مانند تاج محل در هند, خارجی باید پرداخت بیشتری به ما وارد پارک ملی: سناتور

توسط: PTI | واشنگتن | منتشرشده: ژوئن 25 سال 2020 8:21:33 am با توجه به مطالعه انجام شده توسط ما در ا

توسط NEWSATROPAT در 10 تیر 1399
توسط: PTI | واشنگتن | منتشرشده: ژوئن 25 سال 2020 8:21:33 am
Some US producers, states reopening amid political pressure با توجه به مطالعه انجام شده توسط ما در انجمن سفر نزدیک به 40 درصد از افرادی که به ما از خارج از کشور در حال بازدید از یکی از پارک های ملی است. (AP Photo/ایلین تامپسون)

با نفوذ سناتور آمریکایی به نقل از یک قانون به دنبال به اتهام هزینه های اضافی بین USD 16 و 25 تومان از اتباع خارجی در بازدید از این کشور پارک ملی استدلال هند یکسان برای بناهای تاریخی مانند تاج محل.

این پیشنهاد به عنوان یک اصلاح بزرگ آمریکایی در خارج از منزل عمل منتقل شد و توسط سناتور مایک Enzi با هدف تولید بسیار مورد نیاز صندوق مورد نیاز برای حفظ و ارتقاء چند تن از بناهای تاریخی و پارک های ملی در ایالات متحده است.

به آدرس فعلی نگهداری تعداد پارک آن را هزینه نزدیک به 12 میلیارد تومان با توجه به خدمات پارک های ملی. در سال گذشته کل بودجه برای خدمات پارک های ملی شد, دلار 4.1 میلیارد دلار است. متمم قانون اساسی به طور کامل جبران و فراهم می کند یک راه حل دائمی این سناتور گفت.

"راه که من اصلاح کار است با درخواست ما بازدید کنندگان خارجی که به عنوان اعداد نشان می دهد به طور فزاینده ای با بهره گیری از پارک های ما به پرداخت دلار 16 یا 25 تومان بیشتر در هنگام ورود به کشور" Enzi گفت.

با توجه به مطالعه انجام شده توسط ما در انجمن سفر نزدیک به 40 درصد از افرادی که به ما از خارج از کشور در حال بازدید از یکی از پارک های ملی است. که بیش از 14 میلیون نفر از مردم که از خارج از کشور آمده و بازدید از پارک های ملی, او گفت:.

"این فوق العاده است که مردم از سراسر جهان تشخیص ارزش این گنجینه های ملی, اما این افزایش ملاقات است اضافه کردن به تعمیر و نگهداری پرونده ها و این منصفانه است که ما از آنها بخواهید برای کمک به حفظ این گنجینه های ملی," او گفت:.

Enzi گفت که هیچ چیز رمان در مورد مفهوم به عنوان هر کسی که بازدید از یک جاذبه در خارج از ایالات متحده احتمالا مواجه می شوند مانند هزینه های در یک راه یا دیگری.

"برای مثال بازدید کنندگان خارجی در تاج محل در هند خواهد پرداخت 18 تومان هزینه در مقایسه با هزینه تنها 56 سنت محلی برای بازدید کنندگان. در پارک ملی کروگر در آفریقای جنوبی و بازدید کنندگان از خارج از کشور خواهد پرداخت 25 تومان هزینه در هر روز نسبت به 6.25 دلار هزینه برای بازدید کنندگان محلی," Enzi گفت.

بسیاری از کشورهای اروپایی مانند اسپانیا و فرانسه و ایتالیا به اتهام مالیات های توریستی هتل ها و اتاق هایی که استفاده می شود برای پرداخت هزینه زیرساخت های گردشگری ،

Enzi پیشنهاد برای افزایش داخلی هزینه نیز هست.

"هیچ کس را دوست دارد به پرداخت بیشتر برای چیزهایی که به خصوص در زمان هایی از این, اما برای حفظ این گنجینه های ملی برای نسل های آینده ما یا قرض گرفتن پول و قرار دادن آن در ملی کارت اعتباری و یا ما را به برخی از متوسط مراحل رسیدگی به مسائل مسئولانه" او گفت:.

"من متمم تنها افزایش هزینه ورودی توسط USD 5 و سالانه می گذرد USD 20, پس از آوردن یک وسیله نقلیه به یک پارک هنوز هم ارزان تر از مصرف یک خانواده چهار به یک فیلم و یا بازدید از یک پارک تفریحی برای یک روز" گفت: Enzi

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن