نامه: درخواست حامیان استفاده نظامی مانند آب نبات

من نوشتن برای ابراز نارضایتی شدید از رای دهندگان داکوتای شمالی اول را نامناسب و توهین استفاده از پرسنل نظامی

توسط NEWSATROPAT در 3 مرداد 1399

من نوشتن برای ابراز نارضایتی شدید از رای دهندگان داکوتای شمالی اول را نامناسب و توهین استفاده از پرسنل نظامی فعال در مبارزات انتخاباتی خود را برای تغییر داکوتای شمالی اساسی است. اجازه بدهید توضیح دهم.

در اندازه گیری آنها شامل پنج تغییرات و پیشرو طولانی و قطع فهرست سهولت که در آن فعال نظامی می تواند رای مستقر در حالی که خارج از دولت. همه از آن است که تغییر موجود 46-روز نیاز به 61 روز برای transmittal از رای گیری. در حالی که من اصلا مخالف با اضافه کردن 15 روز بیشتر به رای من مخالف با این گروه با استفاده از پرسنل نظامی به عنوان یک انحراف. داکوتای شمالی رای دهندگان برای اولین بار نوشت و این در درجه اول در خود را اندازه گیری زبان در تلاش برای مخفی کردن بیشتر موذی عناصر درون. حتی فهیم رای دهندگان ممکن است به خواندن گذشته بخش نظامی و امضای طومار باور آن پر بود از نیت خوب.

اهالی داکوتای شمالی در حال بزرگ حامیان نظامی ما و ما خدا را شکر که. طومار جمع حتی با استفاده از جنبه نظامی به امضا. من آن را امضا کردند و اعتقاد داشتند که همه چیز در آن بر اساس دادخواهان " ادعا می کند. وقتی که من بعد از خواندن کامل این طومار با هدف آغاز رتبه-انتخاب رای گیری, راه اندازی, باز مقدماتی و تغییر قانونی redistricting من کشیده امضای من.

باید ما نظامی فعال شود مانند یک قطعه از آب نبات آویزان کردن در مقابل توده ای از متعفن کلم? این باعث می شود من عصبانی – شرم بر داکوتای شمالی رای دهندگان اولین و خود را از حامیان دولت برای این دستکاری.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن