نامه: سیاست نباید آسیب NDs تجاوز+ جوانان

در چند ماه گذشته بوده ایم به شنیدن در مورد ترانس جوانان از افراد با سیستم عامل مانند JK Rowlings یا جو روگان.

توسط NEWSATROPAT در 10 مرداد 1399

در چند ماه گذشته بوده ایم به شنیدن در مورد ترانس جوانان از افراد با سیستم عامل مانند JK Rowlings یا جو روگان. به تازگی دیده ایم داکوتای شمالی حزب جمهوری خواه تصویب پلت فرم خود را با اظهارات بیان عجیب و غریب تکرارهای هستند در درجه اول رشد و نمو و نه ژنتیک, LGBTQ+ شیوه های ناسالم و خطرناک و حمایت عجیب و غریب قوم باید متوقف شود چرا که آنها خواهد شد در نتیجه دعاوی (نانوا) جنایت (ترکمن) و فساد جوانان است.

این زبان از NDRP است که ریاض آن را به عنوان افراطی و ناامید کننده است. در داکوتای شمالی ما جوانان در معرض خطر بررسی رفتار است که در یک نظرسنجی از حدود 10000 دانش آموزان است. داده های حاصل از این بررسی نشان می دهد که ما عجیب و غریب جوانان هستند نامتناسب اهداف از آزار و اذیت و قلدری و بی خانمانی. زبان و سیاست ما شاهد از NDRP خواهد شد که آسیب مستقیم در یک گروه است که در حال حاضر رنج می برند.

مینه سوتا تا به حال جامع تجاوز+ حمایت بیش از بیست و پنج سال. این لیست از ترس است و نه فقط در بر داشت هنگامی که به دنبال در نتایج فراگیر سیاست. این مفهوم از آن به عنوان یک انتخاب و یا شیوه زندگی کنار گذاشته شده است توسط بسیاری از جهان مدرن چون ما یک گروه متنوعی از افراد متعلق به هر دین و حزب سیاسی و جامعه است. پزشکی عمده اجماع است که عجیب و غریب است نه یک انتخاب مسری نیست و از نتایج منفی این جوانان تجربه آمده از رد و تعصب است.

آن است که فوق العاده تاسف است که ما در حال ساخت ترانس وضعیت به چیزی سیاسی که در آن ما در حال گوش دادن به و رهبری توسط احساسات و نظرات افرادی که هیچ تجربه واقعی و یا دانش در مورد این موضوع.

و در حالی که هیچ یک از این ممکن است مهم نسبت به آزادی مذهبی آن را واقعا احساس می کند مانند یک انحراف از دین به استفاده از آن را در یک راه برای حمله آسیب پذیر به دلیل احساسات شخصی و یا سیاسی.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

ما عجیب و غریب جوانان در داکوتای شمالی در حال حاضر مبارزه فراتر از باور و آن را واقعا باید یک غیر حزبی مسئله به تحقیق و اجرای سیاست های موثر به منظور کاهش این نتایج منفی. اگر یک فرد می یابد خود را با یک ترانس فرزند لطفا, دنبال, نظرات ما را بشنود آنلاین و یا از سیاستمداران لطفا دنبال حرفه ای در نظر پزشکی کسی است که دارای تجربه در این موضوع و گوش دادن به آنچه آنها می گویند.

Seidler است درمانگاه مدیر در بندر درمانگاه بهداشت در فارگو.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن