نامه: در این هفته ما باید از معلمان

این هفته مارکس "معلم قدردانی هفته" و شده است وجود دارد هرگز یک زمان بهتر برای برجسته کردن حرفه ای واقعی و خدم

توسط NEWSATROPAT در 18 اردیبهشت 1399

این هفته مارکس "معلم قدردانی هفته" و شده است وجود دارد هرگز یک زمان بهتر برای برجسته کردن حرفه ای واقعی و خدمات از چنگال بزرگ و چنگال پایگاه نیروی هوایی مدرسه در منطقه معلمان در آموزش از راه دور در زیر چتر COVID-19! زمانی که داکوتای شمالی فرماندار داگ بورگوم صدور یک فرمان اجرایی برای مدارس به ایجاد و پیاده سازی یک آموزش از راه دور طرح طی چند روز کسب و کار که نیاز به تایید توسط فرماندار و داکوتای شمالی بخش آموزش عمومی بسیاری در خارج از آموزش و پرورش عمومی فکر کرده اید که اگر این بود و حتی ممکن است. با توجه به ما آموزش و حمایت از کارکنان مدیران و منطقه رهبری (و در وسط یک رخصتی بهار) من گفت: "ما باید این!" آسان است برای من می گویند!

اما به نظر من هر عضو از آموزشی ما تیم افزایش یافته است به جهانی طلا سطح استاندارد. شاهد در طول این انتقال شده است, معلم و خلاقیت و همکاری بینهایت, صلاحیت مشارکت و تعامل است که نشان می دهد که تعهد ما معلمان به دانش آموزان ما. معلم نوعدوستی? چک کنید! معلم مراقبت و نگرانی ؟ چک کنید! معلم شن? چک کنید!

این یک مشخصه زمان برای آموزش و پرورش عمومی به خصوص در گرند فرک و در چنگال پایگاه نیروی هوایی, و من افتخار می کنم که معلمان باید خود را به نمایش استعداد بسیار زیاد. روزی معلمان به عقب نگاه را در ترس از آنچه آنها انجام شده است. اما امروز آنها بیش از حد شلوغ ارتباط با دانش آموزان, تحصیلی, اجتماعی و عاطفی از طریق فن آوری. مانند دانش آموزان آنها را از دست ندهید تعاملات روزانه در یک فضای فیزیکی. مانند دانش آموزان آنها اشک ریختن بیش از از دست دادن آموزشی خود را از خانواده در یک مدرسه محیط زیست است. مثل همه ما نمی توانیم صبر کنید به پیوست در دانشگاه های ما وقتی که زمان می آید.

اگر شما یک لحظه لطفا توجه داشته باشید برای یک معلم که در حال ساخت و یا ساخته شده است که تفاوت در دانش آموز خود را به زندگی به عنوان یک راه از جشن "معلم قدردانی هفته است."

با تشکر از شما.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

تری برنر

تری برنر است که سرپرست از چنگال بزرگ و چنگال بزرگ نیروی هوایی پایگاه مدارس



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن