اعطای وام یک دست: محلی رانندگان Ryan کوربت Austin پیرس اهدا جایزه برای کمک به کسانی که نیاز

این امر می تواند فصل بازکن برای کوربت و دیگر مدل اواخر روروک مخصوص بچه ها که تماس رودخانه شهرستانها جاده سریع

توسط NEWSATROPAT در 27 تیر 1399

این امر می تواند فصل بازکن برای کوربت و دیگر مدل اواخر روروک مخصوص بچه ها که تماس رودخانه شهرستانها جاده سریع السیر خانه خود را.

قبل از کار و متعاقب آن شب از مسابقه کوربت آمد تا با یک ایده -- برای به چالش کشیدن رقبای همکار خود را به کمک مالی خود را برنده به کودی هولته صندوق یادبود. هولته شد و یک Grand Forks افسر پلیس کشته شده در حین انجام وظیفه در مدت کوتاهی قبل از شروع فصل مسابقه.

"که من رو هیجان زده" کوربت گفت: از بردن چالش است.

کمی او را می دانم, اما چقدر به او کمک خواهد بعد در روز.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

کوربت برنده اواخر مدل ویژگی در RCS در تاریخ 5 ژوئن و گفت: طرفداران پس از آن که او را اهدا $1,100 او برای پیروزی به هولته پایه و اساس است.

"پایین عقب راست-دور نهایی دامان من فکر کردم" این است که واقعا اتفاق می افتد,' " گفت: کوربت از 20-lap از ویژگی های برنده شوید. "معمولا من می توانم اجرا 19 ½ خوب دور, اما هرگز, 20," او گفت:. "در واقع این ماشین واقعا آماده است تا زمانی که درست قبل از شب. معمولا من یکی از آخرین آماده رفتن می شود. مسابقه نمی کند و همیشه دست در دست در آنچه ما برای کار."

کوربت که شروع به مسابقه در سال 1994 بوده است که یکی از این بیشتر سازگار رانندگان در RCS در طول سال.

برای برنده شدن در اوایل فصل خاص بود با توجه به مدل اواخر زمینه که مسابقات به طور منظم در RCS شامل برخی از رانندگان در غرب میانه بالا.

"من شروع شده است در قطب ساخته شده است که آن را کمی ساده تر, اما شما هنوز هم به حال یک رابطه جنسی خشن, دمار از روزگارمان درآورد در پشت شما گفت:" کوربت.

کوربت است که انتظار می رود به نژاد دوباره جمعه 17 جولای در صحنه یا میدان گاوبازی در برابر تور جهان از قانون شکنان مدل اواخر Series drivers. به حتی 24-ماشین درست در برابر قانون شکنان است یک دستاورد را در خود دارد.

کوربت تا به حال دیگر موفقیت های این فصل او به عنوان واجد شرایط برای این ویژگی در اخیر داکوتای سر و صدا در آبردین, S. D., جایی که او ساخته شده از ویژگی های در یک زمینه که شامل 44 اتومبیل.

کوربت نیست تنها راننده برای اهدای برنده خود را در RCS در این فصل است.

هفته گذشته Austin پیرس برنده 25-lap NOSA با حداکثر سرعت دویدن ویژگی در RCS. در پیروزی لین گفت: "کمک مالی خود را $1,250 برای اولین بار از محل جایزه به علامت Dobmeier این winningest راننده در RCS تاریخ بود که مجروح در جهان از قانون شکنان تصادف در اوایل این ماه در ویسکانسین.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن