نامه: چنگال بزرگ خوب است برای کسب و کار

در زمان بحث جامعه وجود دارد بحث زیادی در مورد چنگال بزرگ دولت شهر و موقعیت خود را نسبت به کسب و کار. عبارت "چ

توسط NEWSATROPAT در 24 خرداد 1399

در زمان بحث جامعه وجود دارد بحث زیادی در مورد چنگال بزرگ دولت شهر و موقعیت خود را نسبت به کسب و کار. عبارت "چنگال بزرگ نیاز به کسب و کار بیشتر دوستانه" – یا برخی از گونه های مختلف – استفاده شده است به عنوان یک نقد منفی از دولت شهرستان.

این mischaracterizes چنگال بزرگ و رد با ارائه مداوم Red River تصفیه خانه زیستی (RRB) پروژه به عنوان یک جریان و نمونه مثال از دوستانه و ارتباط مفید چنگال بزرگ شهر دولت با کسب و کار.

شهر از چنگال بزرگ کارکنان و رهبری فورا درک است که این پروژه مهم بود و کار خستگی ناپذیر و کارآمد برای حمایت از نیازهای RRB رهبری است. سوالات به کارکنان شهرستان پاسخ داده شد به سرعت و به طور موثر شهر موجب توسعه و کدها و هزینه شد و به خوبی مستند و روشن و کارکنان شهرستان قادر به اتصال RRB رهبری به منابع اطلاعاتی و پشتیبانی در درون جامعه و منطقه است.

شهرهای روشنفکر و روش معقول و منطقی به مقررات زیست محیطی ویژه ارزیابی های عام المنفعه سرمایه گذاری, مکان عمومی, ابزار, مدیریت, مجوز ساخت و بازرسی و مشوق های مالیاتی به همین عالی و همه در خدمت توسعه پروژه نیاز به حمایت از مشتری خود را (RRB) به عنوان RRB کار می کرد به منظور توسعه و هوشمند در دراز مدت اولیه بخش سرمایه گذاری به جامعه. خوشبختانه من با مشاهده و شرکت در تلاش های توسعه است و می تواند شخصا تایید به صورت دوستانه و مفید با تلاش کارکنان شهرستان در طول فرایند.

وجود دارد بسیاری از دیگر مکان های ممکن. RRB واقع در گرند فرک تا حد زیادی با توجه به این شهرستان توانایی اجرای پروژه ها و کار با و "دوستانه" به سمت کسب و کار. این کیفیت است که مشتق تا حد زیادی از شهردار براون آرام اما روشن اصرار و انتظارات تعالی از کارکنان شهرستان و شهر منتخب رهبری نیز از شهر ما کارکنان را نشان داد توانایی و شایستگی را اجرا کند.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

ما باید چالش های موجود در جامعه و در اقتصاد محلی ما اما نگرش ما دولت شهرستان و کارکنان آن هستند علت, بنابراین اجازه دهید با استفاده از این خبردروغ به عنوان یک نقطه بود.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب