نامه: حزب جمهوری خواه است که حزب غنی

من یک جوان 19 ساله دانشجو خواهد بود که برای اولین بار رای دهندگان در ماه نوامبر. حتی اگر من جوان هستم, من را

توسط NEWSATROPAT در 18 تیر 1399

من یک جوان 19 ساله دانشجو خواهد بود که برای اولین بار رای دهندگان در ماه نوامبر. حتی اگر من جوان هستم, من را دیده اند یک عمر ارزش دیوانه. از بحران مالی 2008 و 2012 سندی هوک در تیراندازی و در حال حاضر coronavirus که در ادامه به هزاران نفر از زندگی هر روز است. یک چیز همیشه به نظر می رسد برای زنده ماندن این جنون: معکوس رابین هود سیاست های حزب جمهوری خواه.

ما در اینجا به دلیل چند نسل تلاش حزب جمهوری خواه به عمد دولتی ناکارآمد و تنها در خدمت ثروتمندان است. در پاسخ به 9/11, دولت بوش آغاز طولانی ترین جنگ در تاریخ ایالات متحده خاورمیانه است که دیده می شود 240,000 غیر نظامیان بی گناه کشته و بیش از $6.4 تریلیون دلار صرف شده برای سرمایه گذاری در این جنگ. با شروع این نسل درگیری و تهمت به دنبال گسترش آنها را با کشتار قاسم سلیمانی و برچیدن 2015 وگو با حزب جمهوری خواه نشان داده که هیچ علاقه ای به صلح جهانی.

و در حال حاضر ما در میان یک رکود اقتصادی جهانی و همه گیر است که تنها در ایالات متحده است. جمهوریخواهان تصویب مراقبت عمل می کنند که فروخته شد به عنوان اقتصادی برای کمک به آمریکایی ها به طور منظم. اگر چه آن را سرد به دریافت $1,200 در پست الکترونیکی برای هر $1,200 شما و من, شرکت های بزرگ چند ملیتی در مورد دریافت $46,000. با حداقل نظارت خواهان تصویب قانونی که به شرکت هایی مانند ولز فارگو حدود 28 میلیارد دلار پس از آنها به سرقت رفته اند و فریب میلیون ها نفر از آمریکایی ها به طور منظم.

سیاست های حزب جمهوری خواه همواره به فروش می رسد به عنوان قرار دادن پول بیشتر در جیب آمریکایی ها به طور منظم; این یک دروغ است. اکثر آمریکایی ها به طور منظم خود را ندارد سهام یا میلیون ها دلار در هر سال. اکثر آمریکایی ها می خواهند مدیکر برای همه, شهریه-رایگان دانشگاه های دولتی و پایان دادن به جنگ در خاورمیانه است. اقدامات حزب جمهوری خواه به دنبال غنی سازی کسانی که همه چیز را در حالی که ترک خرده و برای مردم عادی.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب