهار خوردن در. مشتریان باید تماس پیش توسط چهار شنبه, آوریل 8 به محل سفارش بایگانی اطلاعات است که ممکن است در برداشت از 10:30 صبح تا 2:30 بعد از ظهر یکشنبه. تماس (701) 787-3491. تلفن سفارشات ممکن است پذیرفته شده پس از جمعه, اگر مواد غذایی در دسترس است Waind گفت.

رستوران 5301 S. کلمبیا جاده باز است از ساعت 11 صبح تا 8 بعد از ظهر یکشنبه در خانه ناهار خوری.

منطقه دیگر رستوران ها ممکن است باز جمعه برای بایگانی اطلاعات و منظقه انتخاب کنید تا -- و در داکوتای شمالی در خانه ناهار خوری. برای مثال در حالی که آن را ندارد, روز مادر, ویژه, Joe Black نوار و جلو پنجره 118 N. سوم سنت خواهد بود و شامل منظم روزانه محصول فوق العاده نوشیدنی و 6 دلار همبرگر.



tinyurlis.gdu.nuclck.rushrtco.de
آخرین مطالب