زندگی (مجازی) ورزشی هستند. T-گرگ بازی بازگشت به حالت عادی (نوع) با شروع از 2K لیگ عنوان دفاع

پس از دو هفته تمرین از راه دور با هر بازیکن شرکت کننده از خانه, T-گرگ بازی تیم دیدار خواهد کرد تا در عمل تسهیل

توسط NEWSATROPAT در 17 اردیبهشت 1399

پس از دو هفته تمرین از راه دور با هر بازیکن شرکت کننده از خانه, T-گرگ بازی تیم دیدار خواهد کرد تا در عمل تسهیلات در کلینیک مایو مربع و یک طبقه پایین از تیمبرولوز و سیاهگوش را تمرین تسهیلات برای اولین بار در یک مدت زمان طولانی.

در این مرکز یک ضرورت است, سر مربی و مدیر کل جاستین باتلر گفت: برای برخورداری از زیرساخت های لازم و پهنای باند به جلو پخش; تمام بازی های در حال جریان در NBA 2K لیگ کشش و صفحات یوتیوب.

اما T-گرگ بازی ساخته شده است که تسهیلات لازم برای اطمینان از ایمنی از بازیکنان. به طور سنتی, شش بازیکن همه نشستن نزدیک به هم در یک هشت ضلعی به شکل جدول در تاسیسات. در حال حاضر آنها پخش خواهد شد در ایستگاه در سراسر مرکز با هشت تا 10 پا بین هر بازیکن. ساقی نمی توان در محل و مربی این تیم از راه دور در هر لیگ دستورالعمل.

"احتمالا نمی توانست به راحتی در آینده با قبلی راه اندازی گفت:" مایکل "BearDaBeast" کلید این تیم را نقطه گارد و حاکم NBA 2K League Finals MVP. "راه آنها باید آن را در حال حاضر با همه بودن فاصله وجود دارد دستمال مرطوب در همه جا وجود دارد ضد عفونی کننده دست در همه جا وجود دارد ماسک اگر ما می خواهیم آنها را در بسیاری از اقدامات احتیاطی که قطعا کمک می کند تا این وضعیت است."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

باتلر گفت: شروع فصل عقب رانده شد حدود یک ماه و نیم. هر چند فصل به طور منظم است در نهایت گرفتن در جریان است نمی توان آن را کسب و کار به طور معمول در 2K لیگ. لیگ قرار بود برای دریافت با آغاز مسابقات در منهتن که در آن T-گرگ بازی را دریافت کرده اند آن حلقه قهرمانی. ساقی امیدوار است این تیم را دریافت خواهد کرد حلقه در زمان به یک حلقه مجازی مراسم پیش از روز پنج شنبه در این مسابقه.

این بازی نیز خواهد بود کمی متفاوت است. معمولا دو تیم بازی سراسر از یکدیگر است. در حال حاضر آنها می تواند در فردی خود را تمرین و امکانات در سراسر کشور هزاران مایل از هم جدا.

"ما برخی از بچه ها که واقعا دوست دارم به صحبت کردن و رفتن در آن" باتلر گفت: "در حال حاضر ما از دست دادن برخی از این تعامل است که شما می بینید در این مرحله است."

که له کلیدی است.

"من لذت بردن از که فقط به عنوان به عنوان بازی گفت:" کلید که با برادران که ارائه مقدار زیادی از عشق دشوار و بحث زباله. "برای من که یک کلید. من می خواهم به فقط نشستن وجود دارد و در مرد, حتی اگر آنها برنده 20 هنوز فقط رفتن را در آنها. من قصد دارم به دست آن 100 درصد است."

اما حداقل این چیزی است. شروع 2K فصل بازگشت به مرتب کردن بر اساس حالت عادی برای لیگ بازیکنان و طرفداران و شانس خود را برای دیگران به سعی کنید چیزی جدید.

کلیدی می داند که وجود دارد مقدار زیادی از افرادی که آشنا نیست با بازی حرفه ای و یا ایده است که او را یکی از بهترین در جهان در این بازی بسکتبال, بازی های ویدئویی, و پرداخت می شود به انجام این کار. یک زمان وجود دارد زمانی که او تا به حال به توضیح آن را به پدر خود. اما او همچنین می داند که هر گاه مردم از او بخواهید در مورد آنچه او می کند و او غواصی به این که آیا آن در حال بارگذاری قطار یا مترو و مردم "کاملا مجذوب شده است."

چه زمانی بهتر برای لیگ مخاطبان به رشد از زمانی که 2K لیگ است فقط در مورد تنها نشان می دهد در شهر ؟

"این فرصتی است که ما برای افرادی که حتی هرگز از آن شنیده می شود به آن نگاه کنید و سپس آنها را قاضی می تواند آن را," او گفت:. "برای من شگفت انگیز خود را برای این پلت فرم. هیچ چیز دیگری که واقعا در رفتن. ما می توانیم ویترین آن است و مردم می تواند نوع نگاه کنید به آنچه که ما انجام دهد. ... این چیز جدید این روند و این می تواند واقعا بزرگ کردن جاده ها است."

هرگز لطمه می زند به پرش بر روی یک برنده ارابه موسیقی ، T-گرگ بازی موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ در تیم گسترش نجومی در سال 2019. ساقی با اشاره به T-گرگ بودند شکست آن. که دیگر مورد. کلید گفت: تیم مخالف را تبلیغ پیش فصل داد و بیداد پیروزی به عنوان شاهکارهای عظیم در حال حاضر در این بهار. که تنها آمار و ارقام به آمپر تا در طول فصل. که بخشی از زندگی ،

"این چیزی است که ما می خواستیم. در سال گذشته ما شکست و ما می خواستیم مردم را به می دانم که ما یک تیم. در حال حاضر ما در حال گرفتن است که به رسمیت شناختن به عنوان یک تیم بالا, بنابراین در حال حاضر ما نمی توانیم خجالتی و دور از آن" کلید گفت. "که قهرمانی من است عزیزم. من نمی خواهم که از رفتن به خانه را با هر کس دیگری. من نیاز به آن را در اینجا با من است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب