زندگی تحت مستند: مهربانی با غریبه اما درگیری در خانه ؟

به عنوان اقتصاد سقوط دولت vacillates و گریم اطلاعات در Covid-19 مرگ و میر نورد همچنان در ما تمام شده است heart

توسط NEWSATROPAT در 18 اردیبهشت 1399

به عنوان اقتصاد سقوط دولت vacillates و گریم اطلاعات در Covid-19 مرگ و میر نورد همچنان در ما تمام شده است heartened توسط داستان از مردم به دنبال هر یک از دیگر. در جوامع مقایسه کردن خود را به ملزومات تحت مستند چیزی از ارزش واقعی خود را باز شده است.

اما در پشت درهای بسته که در آن ما ممکن است انتظار می رود برای پیدا کردن سهم از حمایت ما همه چیز ممکن است کاملا به طوری خیرخواه. حداقل این است که واقعیت در خانه من. در زمان های مختلف, همه, تاکید, بر, لبه, اغلب انتقادی و بی تاب. ما خوش شانس - هیچ خشونت داخلی و یا در غیر این صورت - اما طبع هستند و به راحتی ساییده شده و اگر چه ما با هم در روز پنج شنبه شب برای تشکر از بیمه خدمات درمانی وجود دارد ارزش کمی محرک برای تشویق هر یک از دیگر.

به عنوان یک روان درمانگر, من در حال حاضر در کار با بیماران من در زوم در حالی که در اتاق دیگر شریک زندگی من flits بین کاغذ بازی در میز خود و بی پایان از پیش ضبط شده قسمت از "دانشگاه چالش" های مورد علاقه خود را تلویزیون نشان می دهد از آنجا که او در مدرسه بود. من می توانم او را بشنود فریاد پاسخ آه کشیدن و آواز به همراه جونی میچل (که صدای من نمی توانم تحمل) و صحبت کردن با سگ. چیزهای ساده مانند صدای کتری کلیک کردن و توالت و سیفون را تبدیل به ناراحتی و بدون روشن پایانی حتی قوی ترین روابط در حال آزمایش هستند.

زمینه ترس از مرگ و میر خود ما تقویت شده توسط هر بولتن اخبار و به طور طبیعی ما بازیگران در اطراف برای کسی که به ما نزدیک به سرزنش. به هیچ هدف خوب ما آتش داخلی آتش زنه و سعی کنید به سایت همه مشکلات و ناکامی های امن در خارج از خودمان است.

بنابراین این زمان خوبی را بپرسید: چرا آن اغلب آسان تر به نوعی به غریبه ها نسبت به مدیریت رقابت و ایستاده-آف در خود ما روابط ؟ چه خبر است و چه می تواند ما را به تغییر این وضعیت بهتر اگر مستند حمل ،

در دراز مدت روابط پیچیده هستند. ما مسئول به ما نشان می دهد بدترین چهره به کسانی که دوست داریم. همکاران ما ببینید ما از دست دادن کنترل آنها می دانند که راز تیره طرف خودمان این بخش که برای اولین بار ما را احساس و سپس وحشت زده است که ما انجام داده اند ممکن است آسیب های جبران ناپذیری به خود ما ایستاده در چشمان خود را. اعم از واقعی یا فرضی - و اغلب این دومی - ما درونی رد ما از ترس بیشتر است. و از آن پس در ما می شود به دنبال آن است.

تناقض ما ترس از دست دادن تایید اغلب درایوهای ما نسبت بیشتر از این نوع مشکل و عصبانی رفتار البته ناخودآگاه. اگر شرکای ما هنوز هم عشق ما علی رغم تحریکات و سپس 'ما می توانید شل کنید.' اگر آنها نمی, پس حداقل ما ثابت' ، اما به هر نتیجه شرم باقی می ماند با ما. آن را دور می خورد در ما ارزش خود و رفتن به جلو آن را تحریف آنچه ما فکر می کنم ما را در چشم خود را.

با مقایسه ساده kindnesses ما گاهی اوقات گسترش به غریبه ها - و پاسخ مثبت ما اغلب دریافت در بازگشت - بدون عارضه هستند و نشاط بخشی است. 'با تشکر بسیار برای خرید واقعا لطف دارید.' هیچ unforgiven تحقیر حل نشده یا تنش های حلق آویز در هوا.

در عوض برای تمام سطح آن طبیعت گسترش مهربانی با غریبه ها ارائه می دهد یک مهلت استقبال از سکوت سرزنش از یک رابطه صمیمی. خارج نزدیک ما پیوست, ما تمایل به نشان می دهد ما بیشتر چهره های جذاب و نه بدترین. ما فرض می کنیم بهترین فرد دیگر در حالی که آنها در بازگشت تأیید تلاش های ما و تقویت شکننده ما اعتماد به نفس ،

در واقعیت چنین حرکات مهربانی نیست کاملا عاری از نفس پرستی, اما آنها صحبت عمیقا به خود ما ناامیدی با رفتار ما در خانه است. در دریافت قدردانی از یک غریبه ما در حال ارائه فرصت به فرار خود ما بدترین ترس در مورد خودمان. پاسخ خود ما را به یاد فرد ما واقعا می خواهم به - بهتر و آرمانی نسخه از خودمان است.

قدرتمند ایده که " خوب " یا " بد " چیزی است که ما درونی در دوران کودکی است. این مسائل از افسانه و خود را بر ما باز می گردد به یک زمان در زندگی ما زمانی که ما به معنای واقعی کلمه وابسته به پدر و مادر تایید برای بقای ما. شاید به همین دلیل این تصور غلط است که هنوز هم خیلی برای ما مهم است. در بزرگسالان ما روابط ما به طور مداوم در تلاش برای 'refresh' ما اعتماد به نفس و اطمینان ما را به ارزش در حالی که به طور همزمان رگرسیون به عنوان ما زنده کرده است که در اوایل ترس از رها کردن.

در مقابل در تعاملات ما با مردم ما می دانند کمتر به خوبی نگهداری از 'مناسب' بزرگسالان مرزهای همه چیز است. ما آج با ظرافت همیشه مراقب باشید که از حد خود تجاوز علامت. رفتار ما است که با ادب و احترام و احتیاط در تلاش برای محافظت از هر دو طرف از نفوذ و نابجا و انتظارات. این ملاحظات مهم نیست حداقل به این دلیل که همه ما دوست داریم خودمان را بیشتر هنگامی که ما در کنترل هستند. که زمانی که ما احساس می کنیم در ما بیشتر رشد کرده است. متوسط انتظارات می تواند برای بیشتر قسمت ها بود ملاقات کرد.

اما در حالی که ما ممکن است با ارزش 'top-یو پی اس' از تصویب غریبه ماندگار عزت نفس می آید نه از ما چگونه رفتار خارج از خانه اما از ما چگونه رفتار کنند در داخل آن است. اگر ما محبت به غریبه ها نشان دهنده دوران کودکی حسرت برای تصویب و سپس آن را نیز تایید می کند چقدر دشوار است برای نگه داشتن بر روی و درونی تایید ما فراموش نزدیک به خانه.

در مقابل شک و تردید ما در مورد خودمان به مراتب سر سخت تر. ما به یاد داشته باشید در اوایل شکست و embarrassments همه ما زندگی می کند و اغلب انتقادات در حال حاضر به تایید آن شک و تردید است. ما بت دور از تعارف و تطهیر ما پیروزی.

تایید و احترام از همکاران ما در طول زمان - و نه کوتاه قدردانی از غریبه ها - است که تا بحال ترین شاخص قابل اعتماد از چقدر ایمان ما در خود ما 'خوبی است.' آن چیزی نیست که کسی آن است که آنها در چشم مردم که واقعا آنها را می دانیم که مهم ترین است.

سوال واقعی این است: آیا ما می توانیم معرفی برخی از همان آسان kindnesses ما رزرو برای غریبه ها به خود ما روابط صمیمی? آنچه را که نگاه مانند?

در حقیقت, آن را سخت به اعتراف چقدر بد ما در انجام این کار است. فقط امروز صبح من آگاهانه با نزدیک شدن به شریک زندگی من به عنوان اگر او بودند و از او پرسید که چگونه او احساس - و اینکه آیا وجود دارد هر چیزی که او مورد نیاز است. برای من شرم او نگاه واقعا شگفت زده کرد. این گریه به دور از معمول من مشغول مختصر که سردستی فرض است که او را به من بگویید اگر او نبود ok. اما او برخورد و گفت: "من واقعا می خواهم با کمک برخی از ریز.'

آن را ممکن است احساس کاملا عجیب و غریب به رویکرد شخص شما می دانید بهترین و با ادب ما معمولا رزرو برای مردم ما نمی دانیم اما ادب نیست فقط در مورد احترام به شخص دیگری احساس. آن را نیز نشان می دهد که نوع شخصی شما هستند.

پس همان قوانین در نزدیک ترین روابط نباید به اشتباه با معرفی یک عاطفی از راه دور. بلکه شما به سادگی در بیاد به شریک زندگی خود را همان نفع شک که شما ممکن است به یک غریبه. شاید ما نیاز به رسمیت شناختن است که همکاران ما همچنین ممکن است نیاز بدون عارضه کمک و حمایت به خصوص در یک بیماری همه گیر است و گاهی اوقات به آن نیاز دارد وجود دارد به طور مستقل از هر فراز و فرود در روابط ما.

تسلیم معمول خطوط نبرد و ارائه ساده مهربانی هرگز مهم تر بوده است. مردم ما عشق می تواند سود فوق العاده و با رفتار خوب خود ما عزت نفس را بهبود می بخشد - بهترین اندازه گیری چگونه " خوب " ما احساس می کنید در داخل.

در اعماق شادتر از ما در مورد خودمان احساس آسان تر از آن خواهد بود برای نشان دادن همان مهربانی با غریبه ها و به مردم ما عشق و برای انجام این کار به طور مداوم. در بازگشت ما به خوبی ممکن است پیدا کردن شخصی اعتبار نیاز داریم تا بد بسیار نزدیک به خانه و یا کشف که در آن هرگز از بین رفت.

من رو در آغوش گرفتن پس از های کاغذ خرد وظایف با شریک زندگی من و متوجه شده است که این صبح جونی میچل 'یک مورد با شما در حال بازی - در غیر منتظره ای با ملاحظه حجم.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب