نامه: کمرنگ جلوه دادن بدترین طاعون در 100 سال

رئیس جمهور تهمت همواره خوار. اما او خوب برای اقتصاد مناسب است ؟ اشتباه است! در اوایل ریاست جمهوری خود تهمت ا

توسط NEWSATROPAT در 22 تیر 1399

رئیس جمهور تهمت همواره خوار. اما او خوب برای اقتصاد مناسب است ؟ اشتباه است!

در اوایل ریاست جمهوری خود تهمت ادعا اعتباری برای یک اقتصاد پررونق. حقیقت این است که شاخص های اقتصادی شده است بهبود به طور پیوسته از سال 2010. مغلوب ساختن پیشی جستن یک رایگان سوار بر اوباما موج.

رد مشاوره از مشاور ارشد رییس تهمت ناشی از یک جنگ تجاری که هزینه خانواده های چند صد دلار در هر سال است. خود تعرفه torpedoed ارزش سهام. بازارهای پرسود در آسیا از بین رفت.

COVID-19 آمار آمریکا در ماه ژانویه است. مغلوب ساختن پیشی جستن آن را نادیده گرفته است آن را به نام "جعل." این ویروس گسترش مانند آتش است. کسب و کار reeled. آوریل نرخ بیکاری به 15 درصد است. در مورد 130,000 فوت کرده اند.

مغلوب ساختن پیشی جستن کارشناسان بهداشت و درمان به او گفت دقیقا چه آمریکایی ها نیاز به انجام: پوشیدن ماسک تمرین های اجتماعی فاصله و ردیابی و جداسازی اطلاعات تماس بیمار و آزمون انبوه.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

اگر تهمت بود و تسهیل این اقدامات در اوایل ماه مارس ممکن است ما را محدود به موارد جدید به 1000 دلار در هر روز است. یک کسب و کار تعطیل شده اند که غیر ضروری است.

به این روز تهمت درصدد بدترین طاعون در 100 سال است. او حتی نمی خواهد یک ماسک.

در عین حال با توجه به مجله پزشکی لانست اگر همه ماسک عینک جدید عفونت خواهد غوطه 85 درصد است. گلدمن ساکس می گوید ماسک می تواند تا حدی جایگزین برای مستندات جدید.

ماسک فاصله ردیابی تست—اینها تهمت است. نادیده گرفتن علم است.

او فکر می کند که ناخواسته پتو بازگشایی امریکا خواهد او را مجددا انتخاب. او فکر می کند یک اقتصاد ضعیف توسط افراد بیمار رشد خواهد کرد.

آن را نمی خواهد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن