نامه: کمک برای اتانول در زمان بی سابقه

اتانول تولید کنندگان و کشاورزان که تامین امکانات ما با یک بحران اقتصادی است. به عنوان یک نتیجه از COVID-19 سو

توسط NEWSATROPAT در 19 تیر 1399

اتانول تولید کنندگان و کشاورزان که تامین امکانات ما با یک بحران اقتصادی است. به عنوان یک نتیجه از COVID-19 سوخت تقاضا کرد به عنوان منابع نفت خام تحت فشار قرار دادند قیمت سوخت پایین باعث کشاورزان و اتانول گیاهان به از دست دادن پول است. تقاضای سوخت به نصف کاهش یافته است در بدترین رکود طرح سالانه از دست دادن 8 میلیارد گالن اتانول و 2.7 میلیارد بوشل ذرت در سراسر کشور.

با سوخت زیستی گیاهان در سراسر کشور بسته داکوتای شمالی اتانول امکانات احساس اقتصادی قابل توجهی فشار معطل ماندن و یا کاهش تولید به عنوان یک نتیجه. این بهار را حاشیه بودند بدترین در تاریخ صنعت ما از بین بردن ذرت در بازار, تهدید به شاتر امکانات ما و باعث جبران ناپذیر اقتصادی آسیب در مناطقی که این امکانات به کار گیرند.

حمایت دولت فدرال برای اتانول گیاهان محدود بود اما دولت پا است.

مصمم به آب و طوفان اقتصادی رهبران اتانول صنعت با نزدیک شدن فرماندار, کشاورزی, کمیسر و دادستان با درخواست دقیق به استخدام یک وام موجود-تضمین و بهره buydown برنامه قرار دارد در بانک داکوتای شمالی برای کمک به حفظ اتانول گیاهان عامل. این مقامات منتخب و خلاق و حرفه ای کارکنان در BND فقط عکاسی در این صنعت مورد نیاز در طول رکود اقتصادی است.

رهبران در BND عمل به سرعت و به طور موثر به توسعه اتانول برنامه های بازیابی a $50 میلیون وام برنامه به پل دولت اتانول تولید به سودآوری در آینده.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

سوخت های زیستی از گیاهان اقتصادی موتورهای روستایی اقتصاد به کارگیری صدها نفر از اهالی داکوتای شمالی و سنگ زنی نزدیک به نیمی از این ایالت ذرت. اتانول برنامه های بازیابی خواهد قرض دادن پول برای کمک به حفظ گیاهان باز کردن کسب و کار حلال و کارگران در محل. اتانول گیاهان را ادامه خواهد داد به خرید و فرایند کشاورزان ذرت به جای معطل ماندن مانند بسیاری از گیاهان در دیگر نقاط کشور است. ما با اعتماد به نفس اتانول بهبود برنامه کمک خواهد کرد را در داکوتای شمالی, صنعت, ضروری برای کشاورزان و جوامع روستایی از طریق این زمان بی سابقه. دولت حمایت خواهد ما را رقابتی تر در دراز مدت است.

این برنامه به سادگی امکان پذیر نبوده و بدون دوراندیشی از داکوتای شمالی مقننه که در طول سال به تصویب اساسی برای حمایت از ما گاهی اوقات فرار میباشد. فرماندار کشاورزی کمیسر دادستان کل رهبران BND و مقننه را به شدت دوباره برای کشاورزی و صنعت اتانول و ما فوق العاده ممنون برای پاسخ.

Bachmeier رئيس جمهور از داکوتای شمالی تولید اتانول انجمن.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن