نامه: افتتاح دانشگاه یک پل خیلی دور

اگر چه ما از نوشتن این نامه به عنوان خصوصی شهروندان ما در داکوتای شمالی دانشگاه و در هر دو ظرفیت ما به عنوان

توسط NEWSATROPAT در 8 خرداد 1399

اگر چه ما از نوشتن این نامه به عنوان خصوصی شهروندان ما در داکوتای شمالی دانشگاه و در هر دو ظرفیت ما به عنوان خوانده شده با زنگ مه 8 نامه توسط ND سیستم دانشگاه صدراعظم Hagerott و دولت هیئت عالی آموزش و پرورش رئیس هکر. نامه خود را تقویت قصد مدیره به دانش آموزان جسمی بازگشت به دانشگاه در سه ماه.

به نظر می رسد به ما که قبل از اعلام قصد بازگشایی این انجمن می خواهم به نشان می دهد که دانشگاه می تواند با خیال راحت بازگشایی شد و اداره می شود. هیئت مدیره نیاز به ارائه دانش آموزان ، والدین ، کارکنان و استادان با کامل و برنامه ریزی دقیق برای بازگشایی و حفظ امن و سالم در دانشگاه. چنین برنامه ای خواهد بود, حداقل, عمومی را از نتایج و دانشگاه اقدامات صورت گرفته پس از انجام رژیم صهیونیستی است. بورگوم "در محل کار برای ارزیابی COVID-19" که شامل یک لینک به OSHA را "راهنمایی در آماده سازی محل برای COVID-19." این طرح همچنین جزئیات چگونه دانشگاه را حمایت مداوم سلامت و ایمنی از طریق روشن چگونه آنها را اعمال کالج آمریکایی انجمن سلامت را "ملاحظات برای بازگشایی موسسات آموزش عالی در COVID-19 عصر است."

این اسناد جزئیات صدها خاص نهادی روش ها و شیوه های که نیاز به هزینه های زیادی از زمان و بودجه و منابع انسانی است.

در سنای آمریکا جلسه در مارس 12 دیابت لامار الکساندر تنسی خواسته Dr. Anthony Fauci (عضو مجلس Coronavirus نیروی کار) "آنچه را به شما می گویند به رياست دانشگاه تنسی ناکسویل و یا مدیر مدرسه در مورد چگونه برای متقاعد کردن والدین و دانش آموزان چگونه به بازگشت به مدرسه در ماه اوت؟" دکتر Fauci پاسخ بود: "من خواهد بود بسیار واقع گرایانه با صدراعظم و به او بگویید که در این مورد ایده داشتن درمان های در دسترس و یا واکسن به منظور تسهیل در هنگام ورود دوباره از دانش آموزان به سقوط مدت خواهد بود چیزی از یک بیت از یک پل خیلی دور است."

با توجه به این که داکوتای شمالی در حدود 100 روز تا بازگشایی دانشگاه که هیئت مدیره و دانشگاه باید مقدار زیادی از کار را به انجام قبل از آن و این که ما هنوز هیچ واکسن و یا درمان قطعی برای این ویروس به نظر می رسد که این واقعا "یک پل خیلی دور" برای رسیدن به امن باز و عامل از دانشگاه اوت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن