نامه: قطعه مورد رسانه ها همه چیز در مورد سیاست

در نظر قطعه دو هفته پیش, R. J. Ogaard ادعا جناح چپ رسانه ها در حال اجرا بود یک کمپین اسمیر در رئیس جمهور تهمت

توسط NEWSATROPAT در 15 اردیبهشت 1399

در نظر قطعه دو هفته پیش, R. J. Ogaard ادعا جناح چپ رسانه ها در حال اجرا بود یک کمپین اسمیر در رئیس جمهور تهمت اما در همان زمان نامه ای به او نوشته بود که فقط یک لام قطعه.

او را به شما بر این باورند که جریان اصلی اخبار گزارش کاملا مغرضانه زباله. خوشبختانه این نه تنها درست است. مطالعات بی شماری بررسی کرده اند و متوجه شد که منابع خبری از جمله AP, رادیو فردا, رادیو فردا, رادیو عمومی ملی, ABC News, CBS news, Politico, The Wall Street Journal, نیویورک تایمز و لس آنجلس تایمز به طور کلی گزارش واقعی و مسئول اخبار. برخی از این منابع مانند سیاسی ممکن است کمی لیبرال. دیگران مانند وال استریت ژورنال ممکن است کمی محافظه کار است. حتی پس از آنها منابع قابل اعتماد از اطلاعات است.

Ogaard ادعا می کند که رسانه ها مانند بالا در حال نادیده گرفتن حقایق و فقط شلاق را در مغلوب ساختن پیشی جستن چرا که آنها او را دوست ندارم. او نوشت: "همان کسانی که منابع خبری در حال حاضر قربانی تهمت با یک قاب که او پاسخ نمی دهند به COVID-19 به سرعت به اندازه کافی." خوب این یک واقعیت است که مغلوب ساختن پیشی جستن پاسخ بیش از حد کمی بیش از حد دیر است. در اواخر ژانویه مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: "ما آن را کاملا تحت کنترل است. آن را یک فرد در آینده از چین است." در اواخر فوریه فقط زمانی که به ایتالیا رفته بود قفل کردن کل شهرستانها مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد "Coronavirus بسیار تحت کنترل در ایالات متحده آمریکا." به وضوح آن را تحت کنترل و سپس آن را هنوز هم نیست و این مسائل مهم است که باید در اخبار.

یکی آشکار حذف از Ogaard قطعه است هر اشاره ای از رسانه های محافظه کار. او می نویسد که رسانه های شرکت های بزرگ است که پس از سه چیز است: "قدرت. پول. وضعیت." می کند که عبارتند از فردا چه خبر ؟ آنچه در مورد چنگال بزرگ هرالد? او نمی گوید که برجسته یک مشکل بزرگ در نامه خود.

او می گوید: ما باید اعتماد به رسانه های شرکت های بزرگ به جز چند شرکت – آنهایی که بازی او شدید دیدگاه های سیاسی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب