نامه: بهترین راه برای رسیدگی به تاریخچه

تاریخ ما است در معرض خطر بودن محو دور. برخی از مردم در حمایت از مصرف کردن مجسمه ها که نمایندگی ما شطرنجی گذشت

توسط NEWSATROPAT در 12 تیر 1399

تاریخ ما است در معرض خطر بودن محو دور. برخی از مردم در حمایت از مصرف کردن مجسمه ها که نمایندگی ما شطرنجی گذشته است. این آثار به ما کمک کند به یاد داشته باشید تاریخ ملت ما است. همه چیز ما در مورد کشور ما مدیون به این effigies. در مدرسه به ما آموزش داده شد اهمیت تمام جنگ تمام تراژدی هر مهم تاریخی شکل; تنها راه معقول به انجام آن بود که به مطالعه رفتار ، ما بريدن مجسمه های اطراف به طور مداوم در به یاد ما گذشته است. جنگ داخلی واقعا به ما تمرین نیاز ما به پس زدن دهنه اسب در بسیاری از سنگین مجسمه های بالا و پایین سالن. بسیاری از مجسمه ها.

اگر این آثار در حال حذف همه ما به طور کامل از دست دادن آگاهی از تاریخ ما است. ذهن هرگز که آنها نشان دهنده برده داری نفرت و سفید برتری. برابری و پیشرفت ميانگين هیچ اگر من می توانم تحسین کسانی مس مرده ، می رود که برای مؤتلفه پرچم بیش از حد. آن را نشان دهنده گذشته ما و همه واضح است که فقط به عنوان پرشور در مورد پرچم اتحادیه. به منظور به یاد داشته باشید تاریخ باید آن را محترم از طریق ستیز پرچم پرواز و توصیف سلطنتی مجسمه. آلمان مطمئن است به پرواز نازی پرچم بالاست و رکود هیتلر در همه جا مبادا آنها را فراموش کرده ام.

اگر ما خلاص شدن از شر این مراسم تجلیل به نژادپرستی فراموش کنیم تاریخ ما به طور کامل خواهد شد و باید کمی به معنی بازیابی آن. اگر هیچ مجسمه آن اتفاق نمی افتد. من تا به حال یک مجسمه از پدر و مادرم تا این که زدم خاموش قفسه. من نسبتا مطمئن در حال حاضر که من یک یتیم. مجسمه های مهم به کسانی که آنها را نمایندگی کند و در همه این موارد که من! به عنوان یک مرد سفید من فقط آرزو می کنم من نشان داده شد یک کمی بیشتر. ما باید در حفظ و لحنی یادبود به ما رفتارهای غیر انسانی.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن