'اجازه دهید شروع یک شورش' می گوید: ایلینوی در فدرال اتهامات متهم او را از آتش سوزی غارت در مینیاپولیس

او متهم شنبه — یک هفته پس از مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس بازداشت پلیس — عبور کردن مواد منفجره و تشویق مردم به

توسط NEWSATROPAT در 13 خرداد 1399

او متهم شنبه — یک هفته پس از مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس بازداشت پلیس — عبور کردن مواد منفجره و تشویق مردم به پرتاب آنها را در اجرای قانون افسران ظاهر می شود به نور یک ساختمان در آتش و غارت یک کسب و کار است.

متی لی روپرت 28 ارسال شده پیام در Facebook در روز پنج شنبه در مورد تظاهرات در شهرهای دوقلو بیش از فلوید مرگ و نوشت: "من قصد دارم به مینیاپولیس فردا که در آینده تنها شنیدها من اجاره اتاق های هتل" با توجه به شکایت کیفری. او از گیلزبرگ بیمار., است که در حدود 45 کیلومتر از پیوریا.

رژیم صهیونیستی. تیم Walz صحبت در روز شنبه در مورد افرادی که از خارج از ایالت مینه سوتا, سوخت رسانی تخریب و شورش در شهرهای دوقلو اما گفته است در زیر است که "وجود دارد مقدار زیادی بیشتر بررسی انجام شود." برخی از افرادی که دستگیر شده اند در حال از خارج از دولت اما بیشتر به مقامات ایالت مینه سوتا آدرس.

که خارج از آشوبگران در آینده?

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"در بسیاری از شایعات و بسیاری از مسائل در رسانه های اجتماعی است و ما در حال تغذیه است که به ما اطلاعات واحدهای سعی کنید برای دیدن اگر ما می توانیم اعتبار و یا دامپزشک هر یک از کسانی که به" مینه سوتا امنیت عمومی کمیسر جان هارینگتون روز یکشنبه گفت. "در این مرحله من هیچ مدرک معتبری از هر گروه خاص بودن در اینجا در مینه سوتا است. من بسیاری از مردم در تماس با من گفت: "شنیده اید؟,' اما من تا به حال هر کسی که در واقع می تواند من را شواهد ... که در واقع تایید آن است."

اتهامات ظ

روز جمعه روپرت ارسال شده زنده تصویری به Facebook, نشان می دهد او در مینیاپولیس. او گفت: "آنها با مگس کش زدن کامیون ها وجود دارد ... من برخی از بمب اگر بعضی از شما می خواهید به پرتاب آنها را به عقب ... بمب آنها را" با توجه به شکایت. به زودی پس از او گفت: "روشن است که (expletive) و پرتاب آن را در آنها."

روپرت خواسته مایع سبکتر قبل از رفتن با حداکثر سرعت دویدن فروشگاه و پس از آن گفت: در این ویدئو "من روشن آن را در آتش" و پس از آن او رفت و در نزدیکی دفتر انبار و فیلم برداری خود را مصرف اقلام از فروشگاه شکایت گفت.

ایالات متحده دفتر دادستان در مینه سوتا شارژ روپرت مدنی با اختلال حمل در یک شورش و در اختیار ثبت نشده مخرب دستگاه های. یک وکیل برای روپرت بود ذکر نشده در دادگاه ضبط.

روز شنبه, روپرت, ارسال پیام در Facebook گفت که او از رفتن به شیکاگو "ما خواهد بود فرض ما می توانیم لوت تا 2:30" این شکایت گفت.

اوایل روز یکشنبه روپرت ارسال شده در فیلم های متعدد در Facebook نشان دادن او در شیکاگو پوشیدن پرچم آمریکا سربند و کلاه و گفت: "اجازه دهید شروع یک شورش" و "من قصد دارم برای شروع به انجام برخی از آسیب" با توجه به شکایت.

پلیس شیکاگو بازداشت او در مورد 2:20 صبح یکشنبه برای نقض این شهر اضطراری و مقررات منع رفت و آمد سفارش. ماموران در بر داشت مواد منفجره در وسیله نقلیه خود را همراه با یک چکش سنگین چراغ قوه و شکایت ادامه داد.
روپرت گرفته شده بود به زندان فدرال روز دوشنبه در شیکاگو است.

اف بی آی درخواست عمومی به گزارش مشکوک آتش سوزی, استفاده از مواد منفجره و یا خشونت اعمال مخرب مرتبط با آن در غیر این صورت مسالمت آمیز تظاهرات هفته گذشته با تماس 800-CALLFBI (800-225-5324) و یا ارائه تصاویر و یا فیلم ها در fbi.gov/violence.

Coverage of the George Floyd story


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن