نامه: پروژه یک مزیت برای اقتصاد دولتی

داکوتای شمالی خدمات عمومی کمیسیون در ماه گذشته تصویب ساخت یک کارخانه فرآوری گاز و خط لوله است. با کار در کارخ

توسط NEWSATROPAT در 23 خرداد 1399

داکوتای شمالی خدمات عمومی کمیسیون در ماه گذشته تصویب ساخت یک کارخانه فرآوری گاز و خط لوله است. با کار در کارخانه برنامه ریزی برای شروع imminently این کمیسیون تصویب این پروژه ها نشان دهنده اقتصادی و زیست محیطی پیروزی در زمانی که امریکا زیرساخت های انرژی است مهم تر از همیشه.

سرمایه گذاری در زیرساخت های انرژی مشورت در دراز مدت مزایای اقتصادی. داکوتای شمالی, گاز, تولید, پشتیبانی از هزاران نفر از خانواده ها و ارائه مقدار زیادی از گرما و برق استفاده شده توسط دولت خانه و کسب و کار. به تازگی تصویب شده پروژه ها به کمک این مزایا با ایجاد صدها شغل و تولید قابل توجهی محلی و ایالتی مالیات بر درآمد مادی بهبود داکوتای شمالی مقاومتی به کروناویروس ناشی از رکود اقتصادی است.

ساخت و ساز از این امکانات نیز یک گام مهم به سوی یک مسئول صنعت انرژی. گسترش تولید گاز طبیعی شده است کلیدی برای کاهش انتشار کربن از تولید برق بخش. و همچنین به عنوان یک شهروند shift سمت انرژی پاک استفاده گیاه جدید طراحی شده است به تصرف و روند گاز منتشر شده توسط حفاری نفت که در غیر این صورت توان گرفت یا سوخته, کاهش ضایعات و بهبود بهره وری. در عوض تا 250 میلیون فوت مکعب گاز در هر روز پردازش می شود برای استفاده مصرف کننده – افزایش دسترسی به هوای پاک و مقرون به صرفه امریکایی انرژی است.

در مواجهه با جهانی همه گیر گسترش و توسعه داخلی زیرساخت های انرژی است و سعی کردم-و-راه حل واقعی برای رفاه پایدار است که باید با شور و شوق در آغوش گرفت. پروژه های مانند اینها دقیقا همان نوع از جلو تفکر سرمایه گذاری است که داکوتای شمالی نیاز دارد.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن