نامه: کار برای کمک به کسانی که آسیب پذیر هستند

سر از چنگال بزرگ عمومی اداره بهداشت دبی سوانسون ابراز نگرانی در مورد افزایش اخیر در آزمون مثبت برای Covid-19.

توسط NEWSATROPAT در 24 تیر 1399

سر از چنگال بزرگ عمومی اداره بهداشت دبی سوانسون ابراز نگرانی در مورد افزایش اخیر در آزمون مثبت برای Covid-19. او ترس مردم در حال تبدیل شدن به سهل انگاری در مورد اجتناب از تماس های اجتماعی و در نتیجه افزایش احتمال گسترش یافته است. (چنگال بزرگ هرالد جولای 11). متاسفانه فقط به خاطر ما خسته از این ویروس به این معنی نیست که خسته است از ما است.

کنگره به زودی reconvene و بیشتر در نظر بگیرند برای کمک به کسانی که مبتلا به این بیماری همه گیر. در میان آنها میلیون ها نفر از کم درآمد مستاجرها در سراسر کشور است که در صورت تهدید به اخراج و بی خانمانی مگر اینکه کنگره عمل می کند به زودی.

COVID-19 هزینه بیش از 40 میلیون آمریکایی شغل خود را. زمانی که مردم نمی توانند کار آنها توان پرداخت اجاره. به عنوان محلی اخراج ممنوعیت منقضی تابستان امسال کم درآمد مستاجرها را مدیون هزاران دلار در اجاره. بدون کمک این مستاجرها مجبور خواهد شد از خانه های خود در وسط گیر تهدید بالقوه فاجعه نتیجه.

خانه گذشت چند لایحه که تصویب ملی مهلت قانونی برای اخراج و ارائه 100 میلیارد دلار برای کمک به کم درآمد اجاره پرداخت اجاره. این کمک خواهد کرد که میلیون ها نفر از مستاجرها اقامت قرار دارد و خود را به صاحبخانه پرداخت می شود تا اقتصاد را بهبود می بخشد. وقت آن است که برای سنا را به انجام همان.

کنگره باید قانون در حال حاضر برای جلوگیری از میلیون ها نفر از بیرون کردند. ما هیئت نمایندگان کنگره باید فشار برای عبور سریع از یک COVID-19 لایحه که شامل حداقل 100 میلیارد دلار به صورت اضطراری اجاره کمک و ملی مهلت قانونی برای اخراج. Sens. جان Hoeven و کوین کرامر و تشکر. کلی آرمسترانگ باید عمل برای محافظت از ما بیشتر آسیب پذیر است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب