لوید Omdahl: ستایش خدا! کلیساها نه ورشکسته

که چه عناوین روزنامه blared از چند هفته پیش به عنوان مشکلات مالی از کلیساها در سراسر کشور شروع به فوران. با تو

توسط NEWSATROPAT در 30 اردیبهشت 1399

که چه عناوین روزنامه blared از چند هفته پیش به عنوان مشکلات مالی از کلیساها در سراسر کشور شروع به فوران.

با توجه به 2018-2019 ملی جماعت مطالعه یک سوم از کلیساها تا به حال هیچ پس انداز فقط 20% جریان خدمات خود را و تنها 48 درصد قادر به قبول کمک های مالی الکترونیکی است.

در یک "دولت از صفحه" نظرسنجی ملی پوشش 65 درصد از کلیساها دادن ثابت بود در 27 درصد از کلیساها; 10-20% در 34 درصد از کلیساها; 30-50 ٪ پایین در 22 درصد و 75 درصد در 9 درصد از کلیساها.

ND کلیساها انجام OK: اما این خبر بد به نظر نمی رسد غالب در داکوتای شمالی که در آن کلیساهای اندازه های مختلف به نظر می رسد که بحران تحت کنترل با توجه به یک بررسی سریع از 30 کلیساها در هر دو کوچک و بزرگ جوامع.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

یکی از دلایل ممکن برای خوش روحیه است که تعدادی از آنها اعمال و دریافت کمک های مالی (در ابتدا به نام وام های) تحت حقوق و دستمزد فدرال حفاظت از طرح.

برای کلیساها تایید شده برای کمک های مالی PPT را پوشش می دهد حقوق و دستمزد و هزینه های مربوط و محاسبه شده است با استفاده از 2.5 برابر حقوق و دستمزد ماهانه.

تعدادی از داکوتای شمالی کلیساها اشاره کرد که درآمد کاهش یافته است و بین 25 و 50 درصد به خصوص در جوامع کوچکتر. کلیساها در شهرهای بزرگ در حال انجام است. همه آنها انتظار می رود به به دوباره بجای اول برگشتن زمانی که بحران به پایان رسیده است.

بیشتر الکترونیکی دادن: تمام کلیساها به نظر می رسد بیشتر تجربه با الکترونیکی دادن. که رویکرد به خوبی ممکن است تبدیل به یک عامل اصلی در آینده است.

برخی از کلیساها ابراز نگرانی از بازگرداندن یاران پس از محله های کشیش نشین پیدا کرده اند جریان آنلاین راحت در خواب افزایش این سوال که آیا محله های کشیش نشین خواهد بود در pews در روزهای یکشنبه.

کشیش اریک وبر سنت جان کلیسای لوتری در جیمز تاون می نویسد: "ما در حال یادگیری در هر هفته و برای بازگشت به فرد در عبادت پشتیبانی شده توسط آهنگ و یاران اما به عنوان یک جماعت ما در حال تلاش برای درک فرصت های جدید است که در دسترس هستند در میان این همه گیر."

فرصت های جدید: "بهترین شیوه برای آنلاین عبادت" او ادامه داد: "ادامه خواهد داد به تکامل و چالش جماعت اعضای نگاهی به در یک راه جدید است."

وقتی پرسیده شد که اگر هر کلیساها در معرض خطر بودند از بسته شدن اولین لوتری در مینت اشاره کرد که "معنوی و مذهبی عمل مهم تر تبدیل شده اند در طول این وحشی بار."

پورتلند لوتری محله: "اگر هر چیزی آن است که منجر به یک رستاخیر از اهمیت ایمان به خدا و کلیسا است."

نجات دهنده ما را در ویللیستن: "نجات دهنده ما را ادامه خواهد داد به اعلام انجیل و عبادت از طریق چالش های بسیاری از زندگی و فصل تغییر می کند."

دولت پول؟: در این زمان بحران وجود ندارد زمان به عمد بیش از شکستن ایستاده سنت پس از توماس جفرسون که دولت نمی کند سرمایه گذاری کلیساها. آن را دشوار است به بحث هنگامی که آسمان در حال سقوط است اما این موضوع را دوباره پس از بحران است. در واقع برخی از کلیساهای باپتیست جنوبی در حال عبور تا پول به عنوان یک اصل مهم است.

گذشته از محاسن هر دو طرف از این موضوع باید اشاره کرد که کلیسا باید با کمبود بودجه روبرو شده است و آن این است که صدمه زدن به اثربخشی انجیل کار می کنند. کلیساها هستند به معنای واقعی کلمه در حال گرسنگی خود را به محله های کشیش نشین.

Pushpay گزارش داد که مذهبی دادن به پایین است که توسط 50 درصد از سال 1990 و در دمای مسیحیان به 2.5 درصد از درآمد خود را به کلیساها – گریه به دور از tithing استاندارد از 10٪. غیر انتفاعی منبع به ما می گوید که خانواده هایی که کمتر از $20,000 هشت برابر بیشتر احتمال دارد به از کسی که باعث می شود $75,000.

برای کلیساها امروز همه گیر است که یک دست انداز در راه مالی. آنها اعتماد به نفس ارتجاعی زمانی که این ویروس می گذرد.

لوید Omdahl سابق معاون فرماندار و استاد در UND.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن